| Flot!!! |
| Forfatter:  |
-Team Hvidkjær- |
| Dato:  |
10-04-2005 21:19 |
|
Tillykke! Det var super flot, du rider rigtig pæny, men synes dig godt du kunne få den nederste del af benet lidt tilbage.
HVis jeg måtte sige nooget 
|
|
|
| ioppåuåuå |
|
|
-Team Hvidkjær-: Ved godt, hvad du mener. Men det skyldes, at sadlen ikke ligger godt på hende, og at jeg ikke sidder godt i den.  Men vi har også lige fået en dressursadel. Dette er en kombi  Så håber jeg, at det hjælper. Tak for svaret
MVH. Antonia&Askepot<3 ♥ Et team der kan, hvad de vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjfyigygkl |
|
|
Karina¨: Jaah, hvem mon det er?  Ej, tak søde! <3
.Zazs.: Tusind tak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karina |
KarinaPascal |
10-04-2005 21:25 |
|
Ikke mig der har taget det sidste billede ?
Knuz Karina&Pascal ♥ Rytterforeningen Baunehøj
Karina&Pascal med til distritmesterskab for hold i Sakskøbing 1. maj 2005
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dytjuftkfk |
|
|
Karina: Nej, det er hende der red den skimle pony - hende som er med på billede 13  Det var der, hvor jeg skulle op at hente min anden roset. Der ordnede de andre hende!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sødt par |
|
|
i er bare et totalt sødt par 
det ser pænt ud, men ordet sødt, er nok det bedste ord at bruge  (ikke nedladene)
*DjævleØ's POWER*- Og stolt af det Husk mig som Julle, Julle med den farveløse humor;-DMSN: Juliemanden@ofir.dk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karina |
KarinaPascal |
10-04-2005 21:32 |
|
Antonia: Okay ! Ses Dejlige !
Karina&Pascal med til distritmesterskab for hold i Sakskøbing 1. maj 2005
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghjifyifotp |
|
|
Karina: Yes, min dejlige veninde 
• The DreamTeam •: Tak  Er vi virkelig så søde?  He he!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| antonia |
|
|
ja i er da vildt søde
*DjævleØ's POWER*Det er gratis at drømme, men hvorfor skal det være så dyrt at udleve sine drømme?Husk mig som Julle, Julle med den farveløse humor;-DMSN: Juliemanden@ofir.dk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ABCDEF |
[ skumfidusen&tossen ] |
11-04-2005 17:56 |
|
Jaah de welsh-ponyer er o blir da bare for smukkæh 
Hmm, er hun en sek. B..??
O Tillykke me placeringerne..!!
♥ Bjerregårds Santos ♥ * Klubmester dressur HIS 2004 * * Championatsmester Dressur HIS 2004 * *~* Dem der tror på menneskets frie vilje, har aldrig elsket, og aldrig hadet *~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Antonia&Askepot |
|
|
Fine billeder og tillykke..
Hvis jeg skal komme med noget, så syntes jeg stadvig hun godt kunne blive samlet lidt mere, altså halsen bøjes noget mere..
♥Mig og Low Länder er et perfekt ♥.Msn/ Seandersen_9@Hotmail.com ^Tilføj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gnfmtyjkyjgh |
|
|
Tak for svarene, alle! 
[ skumfidusen&tossen ]: Yes. Hun er sek. B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdgfjdtj |
|
|
Simone: Hun skal ikke samles mere, nej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig flot. |
|
|
Det ser godt ud, og stort tillykke herfra  !
Mvh,
Nat.* - Døgnet rundt!Søger part på Amager (2300-2791), med mulighed for western. Pris og dage kan aftales i fællesskab Kontakt mig via e-mail eller HN's beskedcenter, hvis du mangler en partPinto - Du får det sort på hvidt... Så sparer du dé penge på farvefilm 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfsfdsf |
|
|
Antonia, og hvorfor så ikke? Igen, skal hun have en større bøgning på halsen, det idster punkt på halsen skulle være højer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyrtyyujijur |
|
|
Simone: Nej, hun går korrekt med undtagelse af de billeder, hvor jeg også skriver at hun har slået fra. Og hvis du lægger mærke til det, er du den eneste, der har skrevet det, og den dommer der dømte gjorde mig heller ikke opmærksom på det (og tvivler på at du er dygtigere end hende - hvis jeg skal være helt ærlig  )! Hun går, som hun skal, med næseryggen forrest og med med nakken som det højeste punkt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Antonia, |
|
|
Det med at hun skal samles mere, tja.
Hun skal ikke samles mere end det hun er nu til LB klasserne, men når du kommer op i LAerne skal hun samles lidt mere, altså hvis det er en ordenlig dommer der dømmer.
Det er fx.ligesom at jeg lige har startet en LB1 og der skrev dommeren intet om at hun går for højt og samlet, men det gør hun faktisk. Da jeg startede i sidste lørdag red jeg LB2, jeg vandt, men dommeren dømte mig selvfølgelig ned fordi at Queen går for samlet og for højt.
Men til LB klasserne går hun rigtig fint antonia, men til LAerne skal hun nok samles lidt mere.
-Tvivler dog på at en dommer der dømmer på klubplan vil se forskel
Men som sagt før, i er rigtig fine sammen og det ser godt ud.
Vh Line og hypperne. ♥Darling♥-♥Queen♥´ Min hjemmeside|Min arto Man kan aldrig vide, hvad bier tænker. - Peter Plys -
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyu080+y+u8+y8+ |
|
|
Line: Rider jo heller ikke LA  Når den tid kommer, kan jeg jo så se, om det bliver nødvendigt at samle hende mere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| som så.. |
Filurkatten |
14-04-2005 21:58 |
|
Som så mange andre har sagt ; Super flot! Skønno dyr, det der skulle siges om selve ridningen er sagt..
Filurkatten :]- Riv, riv, riv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdf |
|
|
Hvis du lægger mærke til dine tidliger indlæg Antonia, så har næsten alle skrevet at hun skulle bøjes mere.
OG så syntes jeg lige den tekst
(og tvivler på at du er dygtigere end hende - hvis jeg skal være helt ærlig )
Det kan godt være jeg ikke er dygtigr end dommeren, men dommer i LC-LB dømmer ikke på holdningen i den forstand, mest om den er "STABIL"
Og Antonia jeg har vist lov till at sige at jeg ikke syntes hun går fint, det betyder ikke at alle andre skal sige det her !!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yujtyfifkf |
|
|
Simone: Gider ikke at diskutere det med dig. Hvis hun gik så forkert, ville vi nok ikke vinde, det vi gør  Det er da sikkert rigtigt, at hun godt måtte samles lidt mere, hvis jeg red LA, men hvad er problemet? -Det gør jeg jo ikke... Og hvordan skulle du egentlig kunne vide det? Du har da kun startet LC klasser? Syntes virkelig at du er så for meget, Simone... Du har aldrig kunne unde mig noget godt, og den dag du kan det (hvis den dag nogensinde kommer), vil jeg klappe højt i mine små hænder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej hun skal ikk |
KarinaPascal |
27-04-2005 13:47 |
|
Hun gik så perfekt !
Så det i levende live.
Hun skal IKKE samles mere ! OKAY alle?
Distriktmesterskab for hold den 1.maj 2005 i Sakskøbing
Holdet består af: Karina Mayland Larsen og Pascal Mette Jacobsen og Firfods Jargon Maria Winther og Reginas June Light Frederik Larsen og Bang On Bolette
Reserve. Mathilde Kamstrup og Humle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Antonia .... |
|
|
Den skal kun samles mere, hvis du på et tidspunkt ska op i la'erne. Allerede i nogle af de første la'er skal de samles mere, og bedre om på bagparten. og i la4 og pri, begynder de at skulle gå samlettrav og galop  .. Men til lb'erne er det helt fint
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HeeeJ... |
|
|
Fint.. Tillykke.. fine billeder.. fin pony..:D
-TulSera i er søde.
Tulle og kristina er for gode | Her ka i se Tulle, i kan købe hendes hvis i har lyst. www.krissi.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg høre ikke |
|
|
Ind under det her indlæg . da jeg er 26 år så jeg er en gammel kone. : )
Udover det Så vil jeg ikke kommentere om Askepot skal samles mere eller ej . Da jeg ikke er kendt på dette område , jeg er selv ny i dressuren . og skal så snart til at ride igen. GLÆDER MIG !!
men udover det vil jeg skrive det ser skide godt ud tutter . ! Men det ved du jeg synes .
Og du skal nok komme langt.
Nu er der jo ikke mange år til .så skifter du til hest , det blir spænende . ; )
Mht til dig og Simone . synes jeg det noget møg at i diskutere, og jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad det er det drejer sig om .
jeg har har en lille anelse om at den ene gerne vil bedre end den anden.
Og spis mig nu ikke, for jeg synes i er søde begge to og nogen gode ryttere begge to.
Men blir ked af at se jeres venskab går.i vasken .
I er begge teanager Og jeg kender godt til at den ene er bedre end den anden , jeg har selv prøvet det, og man dominere hinanden hele tiden- Og til sidst ender det med man blir virkelig uvenner. Og det synes jeg er syndt.
Men som i ved begge to så er i sku nogen søde tøser, og i er begge to dygtige på hesteryg.
kram fra Louise
J
Isabella 010196 Jessica 220399 Gabriel 220205
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| effefwewfef |
Melanie (King) |
28-04-2005 13:57 |
|
Ser da fint ud

- Mvh Melanie Hellere hades af den man er, end elskes af den man ikke er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|