Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

mus i bent :-(
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 18:05
hmm hej

jeg skal måske ha hest undefined..og gælder mig sku helt vidt men han har mus i bent

er der nogen af jer som kan foklar mig hvad det betyder
0
0
Svar på denne tråd

tjahh...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 18:25
Kan kun sige at jeg aldrig ville købe en hest med mus i benet.
De fleste har mere end bar en når de så har.

Nogle mus betyder intet og sidder der resten af hesten dage udne at nogen sinde at komme til at betyde noget. Nogen er ondartet og skal fjernes for at hesten kan blive "normal" ridehest.

Nogen heste kan gå flere år udne musen kommer til at betyde noget, men den kan vokse og så står man med problemet :-@

Det var li overfladisk forklaret :-D

;-D Du ved - og gør - altid hva´ du ska´ Plet ;-D
{> Vi ka´ ALT, bare vi er SAMMEN {>
:-D Love you :-D

0
0
Svar på denne tråd

men......
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 19:19
jeg passe to heste nu
og hende jeg skal købe den af er hende jeg passe heste hos

og ham der har mus i bent han er en tinker som har vredens bedste tempoman > satves....

0
0
Svar på denne tråd

lraædfb
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 19:31
Hmm.. Jeg kender mange heste og ponyer som har mus! Sys det kommer helt an på hvor mange mus der er, hvor den sidder og hvad dyrlægen mener!

Desuden er der RIGTIG MANGE af de heste der går internationale stævner og OL og heele muletjavsen der har mus! Såå.. Men få den igennem røngten, og find ud af hvad din dyrlæge siger! :)

Det' mig der' Chris (y)

Zoltan of Swing<33
0
0
Svar på denne tråd

Hest med mus
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 09:45
Jeg har købt en hest,som er 5 år nu.Hun havde en mus!Den er blevet opereret væk og fejler intet nu!

Min sad i hasen,normalt et sted det ikke betyder meget.Nogen ka sidde der ubetydeligt hele livet mens andre skal fjernes omgående.Det afhænger os meget af hvad du vil brug hesten til,min blir jo brugt til konkurrence,så væk sku den!

Det et nemt indgreb,blir nærmest gjort med en "kikkert".Og så der genoptræning,det tar selvfælgelig lidt tid,den ska ha den ro.

Men der er ik andet for end at få taget røngtenbilleder af alle ben og få din dyrlæge til ar vurdere det.

Hilsen Trine_Vong´s Davina
0
0
Svar på denne tråd

Min har 4 ...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 12:07
Min har mus i alle 4 ben - han er snart 14 år..

Det har aldrib betyder det mindste for ham, han er blevet tjekket i hoved og r*v af dyrelæger - der alle har godkendt ham ;-) og han er forsikret, så jeg føler det var sikkert nok.

Så snak med din dyrelæge om det inden du køber hesten ikk?

Held og lykke med det evt. køb :-)

-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

hvis han har mus
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 12:29
skal jegikke betal for ham så få jeg ham

men hvad koster det for at den opereret
0
0
Svar på denne tråd

hehe åh gud
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 20:53
Jeg troede det var en mand der hed Bent der havde slugt mus eller et eller andet :P
Men det der var ment var jo mus i BENET! ikke i bent :)

Men ja.. Jeg ville nu ikke sige at det behøver have den store betydning.
Min venindes gamle pony havde mus og det var der aldrig nogen problemer med.

Kh. katrine

LIVET FORSTÅS BAGLÆNS,
MEN MÅ LEVES FORLÆNS!
0
0
Svar på denne tråd

Mus i benet
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 11:27
Det kan nemt forsikres som Cille&Chimano sir!Man ska bar ha det godkendt af dyrlægen og han sender papirer til forsikringen...

Jeg kom af med lig 8.000 kr. for operationen,med opstaldning i godt 12 dage,fuld forplejning og efterbehandlinger.

Kommer selvfølgelig an på hvor det blir gjort,min blev på Ansager Dyrhospital.Men regn med mellem 7-10.000 vil jeg sig.

Hilsen Trine_Vong´s Davina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider