Ja min søster og jeg har som sagt været på udkig efter en hest i noget tid. Tror vi har prøvet omkring 20 stykker, så det er også mange.
Men igår tror jeg vi fandt den rette. Men ridelære var helt skudt i den. Og det er vi også selv. men lige lidt fakta om den:
Navn: Zar D
Alder: fylder 7 i år.
Højde: 174 stg
Race: Holstender f. Leonid ff. Landgraf
Dressur: Den har en kanon gang, bare da den red arbejdstrav skulle jeg lige have underkæben op igen. Så gangarter over middel. Den går la-middelsvær dressur. Og har helt klart potentialet til at kunne gå S, siger min ridelære.
Spring: Den springer noget la, og den springer uanset hvad. Der var på et tidspunkt afstanden passede meget dårligt, da jeg sprang den. Men den sprang alligvel og fik bommen ind mellem sine ben, men det tog den helt fint.
Lige så stor den er lige så rolig er den, den har et perfekt temperament. Når du stiller den på staldgangen f.eks. og siger stå, jamen så bliver den stående.
så håber meget nu at den går gennem handlesundersøgelse og røngten på tirsdag. Men det tro jeg den gør, da den fik taget røngten for 1 år siden og handelsundersøgelse uden at der var noget.
Der kommer snart nogle billeder.
Hvordan synes i den lyder?
Rigtige rytter rider spring
Den rigtig springhest hedder DRITHOLMSGÅRDS GARIBALDI
Tjek min præsentation med masser af billeder og skriv i min gæstebog
virker som om det er en lækker hest i har fundet jer. Det eneste der måske er om den bliver for dvask, du siger jo at den er meget rolig... og hvis så stor en hest er bare en smule sløv er det pisse svært at holde samling på den. Men ja glæder mig virkelig til at se billeder er din - forhåbenlige - superhest
held og lykke med dyrlægen...
KØS
*Gajolen* og Fiona
- Man er jo SRINGRYTTER
Det er altid en god idé og tag et smut ind på min præs. og se ALLE mine flotte billeder!
Det jeg mener med rolig er at den ikke spasser ud over de mindste ting. Den har en god fremadrift selv og den behøver hverken at blive redet med spore og pisk...
Så den er bestemt ikke dvask...
Og så er den en sån rigtig her kommer jeg typen, men med et godt hoved..
Rigtige rytter rider spring
Den rigtig springhest hedder DRITHOLMSGÅRDS GARIBALDI
Tjek min præsentation med masser af billeder og skriv i min gæstebog