|
|
| VENNER OG HESTE?! |
|
|
hey....
jeg sad lige og kom i tanke om hvor "heldig" jeg egentlig er....
mine bedste venner har også heste der hvor jeg er så dem ser jeg tit, men hvor må det da være træls hvis ens bedste venner bare ikke kan fordrage heste... jeg ville slet ikke have tid til at have sådan en ven da jeg har hesten og arbejde+ lektier ved siden af....
men hvordan har i det med venner og heste?
KnuSs fra Jannie ~Jannie & Adeleide styrer for vildt~ <3~LOVE ADELEIDE~<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit navn... |
|
|
aner ikke lige hvad der er sket med mit navn... det skulle være sådan her ~Jannie & Adeleide~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm hmm |
|
|
altså jeg skældner mellem ridevenner og venner...
Jeg har en masse gode venner i skolen og udenfor, af begge køn
og i rideklubben samt stalden har jeg også en masse gode venner 
Men mine venner fra skolen interesser sig slet ikke for heste, nogle af dem tager dog gerne med mig til stævner og hjælper, men det er kun for hyggens skyld
Mine venner uden hesteinteresse, dem finder jeg tid til, enten torsdag (ponyens fridag) eller i weekenden til festerne
*DjævleØ's POWER*Det er gratis at drømme, men hvorfor skal det være så dyrt at udleve sine drømme?Husk mig som Julle, Julle med den farveløse humor;-DMSN: Juliemanden@ofir.dk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine venner.. |
| Forfatter:  |
Camilla:) |
| Dato:  |
10-04-2005 22:21 |
|
De fleste venner er også på rideskolen, men har også nogle i skolen men dem bliver der jo ikk så meget tid til når man har hesten, stævner og lektier.. Men de fleste er da også på rideskolen så det passer jo bare fint 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| the dreamteam.... |
|
|
jeg har da selfølgelig også venner uden for skolen... men er 7000000 gange bedre venner med dem fra rideskolen men er da også sammen med andre... til fester osv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Massere venner. |
|
|
Tjah.
Jeg har 'ridetøserne' i stalden, som jeg ser dagligt jo  .
Og så har jeg en hel masse af begge køn fra skolen & andre steder. altså venner med andre interesser.
Jeg har massere tid til dem, hver aften fx?!
kommer hjem fra ponyen mellem kl. 18.00-18.30.
Og så er der massere tid bagefter, weekenderne til festerne.
Jeg har tilmed en kæreste jeg har massere tid til  .
Jeg finder intet problem 
. Zazs .Penge er ikke alt og du bliver ikke lykkelig af dem, - men det hjælper fandmé på det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zacs..? |
|
|
arbejder du ikke... det er det der gør jeg ikke har så meget tid....
min hverdag: skole-arbejde-hest-lektier-sengen....
hehe... sådan er det i hvert fald næsten... hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja..... |
Saturn |
11-04-2005 07:41 |
|
Tja.. Jeg har faktisk for det meste tid til at se mine venner et par gange i ugen,+ om aftenen..
Jeg har arbejde mandag/tirsdag, så har jeg hesten, og mit gymnastik.. Men af en eller anden grund, er der altid lige et par timer lagt af til vennerne..
Nu er der ikke nogen fra min klasse som har hest, andet end jeg... Så der er da også nogle af dem, som ofte er med oppe hos min Fjolle for at kigge

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine venner..og ridevenner |
Stine Rosendahl |
11-04-2005 09:01 |
|
tjaaH..
altså jeg har jo en masse rigtig dejlige venner på rideskolen, og det er nok dem jeg er mest sammen med, for jeg tilbringer jo mest af min tid på rideskolen..
men min farfar er altid villig til at ride min hest hvis jeg en dag vil have en hygge dag med vennerne..
så det er dejligt
kysser
<3 En rigtig hest er en Welsh Cob <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zgfjszdtkj |
Zoltan |
11-04-2005 11:43 |
|
Hmm.. Har også mine venner der hvor jeg rider!
Demfra skolen HADER heste, og hvis jeg bare nævner ordet "hest" begynder de at "drille"!
Så jeg har lært bare at holde min kæft i skolne! Hehe..
Men gør ikke noget.. Føler ikke jeg har tid til "andre venner" end dem fra rideskolen! Hehe..
Det' mig der' Chris  Zoltan of Swing<33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hest vs venner ;p |
|
|
Ovre i skolen hader de andre heste, og hvis jeg nævner navnet "Albert" Iiih, så taler jeg hele tiden om heste .. Siger mine venner .
Jeg rider så også kun 2 gange om ugen, og så spiller jeg også badminton 2 gange om ugen. Så til badminton ser jeg min veninde. I weekenden er jeg nogle gange hjemme hos min far.
Så jeg ser næsten kun min veninde i skolen og til badminton (Hvor hun kun går 1 af dagene)
Efter sommerferien har jeg fået lov til at have Albert 3 gange om ugen ..
Så der får jeg ikke set meget til vennerne ..
Vil også hellere have Albert end mine overfladiske veninder ;p
Muhaha
Det er svært at vælge mellem hesten eller vennerne ;s
- Trumpe
Jeg elsker Albert !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaah.. |
~ - LovePhoebe - ~ |
11-04-2005 14:42 |
|
De fleste af mine venner er også på rideskolen.. Går faktisk i årgang med forbavsende mange for rideskolen, så det er intet problem overhovedet 
~ - LovePhoebe - ~ What you wear, changes how you feel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine skønheder !! |
mantuz & chellzen |
11-04-2005 14:50 |
|
jaahh jegh har en ven der sempenehnt ikke kan fordrage dem når hun ser mig ride vil hun så gerne ud og hilse på mig men hun tøre ikke hun er meget bange for dem ...
men de andre 3 kan godt lide dem men så meget går de heller ikke op i det ..
men har også et par stykk der er helt vild med heste men det er bare ikke fra skolen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min bedste ven |
|
|
Haha...
Min bedste ven kan godt lide heste, men er bange for dem.. Jeg er oppe hos min part, Viktor, tre gange om ugen, så jeg kan godt finde tid til hende..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er svært |
Trine :) |
11-04-2005 17:05 |
|
jeg synes det er rigtig svært at "pleje" sine venner når man også har hest, for der bruger man jo det meste af sin tid.. men tre af mine venner bor ikke længere end 1 km og mindre fra mig, så jeg kan jo altid tage hurtigt op og ride en dag, og så tage hjem til en af mine veninder bagefter... sådan gør jeg det i hvert fald nogen gange  for hvis man ikke "plejer" sine venner, så vil der jo nok ikke gå længe før de ikke gider en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
De venner jeg har skolensynstes jeg at jeg ser nok til der  En sjælden gang er jeg sammen med dem efter skole, men hesten bliver altid prioteret først. For det er ude hos den jeg helst vil være med eller uden venner
.:Rikke:.
♥Skatholm Magic Spotlight♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!! |
|
|
Altså mine "rigtige" venner det er ´sjovt nok også nogle der kan lidt heste.. Så er der 1 som ikke kan lide heste, og de andre fra skolen er bare BITCHES! Så er der også et par fra min gamle skole, men har ikke så mange rigtige venner, for har fundet ud af at de stort set allesammen ikke er til at stole på, og pludselig svigter en..
~Mvh. Fønne Trolden~ Hvem sagde charmetrolden?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Jannie |
..| Barbie Tøsen|.. |
11-04-2005 20:25 |
|
.. Jeg bor jo på en gård, og derfor har jeg ponyerne hos mig selv  .. Hvilket jeg er MEGET glad for!! kan ikke li at have hest/pony på rideskole :S.. Desuden vil jeg bare helst ha det hele for mig selv  - jah, forkælet møg unge teori, men sårn er jeg nu og engang.. Jeg vil os helst ride for mig selv og hvis jeg nu ikke vil det, atget jeg bare en veninde og smider hende på en af mine ponyer  .. Ellers har jeg en rigtig god veninde som ikke bor så fandens langt fra mig som os har hest, så hende kan jeg jo ride med.. Jeg har rimelig mange heste/alm. venner/veninder, og jeg er glad for jeg ike kun har heste veninder/venner.. det må sku være kedeligt!!..
..| Barbie Tøsen |.. *Elite Soldaten* Lår kort nederdel, nedringet top, 10 cm. høje stiletter og en M16 i hånden. - Jeg er født klar!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|