Hey hey
Har lidt billeder fra Morsø stævnet, og nogen fold billeder osv. Jeg får billeder fra Morsø snart, nogle rigtige gode fra fotograf. Så sætter jeg dem ind
Resultater fra Morsø 05:
Torsdag i La3 = Næsten 64%
Fredag i La6 = 65% (først var der lavet regnefej så jeg havde fået 63%, men der var lavet fejl så havde fået 65% og anden uplaceret.det er bare ikke blevet rettet endnu på deres hjemmeside, men under ranglister bliver det rettet.
Lørdag i La1 = 66,9% og placering nr (6)
Søndag i La4 = mæsten 68% og placering nr (5)
Her er dem jeg har indtil videre..
Starter med nogle springbilleder fra den anden dag, hvor min fars kæreste sprang Baronen lidt. Det var ikke så højt da min fars kæreste (lotte) ikke havde sin ridehjelm, og Baronen er jo ikke i spring top form til at springe højhuse, det er ved at være nogle dage siden..
Så lidt billeder fra Morsø 05, ved godt de er dårlige billederne, men når jeg får dem fra fotografen har jeg fået lov at sætte dem ind, så det gør jeg

I La6 fri trav fik vi 8

La6 i middeltrav fik os 8

haha se fotografen bagved med 2 hoveder

La4 - vi fik 8 for paraden

Efter vi havde skridtet af, hehe me og baroni

hm snakker vidst for sig selv.. og se for beskidte hans hove af pga banerne var lidt mudret..den på opvarmning.

til morsø..tror vi var på vej hjem..da alle tingene er taget ned fra boksen kan jeg se heh.
Og så nogle billeder fra i går søndag den 15 maj.

Baronen hygger sig på folden.

Lidt senere..jeg vil ind siger baronen..
Så havde jeg shinet Skimle op, og så ville jeg tage nogle billeder af hende.. detblev faktisk også til et par gode syntes jeg.

Hun lånte lige baronens kandar så hun kunne se lidt fin ud

fy skimle ikke spise når du har bid i munden..ja ved godt hun er noget overvægtig hehe.
Sådan det var det.. Nu vil jeg gå i seng..