Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

forholdene ved stævner??????
Forfatter: 
Dato:  19-04-2005 20:59
Ville bare høre hvad i mener om forholdene til stævner??? f.eks. Musik og underlige ting man hænger op.....

var nede og kik heste-landsstævne i solrød, der hænger grønt stof på siderne hele vejen rundt i sån nogle buer.. hehe.... og i loftet over X hænger det en STOR potteplante som så om aftenen giver en skykke nedenunder.... lad os kalde den "Den FARLIGE plet" som alle hestene glor på i en PSG ved landsstævne!!!!!!

Så er der jo musikken... en red ind til noget mega klasiskt sovemusik, den næste rider ind til noget total sort tekno musik, min søster rider ind til en country sanger der spør hvor speedy gonsales (staves) er henne.. hehe... grine vi ret meget af.. hehe, næste cd er en robbi koncert optagelse med jubel og horn... det skal lige siges at musikken var MEGA høj... så i starten af cd'en mens en rytter er inde på banen banen er der kun jubel og horn, hvilket jeg tror at hvilken som helst hest ville blive bange for... hvilket den hest også gjorde.... hmmm...

Mener I at der er en grænse for hvad man må hænge op og spille af musik????? (altså jeres grænse)???

Henry og dressurponyerne

-Man har ikke vundet sølv, man har tabt guld

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  19-04-2005 21:01
ja jeg syntes også at det nogle gange kan blive ret så vildt med alt det "farlige" pynt og alt det andet!
Rigtige ryttere rider på heste/ponyer!
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  19-04-2005 21:01
Det med musik der syntes jeg at det skal være noget man kan ride i en nogenlunde rytme til og så skal det ikke være for højt! Fordi hesten skal jo stadig kunne koncentrere sig :-)

Rikke
&
♥Skatholm Magic Spotlight♥

ARK
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  19-04-2005 21:26
Jeg ved nu ikke, ikke fordi jeg er den store dressurrytter, men jeg syntes nu alligevel at det kunne være fedt med lidt højere musik til dressurstævnerne. Generelt er stemningen bare kedelig, eller anspændt til dressur. Det er kun når der er store dressurstævner på Holte jeg ser det, og hvad jeg nu ellers selv starter, men det er kun der er der kommer LIDT gang i den, altså hvor folk hujer osv. Under et program kan man jo knap trække vejret før at det larmer, og det er derfor jeg syntes det er langt federe til springstævner hvor der er en del højere musik og folk rigtig hygger sig, syntes jeg. Det er måske lidt naivt at sige, men jeg syntes bare generelt stemnngen er bedre til springstævner, og det der med at hesten skal koncentrere sig - altså de er ude til stævner, og så må de vel bare affinde sig med lyden, farven på væggen eller hvad det nu ellers må være.

Hilsen Clara, Stendyssens Jappeloup og Stendyssens Sunbeam!

0
0
Svar på denne tråd

dressurryttere *ryster på hovedet*
Forfatter: 
Dato:  19-04-2005 23:02
i er da også nogle sarte nogen, tænk på hvad de stakkels springheste ikek udsættes for af lillebæltsbroer og snemænd.

Med venstre hånd
Line og Calano

Allé rideudstyr
0
0
Svar på denne tråd

Bumme LUm
Forfatter: 
Dato:  20-04-2005 07:56
Enig med kurnikov

Knus Abbey & Julie

Mail
Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Dressurrytter
Forfatter: 
Dato:  20-04-2005 08:23
jeg er enig med jer selvom jeg er dressurrytter. jo mere man vænner dem til jo mere 'tåler' de.

de skal lære at der er mange ting og kiggepå. Og det dur ikke at tilskuerne nærmest ik må bevæge sig når hesten er på banen.

men men - nogen gange er musikken så utakt eller høj eller med *skrat skrat* at man nærmest kan blive stresset over det :-*

Bare der lige vilkår for alle
0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  20-04-2005 11:32
jeg kan godt lide når der er musik og nået at kigge på til stævnerne...

elsker når der er meget pynt til springstævnerne.

Musik ti dressur er også godt, synes jeg.. men det skal ikke være alt for højt ;)

¤ Frederikke ¤

Aladin ~ Diva ~ Spirit - Mine dejlige guldklumper !

Springpony søger rytter
0
0
Svar på denne tråd

Nu mere musik
Forfatter: 
Dato:  20-04-2005 11:51
Nu mere musik der er når man rider, nu bedre, min hest lytter til musikken, og pifter sig selv lidt op, når der er musik, så det er ikke der problemet er ;-)

Nu har jeg kun startet på min egen engang (hendes aller første stævne), jeg var da lidt nervøs hvordan hun ville regere, men kunne aldrig drømme om, at bede folk tie stille, for hvis ikke min hest kan lide det, så skal den lærer det!!!

Heldigvis følte jeg det sådan, at nu flere folk der kom, nu mere power kom der på hende.

Især bagefter hvor der kom mange hen og roste og klappede hende, hun kunne flyve hjem tror jeg ;-)

Så nu mere tingeltang nu bedre, for det sætter da lidt hesten på prøve, ting omkring den, eller rytteren.

Hilsen Rikke :-) :-)

Birds are free and so are we. Free from hate to deside our fate. Love is kind but pay no mind

{>Rikke og Farinelli {>

0
0
Svar på denne tråd

Pynt til stævner
Forfatter: 
Dato:  20-04-2005 15:53
Jeg er ligeglad med pynt - Phoebe glor overhovedet ikk, såå 8-) :-P

Med hensyn til musik, kan det godt blive for meget, men i Silkeborg synes jeg det var rigtig passende :-) Stille violin/klaver musik, som man fint kunne høre, uden det var alt for overdøvende. Så ros herfra til Silkeborg :-D
M.v.h.
~ - LovePhoebe - ~
Der er kun én ting i livet, som du kan være 100% sikker på
- At dø
0
0
Svar på denne tråd

hmm hmm
Forfatter: 
Dato:  21-04-2005 11:04
hmm.. Sys det er helt, helt ok med pynt osv til stævnerne... Det må hestene vænne sig til! Og det ser jo oz flot/festligt ud.. ;-D

MHT. det med musikken, sys jeg, det er dejligt at ride til musik - gir sådan en go stemning! (HVIS altså musikken er rolig og afslappet)!!! der er ikk noget værre end at ride et dressurprogram til techno-misik!! (eller noget lignende).. 8-)

Knus nat
0
0
Svar på denne tråd

tecno argh!
Forfatter: 
Dato:  21-04-2005 12:53
oki det er så nogle år siden men da var jeg til stævne i NVR og da jeg var ved at "varme" op lige inden det blev min tur spillede de sgu et eller andet gøgl med DJ ALIGATOR! det lød forfærdeligt og ponsen blev herre bange for højtaleren og turde ikk ride forbi den. :/ nedern og endelig da jeg fik møvet ham ind på banen holde opheldigvis! hva musik de spillede mens jeg var inde husker jeg ikk for jeg havde travlt med mit program:)

men ellers er jeg ligeglad med musikken til sttævner men syns nu ik tecno hører hjemme til stævner. jeg syns til springstævner må der godt være lidt musik med gang i men dog ikk alt for højt. og til dressurstævner syns jeg det er dejligt med stille klasisk musik. som ikk er for højt:)
af hendsyn til pynt er jeg oss ligeglad hvis krikken glor må den gører det det er kun en ekstra nogen gange lidt træls udfordring he he:)
knus ida
RIGTIGE PIGER TRÆNER WESGÖTASPIDS:) GUSIE ALIAS AUGUST love you:P
0
0
Svar på denne tråd

For åndsvagt!!
Forfatter: 
Dato:  21-04-2005 14:01
Jeg r helt ligeglad med musik og pynt til stævner...det r jo bare noget hesten skal vænne sig til...Og hvis den flipper helt ud må man jo bare indse at den måske ikke r helt klar endnu og håbe på noget bedre næste gang!!!!Man skal tænke på at dem som har arengeret stævnet har brugt laaang tid på at gøre det flot og så kan man ikke helt tillade sig at blive så sur!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider