Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Mago XX
Forfatter: 
Dato:  30-03-2002 08:59
Er der andre end mig der har en hypper efter Mago XX... (ja.. ham der var med til EM..:-P)
Så må I meget gerne skrive til mig.... og hvis der er andre, der har afkom efter Klarinet F.4.. det er altså moren... :-) må I også meget gerne skrive....

Knuzzer.... øøh... tja... oz.. ?:-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Mago XX
Forfatter: 
Dato:  30-03-2002 09:40
Nope, jeg har ik.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-03-2002 09:58
heller ik moi!!
-Dudder
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-03-2002 10:21
Nope , jeg har ik...

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-03-2002 10:41
har heller ikke!! :(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-03-2002 13:07

Jo, vi har da et par stykker i ridning med Mago xx i afstamningen.

KnuSanne

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-03-2002 14:56
Nå... okay... vielen danke... øøh.. tja.... det var bar enoget jeg kom tíl at tænke på.. har I heste eller ponyer????
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-03-2002 20:17

Begge dele :)

En DV hingst på 8 der hedder Bacardi. Går M dressur F: Splietau DH 345 MF: Diamond. Brin med 2 høje bagsokker og blis.

En holstener hingst på 6 der hedder Caprio De Cour. under uddannelse F: Carpaccio (holst.) Sort med 3 sokker og blis.

En palominohoppe (DV) på 6 år Der hedder Golden Champion F: Royal Z I MF: Alme Z. Springer MB.

En pony på 8 der heddder Prins (ox), Går alle pony dressur klasser. F: Sha Noir ox Udlånt til en pige i Sverige. Sort med 4 sokker og blis

En pony på 7 der hedder Kingo Boy (new forest) Springer op til MA F: Firelight udlånt til en pige i Sverige. Cobberrød med 3 høje sokker og Blis

KnuSanne !

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-03-2002 20:34
Whew Sanne... kunne altså være ret fedt at se jeres heste. :) De lyder ret flotte... *G*

-+-KNA.

http://www.juwely.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-03-2002 22:28
Hej!
Vores unghest "emil" (emilion) har Mago XX til morfar!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-04-2002 13:00

Ville også meget gerne lægge billeder herind, men kan altså ikke... :) ret surt.

Men jeg kan da vise et par af deres "forfædre" *GS*

Dette er faderen til min dressurpony : Shah Noir ox:

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-04-2002 13:15

uha, blev ik' færdig..Kom vist til at trykke på noget.
Shah Noir:

Min pony ligner sin far som snydt ud af næsen... :)

Dette er så Carpaccio, faderen til min holstener hingst:

Kan desværre ikke finde nogle billleder af Splietau DH 354, men kan da skrive lidt om ham :

Kåringsbeskrivelse:

En passende stor hingst af god type. Kønt hoved på en velansat hals. Lidt stejl skulder. God manke og overlinie. Velformet kryds. Lemmerne passende føre og tørre. Bevægelsen god. 8-7-8-7-7-8-7-8

Materielprøve beskrivelse:

Materialprøven er aflagt i Adelheidsdorf, Tyskland i 1987. Hingsten fik 118,32 point svarende til Leitungsklasse 2, og placerede sig som nr. 12 ud af 45.

Følbeskrivelse:

Passende store ret ensartede føl af god til særdeles god type. Kønt hoved. Velansat og velformet hals. Overvejende god skulder og manke. God overlinie, enkelte med fransk forstilling. Bevægelsen god til særdeles god. Hingsten kan tilførs et bredt udsnit af hopper. Grundlag 35 føl. Udfærdiget i 1991.

Resultater:

A-hest i dressur 1994.

Andre bemærkninger:

Beskrivelsen fra 3. delkåring ved hingstekåringen i Herning i 1995: En hingst der nedarver ensartet og typefast. Kåret frem til 4.delkåring i år 2000.

Og så kan jeg da lige sætte et billede herind af Robin, som ligner Min hyp Bacardi helt vildt :

Så har i da lidt at gå ud fra :)

kunne desværre heller ik' finde billede af Firelight som er far til Kingo Boy, og heller ikke af Royal Z I som er far til palominohoppen. Hvis nogen kan, ville jeg blive meget glad !

KnuSanne !

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-04-2002 13:20

æv, det gik ik' for godt.... Nå, pyt.

uh, fandt lige et billede af Carpaccio !

Her er han så. Han er ret ung på dette billede.

KnuSanne !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider