|
|
| Lommepenge - får i nogen af jeres forældre? |
| Forfatter:  |
~ - LovePhoebe - ~ |
| Dato:  |
16-04-2005 08:43 |
|
Godmorgen
Har gået og tænkt over, om jer ænder selv tjener jeres penge eller får dem af jeres forældre? Har i et arbejde?
Jeg har et arbejde hos vores underviser. Passer hestene, sadler dem op, samt andet "underligt" arbejde  Jeg får lommepenge af mine forældre, da de penge jeg tjener på rideskolen går til undervisning
Hvad med jer 
M.v.h. ~ - LovePhoebe - ~ Der er kun én ting i livet, som du kan være 100% sikker på - At dø
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm....! |
**Grisen** |
16-04-2005 08:47 |
|
først så får jeg jo ALT til min pony + undervisning+ stævner+ jagter.. det betaler min mor
+ jeg får 300 kr. om måneden af min mor
og min mor og far er skildt, Og min far giver næsten ingen ting.. så er sku glad for at jeg har en dejlig mor..
har ikke noget arb. har ikke tid til det
køs fra Sus
jeg skriver min mening fordi jeg mener det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| katharina&bonzo |
katharina |
16-04-2005 08:50 |
|
altså mine forældre betaler for hesten og undervisning,. og så får jeg nogle penge af min mormor ellr min far en gang i mellem og hvos jeg skal til stævne må jeg selv betale,.
♥Stevnsbogaard rideklub♥ ♥Asta, Jessica og Katharina♥ = ♥_♥-Team Newforest-♥_♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nej selvfølgelig ikke... |
|
|
Jeg har da mit eget arbejde hvor jeg tjener 5100 efter skat også får jeg 1200 et andet sted hvor jeg passer heste...
Skønne Friesere sælges, skriv og hør nærmere...
Ponyudstyr sælges, f.eks. en kombisadel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae... |
|
|
Mine lommepenge er dem jeg får til mine heste. Har 4 heste som skal fodres, beskæres, skoes og startes stævne på. + der skal købes udstyr hele tiden, i 4 forskellige størrelser! Og 2 af hestene får special foder, så det render hurtigt op!!
Men hvis jeg skal til fest, eller i solcenter får jeg penge til det.
Og hvis jeg skal ud at købe tøj, får jeg osse penge til det!!
Jeg har dog et arbejde med at ride en hest hver onsdag i spring, som jeg tjener godt ved. Desuden underviser jeg én time med 2-3 ryttere, om mandagen i spring og det er osse kanon!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader overskrifter!!! |
<3jerry<3 |
16-04-2005 09:54 |
|
jeg får 200,- om måneden når min far er væk (han er politimand så nogen gange er han udsendt) og når min far er hjemme får vi 100,- måske lidt mere ved ik...
I ♥ jerry
elsker dig jerry
***team møllen***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Finn Finn pølseskin |
Lama (La) |
16-04-2005 10:16 |
|
Æhm. Får 1000 kr. om måneden i lommepenge af min far... 
^^ Skal kun købe tøj, så det er ret nice  Min far betaler telefonregning og alt det der...
Passer børn, 50 i timen,
... Har dejlig mange penge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej hej |
|
|
Jeg får ikke sådan "lommepenge". Men mine forældre betaler opstaldning, stævner, udstyr(lige meget hvor dyrt  ), tøj til mig, trailer osv.. Så det sku godt nok (H)
Altså jeg for nogle gange 100,- hvis jeg skal med en til stævne el. andet.. Eller bare ned og kigge i byen
Så jeg får en slags lommepenge af mine forældre hver måned ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalalla |
¤ King ¤ |
16-04-2005 10:52 |
|
Jeg går med aviser med min bedste veninde.
Vi for til sammen 1100 kr. om måneden!
- Så kan i selv regne, hvor meget jeg for 
¤ King. <3 ¤ ..whispering to tha angel; come and take me.. ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Jeg får nogengange 150 kr om måneden hvis min mor syntes at jeg laver nok. Men ellers så betaler min mor også for hesten og min far for trailer og så nogengange betaler de stævner.. Og så alt andet jeg nu har brug for
Rikke & ♥Skatholm Magic Spotlight♥
ARK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chagall er dejlig ! |
Liine |
16-04-2005 11:29 |
|
HejSa !
Jeg får 100,- kr af min Far hver måned , ikk andet .. Da de er skildt. Min mor får jeg ik rigtig lommepenge af , for jeg får sådn hvad jeg behøver!
Så går jeg med aviser og jaah . der tjener jeg omkring 600-700 kr. så jeg mangler jo egentlig ikk penge men bare hesten
Mvh. Line 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine lommepenge |
Stine Rosendahl |
16-04-2005 11:55 |
|
Hejsa...!!
Mine forældre betaler næsten ALT til min hest..Jeg betaler selv noget af mit udstyr..Men de betaler opstaldning, foder, undervisning, stævner osv..!!!
Jeg skal rydde op på mit værelse 1 gang om ugen og det får jeg 100.kr for..!!!
Kyss
* En rigtig hest er en Welsh Cob *
Livet er en tegning... Uden viskelæder !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fem flade flødeboller på et fladt flødebollefad ! |
Dreaming * |
16-04-2005 12:26 |
|
Får ingen lommepenge.
Jeg får hvis jeg mangler noget, men ikke derudover.
Betaler selv stævnestart(nogen gange betaler de), betaler selv halvdelen af mit udstyr, betaler selv halvdelen af mit tøj!
Og det synes jeg at der er retfærdigt. De kan jo ikke betale alt til mig! Og er glad for, at de vil betale det til mig, fordi at de jo også har 2 andre børn!
† Muhahaha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lommepenge - får i nogen af jeres forældre? |
|
|
Får 100 kr. om måneden af mine forældre.
Så er det forskelligt hvem der betaler udstyr, tøj osv.
Har ikke noget arbejde, men får 100 kr. om måneden for at passe nogle heste en dag om ugen. 
Stinky med Daimond Team Bissemis - Josse&Kjat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næh.... |
Theis |
16-04-2005 13:00 |
|
Jeg hjælper til herhjemme og så får jeg de penge jeg skal bruge af mine forældre.
Mvh. Theis ~ Dance with The Devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm,... |
• Nina & Maxwell • |
16-04-2005 14:59 |
|
Hmm.. får 100.kr om måneden a min mor!!
Og har så et lille hunde-lufte "job"
Hvor jeg får 125..
Men så betaler mor og far os..
opstaldning+ undervisning 2gange om ugen+
smed+ dyrelæge osv..
skal så selv betale stævner!
• Nina & Maxwell •
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah.. |
|
|
Mine forældre betaler min hest - og hvad der det til hører med  (Dvs. alt det nødvendige - ekstra udstyr/fornøjelser/stævner/ridetøj betaler jeg selv)
Det samme med tøj og lignende - de betaler da det nødvendige.. men alt hvad der hedder shopping og tøjkøb fordi man gerne vil have noget nyt og sådan er mig selv der betaler det - de betaler når det trænger.
Får ingen lommepenge her hjemme.. hjælper normalt til med oprydning/mad osv.. arbejder jeg her hjemme (laver aftensmad, gør toiletter rent, støvsuger el. lign. ) får jeg 60 kr. i timer  - men det er nu ikke stort set aldrig jeg tager imod det tilbud ( er doven)
men @!#$ i får mange penge?
-- Cille --
Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nopes... |
Cecilie (Jason) |
16-04-2005 17:04 |
|
Nej, får ikke lommepenge.
Mine forældre betaler ALT til hesten - undervisning, stævner, udstyr, dyrlæge, hovsmed osv.
Derudover betaler de også tøj, sko, frisør osv.
Og hvis jeg skal i byen, eller bare har brug for penge, så får jeg også penge af dem.
Måske lidt nasset, at jeg bare lever af deres penge, men altså, har hverken tid eller overskud til at få et arbejde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, jeg får lommepenge.... |
Serena |
16-04-2005 17:52 |
|
Jeg får alt det tøj og sko, frisør osv. jeg behøver af mine forældre. De betaler osse ALT til min pony, smed dyrlæge, udstyr, undervisning stævner osv.. De bataler oss min telefonregning, såh det er bar dejligt!
Jeg skal heller ikk selv betale gaver osv til venner og fam.
Derudover få jeg 400 kr. hver måned helt til mig selv...  Det vil sige 100 kr. om ugen, men får sat de 400 kr. ind på min hæve-konto 1 gang om måneden Jeg skal så lige støvsuge og vaske af i badeværelset en gang om ugen.. Men det gør ikk spor...
Køss
Serena og Atira <3 forever <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lommepenge. |
-Team Hvidkjær- |
16-04-2005 18:01 |
|
Jeg får ikke lommepenge.
De betaler hestene og stævner .
Tøj osv. betaler jeg selv. Har arbejde så har det helt fint 
|
|
|
| Begge dele,. |
Klat Mølle Perle |
16-04-2005 19:23 |
|
Heej .
hm, Jeg er Fars Pige sååh, får , næsten, alt hvad jeg peger på, fx så et bar vildt fede kondi sko i bruuns galleri til 1400,- Huhu, hvem skal ud og købe dem for fars penge ?
Går med reklamer og uge aviser, 170 hus stande. 1000,- om måneden.
Jeg er en Penge Holker og Shopaholkier, er meget afhænig af penge og shoppe.
Kan bruge mange Mange tunsind kroner om måneden..
HilsenClara, CiciogKlat Mølle PerleHvis du har en haflinger og bor i østjylland så kontakt mig!haflinger og friesere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . .. . . |
Jennifer(Zigato) |
16-04-2005 19:50 |
|
Altså mine forældre betaler alt til hesten, og før i tiden også det meste tøj osv. Men nu har jeg fået en avis rute med min veninde, så nu betaler jeg mest selv det unødvendige, så som , halballer, fester, tøj her og der, og sådan. Men de er gode til at gige mig penge engang imellem til forskellige ting. Men de ser helst at de betaler alt til hesten, og jeg betaler halballer (jeg er afhængig af det :p ) og de andre unødvendige ting..
MVH. Jennifer.
("v") Zigato `V´
Words CAN'T bring me down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har et arbejde |
ponyboy |
16-04-2005 20:29 |
|
jeg har et arbejde det er om vinteren jeg er trækker  men jeg for ikke lommerpenge for min mor og Henning de betaler stævener,undervisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja.... |
|
|
Mine forældre betaler opstalding, alt andet betaler jeg selv... Og jeg tjener "kun" 1600-2000 om måneden sååårrrhhhh her blir der ikk købt nyt udstyr med mindre det nødvendigt, har bar ik råd t d
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til stina rosendahl . |
Agata |
16-04-2005 23:14 |
|
Får du penge på at rydde op på dit værelse?
det er da ens værelse det er da en selvfølge at man skal rydde op? .
har aldrig fået penge på at rydde op på ens eget værelse,? men fair nok .
det er forskælligt, hvor meget jeg mangler/får.
Hilsen /Agata.. ♥Vrinsk Valdimir♥
| |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kast ikke med sten hvis du selv bor i et glashus! |
|
|
jeg har 2 jobs! jeg tjener nok 2-3000kr om måned eller mere..
*~ Line & Nikita ~*~ Lev livet for det er jo det du lever for ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra lala |
|
|
Mine forældre betaler min hest opstaldining og foder. Så får jeg 1500 om måneden af mine forældre. Mine forældre betaler også frisør, stævner, osv. Og så har jeg et arbejde hvor jeg får 79,50 i timen  Så jeg klager ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 550 kr |
|
|
Jeg får 550,- kr hver måned
Det skal jeg så betale tøj (ikke det nødvendige) og telefonregning for...
Jeg er nu fint tilfreds, der kommer vel 2-300 kr ind på opsparing, som så bliver brugt til tøj og sådan lidt..
har lige købt en fløjte til 1800, så nu er der næsten tomt i opsparingen...øv bøv
________
Mangler hjælp til mit projekt - se det HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeej.. |
|
|
mine forældre betaler hesten+stævner+ alt hvad der sådan hører til hesten.. og så betaler de også min mobil.. og får derfor ikke lommepenge.. men derimod skrive sms'er hele tiden.. hehe.. men så er jeg også meget ved mine heste.. jeg sys det er fint nok.. jeg rydder kun noget op for at de betaler det.. ellers ska jeg selv betale.. men jeg har ikke noget arbejde.. der er simpelthen ikke tid..
-TulSera i er søde.
Tulle og kristina er for gode | Her ka i se Tulle, i kan købe hendes hvis i har lyst. www.krissi.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm.. tjaa |
heste-line |
28-04-2005 13:29 |
|
jeg får NOGLE gange 100 kr om måneden, det kommer lidt an på hvad de sys(forældrene), men nogle gange får jeg også tøj eller ligende i stedet.. Oven i det tjener jeg også ca 2000 om måneden i et bageri, nogle gange lidt under:D
Hr.jensen= miiin hest:D Love ya:-*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| penge... |
Melanie (King) |
28-04-2005 13:29 |
|
Normalt for jeg 800,- om måneden, for mit job ..
Også lidt af min mor og far 
- Mvh Melanie Hellere hades af den man er, end elskes af den man ikke er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa....... |
Erika |
28-04-2005 13:53 |
|
Jeg har intet arbejde, "gider" heller ikke rigitg for mangler ikke penge  (eller lidt mangler man vel altid? Hehe)
Men hver uge får jeg 50,- af mine forældre, og for dem laver jeg ikke andet end at dække bord, ryde fra og "være tvunget til" at lufte hundene hver anden tirsdag (ellers er det jo normalt frivilligt...)
Min mobilregning betaler mine forældre (kun fordi de ved at den ikke bliver særlig høj)
Lyder måske som om 50,- er "lidt" men er mega nærrig så det bliver hurtigt til mange penge  hehe, og det eneste jeg egentlig selv skal betale er hvis jeg vil have noget som jeg egentlig ikke har brug for
Og så får jeg 50,- for hver karakter jeg stiger i skolen  dejligt når man som sidst så lige tjente 400 kroner...
~*QnUz MiG*~Livet er farligt - Man dør af det. Det er menneskeligt at fejle - det er bare åndsvagt at blive ved
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [havelampe] |
Daisy <,33 |
28-04-2005 19:58 |
|
Jeg får 500 om mån. Og ja jeg laver.. ingenting? Jo tager min tallerken ud af bordet..
stort ::)
† Vriinsk Miini † Heh.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen ting |
Johanne(Kahlua) |
28-04-2005 20:06 |
|
Der er INTET a hente herhjemme ! Vi har bare INGEN penge! Jeg har min hest og det er mine lommepenge. Tjener så selv fordi jeg træner andre folks heste, tilrider, horsemanship osv... det tjerner jeg sygt godt påQ
Johanne & Kahlua Du blir født alene, du dør alene; Du har ikke krav på en skid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalala |
chokoladekiks |
29-04-2005 13:10 |
|
Får ikke lommepenge. Men til gengæld betaler min forældre ALT for mig. Tøj, fritidsinteresser, møbler til værelset og alt det andet. Så jeg er taknemmelig nok. Har faktisk aldrig rigtig længtes efter at få lommepenge, for jeg har ikke behov for dem.
CHOKOLADEKIKSEN ~ hulaskørter er underlige ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arbejde |
Lyngsfeldt |
29-04-2005 14:58 |
|
Hej
Ja jeg har arbejde.... Arbejder på MC. Donalds i Næstved.... Der tjener jeg ca. 2.200 om måneden... og nej jeg får ikk lommepenge mere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|