Jeg pudser mit udstyr een gang om ugen hvor jeg også skifter underlag, og det syntes jeg passer fint
Hvor tit pudser i sadel og trense?
Hvor tit skifter i underlag og vasker dem?
hvor tit skifter i dækken og skridttæppe og vasker dem?
Jeg kender både en som vil have sine ting pudset hver gang de er blevet brugt og en af mine veninder pusder kun hveranden måned hvor underlaget også bliver skiftet
Når jeg ska til stævne. så ca. 2 gange i måneden
når de trænger :b
Dækken skifter vi når det er tid, og skridtæpper, vasker vi kun for at de ska se lidt pæne ud, de blir somregel ikke så beskidte
Jeg pudser når jeg skal til stævne, 1-2 gange i måneden.. Skifter underlag når de er beskidte.. og Dækner når de er aalt for beskidte el. efter årstiderne !
Trenser, fortøjer og martingal bliver pudset HVER dag!
Sadel hver 2-3 uge.
JEg rider for det meste med hvidt underlag i hverdagen, da jeg lettere kan se hvornår det er beskidt m.m. Så det bliver ca. en gang i ugen det bliver vasket.
Nu er jeg så heldig at vi lige har fået industrivaskemaskine, så om vinteren bliver dækkenerne vaksket hvis de er ulækre.
Skridttæpper får når de trænger.
når det trænger, gider, og har lyst.
Når det trænger og til stævner.
De får skiftet alt efter vejret, men hendes dækkender bliver kørt til vask, når dækken sæsonen er færdig.-
Birds are free and so are we. Free from hate to deside our fate. Love is kind but pay no mind
Når det trænger, eller når jeg gider (ellers gør min far det:-D) mine stævler bliver for det meste pusset hverdag.
Hver dag, da de ikke altid når at tøre. Når de trænger.
Når dækken tiden er slut. Ellers hvis det trænger.
Skridttæpperne blver sjældent så beskidte at de skal vaskes, men det sker da engang imellem
når jeg skal til stævne, så 2-3 gange i måneden.
når de trænger. ca. en gang i ugen.
dækken skifter jeg efter årstiderne. Når jeg skifter dækken bliver det han havd epå før vasket så det er klar til brug næste gang. Tæpper?? tjahh.. ikk så tit. de bliver ikke rigtig beskidte.
Du ved - og gør - altid hva´ du ska´ Plet Vi ka´ ALT, bare vi er SAMMEN