Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Faldt af i dag med hovedet direkte ind i barrieren
Forfatter: 
Dato:  06-05-2005 22:35
Her i dag til ridning skulle vi springe. Jeg rider på Kikki, en fræk fjordhest, og det skal lige siges at hun ikke har sprunget i over et år, andet end bomme på jorden. Men jeg skal så over et lille spring, og de første par gange viger hun udenom, det stædige æsel :-P Så tredje gang bliver hun helt balstyrisk, og jeg flyver direkte ind i barrieren med hovedet. Det så vist rimelig dramatisk ud, men der skete heldigvis ikke noget, ikke én skramme. Det første jeg tænkte var bare, godt jeg havde ridehjelm på, jeg tør slet ikke tænke på hvad der var sket hvis ikke jeg havde den på :-@ Jg er heldigvis altid heldig når jeg falder af, jeg slår mig faktisk næsten aldrig. Bagefter var det op igen, og så over en bom, så hun ikke fik sin vilje. Det var så lidt fra mig i dag :-)
~o~
0
0
Svar på denne tråd

fressing..
Forfatter: 
Dato:  06-05-2005 22:36
så vis der er stavefejl fra dig fremover skal jeg nok bære over med det:D
Johanne & Kahlua
Du blir født alene, du dør alene; Du har ikke krav på en skid!
0
0
Svar på denne tråd

. . . . .
Forfatter: 
Dato:  06-05-2005 22:38
jammen det lyder jo ikke for godt :-D

Men altid godt der ikke skete noget ;-)

-Nogen der sagde noget?! :-*
0
0
Svar på denne tråd

Hehe ...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2005 22:38
Johanne : Øh, hvad mente du med det??

Nå, men godt der ikke skete noget med dig.. Hehe ...

MVH.
Julie xxx

~Trøffel-power!~

Prøv lykken!
0
0
Svar på denne tråd

lalagjalg
Forfatter: 
Dato:  06-05-2005 22:41
Ja, man skal altid huske, at man skal have ridehjelm på, hver gang man sætter sig op på en hest - og heldigvis havde du ridehjelm på. Godt dig ikke skete noget med dig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Johanne(Kahlua):
Forfatter: 
Dato:  06-05-2005 22:45
Forstod den godt :-D Jeg slog mig ikke, men håber da ikke der kommer eftervirkninger, eller hvad det nu hedder :-P
~o~
0
0
Svar på denne tråd

Jer andre:
Forfatter: 
Dato:  06-05-2005 22:47
Tak, er også glad for der ikke skete noget...
~o~
0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  06-05-2005 22:48
det har jeg prøvet masser af gange.. også selv m det ikke var spring.. den ene gang. jeg skulle lære tulle ordenligt op så hun ikke var fræk.. så løb hun lige ind i barierren gså bukkede hun.. så røj jeg in i barrieren.. huh.. sejt nok.. også tils rping bremsede hun op lige foran springet ogjeg fik bommet lige ind i knæet også drejede tullesig så jeg fløj lige ind i barrieren.. og ned på jorden.. så satte tulle lige sin hov på min ryg.. av.. så satte jeg mig op igen og sprang videre..:)
تஐ●•->Kris&Tulle<-•●ஐت

min hjemmeside.. kig på Tulle hun er til salg...
0
0
Svar på denne tråd

Sera-Tulle:
Forfatter: 
Dato:  06-05-2005 22:56
Det må jeg nok sige, nogle stunt du har lavet :-P Kikki smed mig ikke af, men jeg faldt selv af i farten. Plejer da ellers og have en rimelig balance 8-) Det ser bare så sjovt ud, når hesten står og kigger på en, efter man er faldet af. De ligner bare ét stort ? :-)
~o~
0
0
Svar på denne tråd

Fressing...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2005 08:26
Jeg har prøvet at slå knolden ned i jorden istedet. GODT jeg havde hjelm på, det var på tur og jeg var alene.

K
r
a
m
Anne&
Lokka
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2005 08:34
det var da godt du ikk slog dig... for 2 år siden faldt jeg af og så hang jeg fast i hegnet og kunne ikke kommer ned :-P

knus mig
kast ikk med æbler hvis du selv r et skrov

MSN: avana92@hotmail.com bare tilføj

♥www.ltr.rideklub.dk♥
0
0
Svar på denne tråd

at falde af
Forfatter: 
Dato:  07-05-2005 09:28

Fressing: Det lyder da ikke så sjovt. Men godt du havde ridehjelm på. Du skal nu alligevel huske at tage den med ro den næste uges tid, især hvis du bliver ved med at have en trykkende hovedpine.

Du havde ridehjelm på, så kan være du er sluppet, men mere sandsynligt at du nok også har fået en bette hjernerystelse, og selv en lille een skal tages seriøst, hvis der er risiko for at du reddede sådan en med.

/CBK

Mail:christina_kirk@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

hehe! Jeg har
Forfatter: 
Dato:  08-05-2005 20:58
Jeg har prøvet 2 gange at falde af, og slå hovedet ned i jorden ;p. Den ene gang fik jeg extremt hovedpine, og anden gang fik jeg hjerneryselse 8). Men jeg havde hjelm på begge gange!

Malle og Lurifax og Nu også Mysla.. Teamet fra Skovfryd..

The best pony in the world: Lurifax :D!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider