Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nogen der vil have lidt melidenhed med mig?
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 15:35
Hej ænder..

Ja, i er jo altid så opmuntrende herinde, så vil høre om i ikke vil have lidt melidenhed med mig eller prøve at muntre mig lidt op..

Ja altså, i morgen er det sidste dag jeg skal ride Spot, hun skal til Jylland på torsdag og kommer først tilbage til september.. Nå, der røg hesten så.

Og har sådan en dejlig knæskade som er blevet værre her på det seneste.. Fedt 8-)

Og sidst, men ikke mindst, så slog mig og min kæreste op i går. Det var noget vi blev enige om, men er alligevel ret ked af det :-(

Men fedt liv hva.. Hva f*nden skal man så lave?

Som i sikkert har forstået er jeg rimelig nede for tiden..

Hilsen Rikke, som er meget nede..

Rikke
&
♥Skatholm Magic Spotlight♥

ARK
0
0
Svar på denne tråd

Medlidenhed
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 15:44
Akja, kender det egentligt godt lidt :/ Skal vi være depri sammen ;-D

Min passerhest skal også snart til Sjælland :( Men jeg aner desværre ikke helt præcist hvornår! Så kan være de kommer i morgen og siger "Nu flytter hun" og kan være de slet ikke siger det.

Har faktisk også en dum knæskade, ih altså ;) Hvad har du lavet med dit knæ? Er bare ikke sjovt, men så slipper man da for gymnastik :P

Selvfølgelig blir man ked af det når man mister sin kæreste, om man så er enige om det eller ej. Det er jo noget som fylder i ens liv!

Hvad man skal give sig til? Snakke med en god ven :) Eller bare snakke...

Når man er depri vil man nok hellere lukke sig inde i sig selv. Er ikke altid lige nemt dog.

Suk jeg har det også med at skændes med min mor for tiden, er dybt irriterende egentligt. Men synes at når jeg er 17 år, skal hun satme ikke bestemme alt hvad jeg foretager mig og checke alt hvad jeg laver og skriver, kender I ikke det - når forældre virkelig gør en skuffet og overskrider ens grænser?
Suk nogen som vil adoptere mig og en halv zoo? ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 15:49
Rollo - Ja, lad os være depri sammen :-P *Være meget meget depri sammen med Rollo*

Rikke
&

ARK
0
0
Svar på denne tråd

. . . . .
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 15:53
vær så god :-D
en god portion medlidenhed landede lige i postkassen ;-)

lad være med at sidde og hænge, gå ud og foretag noget, vær sammen med en god veninde, eller en anden ven..

spil boldt med dig selv.. det får mig til at grine hver gang :-D

-Nogen der sagde noget?! :-*
0
0
Svar på denne tråd

Vrinsk
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 15:58
Stine (Columbine): LOL... spille bold... :P :P

Hmm ja... det er jo no'd a et problemos pollos... men,,, du har da venner ikk?? Og hva er venner skabt til?? A gøre nar a! :P Ej ehehe, hyggesnak dog med dine veninder og venner,,, det hjælper altid... :D

Men værsgo... Der fik du en stor tallerken fuld a medlidenhed og "God Bedring" :P eller no'd

;-D MyzZaRH Sasma ;-D

8-) Du ska behandle din hest som du vil ha den skal behandle dig 8-)

Vil hva jeg vil - gør hva jeg ka
0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 15:59
1000 tak :-P

Stine(Columbine) - Jeg tror jeg vil gå ud og finde en bold :-D

Rikke
&

ARK
0
0
Svar på denne tråd

Nutella
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 16:02
Niksen når man nu ikke kan ta ud og ride, ska man da ha en god omgang nutella :P Om det så ska ædes råt af glasset *adr*

0
0
Svar på denne tråd

rollo...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 16:06
ja af glasset...
så kan det kun gå galdt :-D bræk ud over det hele, mums, kunne lige se det for mig :-D

tror simpelhen du gav mig en idé, tager mig lige et glas nutella, ned med lortet :-P

-Nogen der sagde noget?! :-*
0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 16:11
Vi har ikke noget nutella :-* Død og pine!

Rikke
&

ARK
0
0
Svar på denne tråd

Fakta!!!
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 16:53
Vi sælger pt i Fakta nogle GIGA glas nutella, kan kun anbefale det - de normale er da alt for små, de er kun til meget meget små nedture *Gg*

Ellers i nødstilfælde kan andet chokolade også bruges, helst noget marabou :P
Og så skal man sætte noget totalt tumpet musik på, som fx Drengene fra Angora! Og så skal man danse rundt og synge med på alle sange!!!

"Nu skal vi ud og rejse ja..." :P

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 18:20
Når nu man ikke har nutella, så er det jo godt man har daim. Daim støtter altid i medgang og modgang. og det knaser så dejligt :-P 5 dobbeltpakker må være nok til en stor nedtur :-D

Rikke
&

ARK
0
0
Svar på denne tråd

The overskrift =}
Forfatter: 
Dato:  10-05-2005 19:27

Vil da gerne holde nedtur sammen med jer, hvis det er i orden :-P

Nedtur nr. 1. "Mit" lille Passer-føl, Bacardi, er lige blevet solgt :-( Lige da jeg havde sat hende på fold efter at have striglet hende, kommer min ridelærer og siger at hun er blevet solgt, men at hun heldigvis skal blive stående der hvor hun er nu... Er bare så ked af det :{-( Ved ikke hvad jeg skal gøre uden hende...
Vi havde ellers fået tilbudt at købe hende, men takkede nej, da hun ikke bliver høj nok, og fordi der ville gå lang tid før jeg kunne ride på hende :-(

Nedtur nr. 2. Den hest som jeg har part på nu, og har haft på i 3 år, er blevet for lille, så jeg skal op på en anden, som er... Lad mig sige det mildt, MEGET anderledes 8-)

Nedtur nr. 3. Vi skal have tysk i morgen :{-( Og Gud skal vide at jeg HADER tysk!

Men æder gerne en pakke Daim, eller 5, sammen med jer :-P

De værste sår er dem der ikke bløder
0
0
Svar på denne tråd

jeg har mega optur :D
Forfatter: 
Dato:  10-05-2005 22:24
ver'så'god' rikke, her er en potion melidenhed :-D

men jeg har bare mega optur på :-D
:
Jeg skal på ridelejr i uge 25 (tager på ridelejr smammen med en masse af mine venner, det er blevet traditon, 5. år i træk på samme sted :-D ) men i uge 26 og 30 skal jeg så være medhjælper der ude og i dag sagde min ridelære (som afholder lejren) at fordi jeg skulle hjælpe de to uger, så behøvede jeg (mine forældre) ikke at betale for min ridelejr :-D dvs at jeg får pengene, dvs 1100 per uge jeg hjælper og det er inkl mad og ophold :-D

hesten var sød i dag, da jeg sprang (bortset fra regnen)
og så var ponyen sød i dag, da jeg red dressur :-D :-D
top nice :-D

og så har jeg kun 3 alm skoledage tilbage i folkeskolen :-D har nemmerlig emneuge(øver ryvy) i den her uge, og så er der tirsdag, onsdag og torsdag i næste uge, og så er der sidste skoledag den 20. :-D wee
men så begynder eksamnerne :-/ men så er det også overstået :-D
og den 4/6 skal jeg sammen med alle mine med-nørder ,fra mini science camp'en i november, til reunion i tidsvildeleje, hvor vi skal hygge hele dagen, og så skal vi på stjerne obsavatorium om natten :-D og så skal vi sove i telt, og hygge :-D
det bliver bar max nice :-D totalt fedt at se dem igen ;-D for det er længe siden :-D
Man kommer sku helt til at savne selskabet af de 45 nørder fra frederiksborg amt, der blev udvalgt :-D
glæder mig for vildt (Y)

og så har jeg også lige fundet den sadel jeg skal købe :)

og jah, en masse optur herfra :-D

men jo, føler med dig rikke :( er det ikke muligt at tage ud at ride lidt på Dondi igen ?

*DjævleØ's POWER*

Det er gratis at drømme, men hvorfor skal det være så dyrt at udleve sine drømme?

Husk mig som Julle, Julle med den farveløse humor;-D

MSN: Juliemanden@ofir.dk :-D
0
0
Svar på denne tråd

UUUH....
Forfatter: 
Dato:  10-05-2005 22:31
du skal ikk gå at væer så trist... det vil jeg ikk ha... men ka nu godt forstå det... blir helt ked af det på dine vegne... hvor i jylland skal den hen???

hmm hvad kan man sige fr at mundre en pii som diig op..???

hmm.. du kunne ringe til miig og høre miig synge så skal du nok få et godt grin hvis du da ikk begynder at græde fordi det lyder så hæseligt at du ikk kan holde ud at høre på miig...

hmm ny ide....

jae spil et spil det kan altid være lidt sjovt... hmm kan mærke man måske os kunne trænge til trøste spisning... men neii ikk godt får dellerne... meeeen på den anden side det er bar engang... ooog det er altid godt at have noget til dåprlige tider ikk..??

køøøs drude..

Jeg hedder Drude

Bare Drude

0
0
Svar på denne tråd

entjhjkdjk
Forfatter: 
Dato:  10-05-2005 22:35
EN til hjælp.....

tænk på det snart er sommerferie og det vil sige ikk mer skole..... deeeejligt deeejlit.....

hmm har faktisk os optur for tiden:)

jeg har nemlig endelig fået lov til at få min egen pony.... overlykkelig... og jeg syns sku os det er extremt sjovt at kigge på pony alle de gratis ride timer man får og alle de ponyer man prøver...hehe... total hyggeligt:)

og bor i jylland så du kommer bar hjem til miig også tar vi ud og siger heii til hyppen...hehe

Jeg hedder Drude

Bare Drude

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider