Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Farvel Til Picasso..
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 17:57
Ja ,
Så sker det i morgen!!!
Picasso bliver hentet af min tidl. træner Tania Mortensen, hun skal træne ham og derefter sælge ham videre ( Til Ejere som VI ser og "udvælger" )
Jeg har det P*sse dårligt med at sige farvel til ham, men på den anden side er det det eneste rigtige.

_NÅ ! Men grunden til at Picasso skal sælges/blev solgt er følg.

- Jeg som er 13, har ikke tid til at ride 3 heste dagligt , og picasso får simpel hent ikke nok Kærlighed opmærksomhed nok til at han er "normal" under træning ( har det med at blive underlig på en pause på 3 dage ) så ,
! Men vi havde jo lånt Tess og Picasso , for 2 år , men så skulle vi jo købe en af dem - det blev Tess, SLIPPER ALDRIG DEN HEST!!!! , Såe , Nu kommer Tasso hen et sted hvor han blir elsket og holdt af - selv om han os gjorde det hos os ,

ÆV BÆV ! Første gang "jeg" sælger en hest, og har det dårligt med det .. *tuuud*

Hvad sys i ? ,

Kysh Cille & Hendes (dejlige) Krikkedyr..
0
0
Svar på denne tråd

ville ellers..
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 18:08
..godt have fat i picasso. hehe ;)

lækker hyp :D

Yes.... Så skal der rides d. 4-5 og 6 juni. Så skal de bare se hvor gode vi er. ;) hehe..
Roskilde dyrskue tid. hehe

Vi skal sku nok nå ale det deus hehe.
KBH.
SJM.
ØDM.
VDM.
0
0
Svar på denne tråd

Lisa med hendes Ponser.
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 20:38
, Mange Tak ! Det er da altid rart at videat du sys han er KØN !! Han er os en enorm dejlig hest , såe ..

Synd han er jo solgt !
Kysh Cille & Hendes (dejlige) Krikkedyr..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider