Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Mig og Sten væltede en hest! :o)
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 21:46
WOW! I dag var jeg på arbejde, jeg arbejder i en stald, med nogle til tider stride ponyer.
Jeg skulle så lukke heste ind, og der er så en lille pony ved navn Frederik der stikker af, og løber ned på en græsmark, løber ind og henter en spand foder og henter ham.
Vi skal så ned i ridehuset med ham, fordi en pige skal ride ham, jeg trækker ham så derned, og der stikker han også af, dog med mig hængene på slæb, han stopper så ved græsmarken.
Da han så kommer tilbage fra rideturen og jeg er alene nede i stalden, ville så lige gå en lille tur, og sætte ham lidt på plads, i ved (ikke så slå og den slags!!!, men bare så han ikke lige lærer at det er okay).
Han begynder så at løbe, og jeg er forberedt, og tager godt fat i grimen, og bøjer hovedet, så han nærmest løber sidelæns, han falder så over en sten, og vælter lige så lang han er, og mig oven på!
:-@
Jeg rejser mig så op, lidt forskrækket, han bliver liggene, @!#$ tænker jeg!
Lidt efter rejser han sig op, heldigvis.
Pyha!!
Har i prøvet noget lign.?

Birds are free and so are we. Free from hate to deside our fate. Love is kind but pay no mind

{>Rikke og Farinelli {>

hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

he he he
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 21:52
det lyder lidt for skægt det der.
ville godt have set det!
har ikke prøvet hvor hesten også væltede, kun mig. (det så du jo :p)det var en dag hvor tikki og mig lige skulle prøve at hoppe over en lille grøft sammen. vi hoppede og tja, jeg blev liggende og tikki styrtede videre frem i trav(hun kom da tilbage da hun så jeg var 'væk')

!Men det er bare min mening!

min HP? klik her

>o< Knus Tascha >o<
0
0
Svar på denne tråd

hehehehe.
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 21:54
Heh, næh endlig ikke? (; , det lyder lidt sjovt når man læser om det, med den frække pony osv :P heh
hvad så bagefter ?

Hilsen /Agata..
♥Vrinsk Valdimir♥

0
0
Svar på denne tråd

hmm...hihi
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 14:56
jaaa første gang jeg skulle ud a ride på min part fik han et flip og jeg blev nød til at hoppe a (han var på vej ud på vejen med mig ;) ) han var slet ikk til at styrer så mmin veninde tog fat i ham og han løb i nogle cirkler rundt om hende altså hun havde fat i tøjlerne .. så mistede han balancen og væltede men han kom dog hurtigt op igen :P

ORLA
0
0
Svar på denne tråd

Vrinsk
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 14:59
Heeh.. sys nu osse det er ret sjovt a læse, men langt fra sjovt for dig... :(

Go bedring til ham... eller no'd :D

;-D MyzZaRH Sasma ;-D

8-) Du ska behandle din hest som du vil ha den skal behandle dig 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider