Hvor surt

Slikket ville jeg godt kunne overleve, og som Natacha siger, så er Katjes uden farvestoffer, og man kan også få slik med 'naturlige' farvestoffer mm.

Min kusine fik det også konstateret, da hun var 11 år eller noget i den retning - fedt? Ej! Hehe.
Hvedemel, dér kan jeg forstå du er lidt nede, da det jo er i så meget, men du lærer jo nok hurtigt at undvære det, og du kan vel godt få lidt i små doser, eller...? Jeg er allergisk over for rejer, hummere, krabber, laks og en del andre fisk (fladfisk kan jeg dog godt tåle), og det kan slet ikke få noget af! Hvis jeg spiser et par rejechips, eller hvis jeg spiser sushi og kokken har rørt ved noget laks og så derefter ved min mad, så begynder min mund og løber at klø og hæve. Er så også vegetar, såh... intet problem
Men, ja, vær glad for at det ikke er dyr. Begge mine forældre er allergiske over for heste, katte, fugle, hamstre, marsvin, kaniner - de fleste dyr med pels/fjer, hunde kan de dog godt tåle, hvis der bare ikke er hundehår over hele huset. De er også allergiske over for hø, halm og pollen. Jeg er ikke allergisk over for noget af det overhovedet!
Er dine forældre allergiske? Ikke at det forklarer noget, for det kan nemt springe en genereation over og sådan...