Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

NEDTUR!!! allergi....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 16:29
DavSS venner!!!
nu har jeg fundet ud af hvad jeg ik ka tåle... og det er det værste i VERDEN!!!

SLIK
HVEDEMEL

HUuuuuuuuuLK!!!!!!! nu må jeg kun spise ting der er lavet a "speltmel" (smager ik vIIIIldt godt.. :-( ) og må kun spise slik om fredagen, og helst slik med så lidt farvestoffer og tilsætningsstoffer som muligt!!!

Trænger til trøst :{-( Piv piv piv

:-P KnuSS fra VruF-poweR :-P

(i) Man kan godt købe lykke - så er det bare ikke den ægte vare (i)

♥ ♥ REMEMBER THE LOVE ♥ ♥
0
0
Svar på denne tråd

Argh, surt...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 16:49
Jeg ville dø!!!

MVH.
Julie xxx

~En rigtig kanin er en hopkanin!~
~Trøffel-power!~
0
0
Svar på denne tråd

arhhh....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 17:56
surt!

men man kan da overleve uden slik. Jahh.. du kommer nok til at leve sundere end du gør nu ;-D
ser (næsten) altid positivt på tingene:D

;-D Du ved - og gør - altid hva´ du ska´ Plet ;-D
{> Vi ka´ ALT, bare vi er SAMMEN {>
:-D Love you :-D

0
0
Svar på denne tråd

Jeg føler med dig!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 18:49
-Men nu er jeg ikke den store slikmund, så min allergi er ikke så slem ;-) Får også dårlig mave af det, men det er en helt anden sag!

Jeg er allergisk overfor farvestoffet der er i mange slik.
-Jeg kan anbefale dig "Katjes" slikposer, da de er 100% farvestoffri :-)

Var også allergisk overfor (er I klar?) RØDE PØLSER og GAMMELT DUKKETØJ, da jeg var mindre. Vildt?

Nu er jeg heller ikke så meget til røde pølser, så jeg kommer rimelig godt ud af det :-)
-Desværre har jeg været til adskillige tester, hvor jeg fik resultatet; "Du er overfølsom" -okay?
Det skyldtes pludselige plamacher på huden og mystiske hævelser, udløst af ingenting.

Men jeg klarer mig. Har lige p.t. ingen allergiudslip, og har ikke haft det i laang tid nu ;-)

Op med humøret!

Mvh,
Nat.* - Døgnet rundt!

Søger part på Amager (2300-2791), med mulighed for western. Pris og dage kan aftales i fællesskab :-) Kontakt mig via e-mail eller HN's beskedcenter, hvis du mangler en part

Pinto - Du får det sort på hvidt.

.. Så sparer du dé penge på farvefilm :-D
0
0
Svar på denne tråd

Hmm.......
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 18:57
surTTTT spiser nu heller ikke så meget slik ville nok dø allige vel !! engang fik jeg afvide at jeg var allægisk over for hunde ( min hund var lige død ) så jeg måtte ikke få en ny ... men nu her efter år har jeg ENELIG fået en ny og hun er bare den bedste
ANDREA, GRITT, SALLY, SISMO OG SOFUS ER DE BEDSTE HESTE I VERDEN
0
0
Svar på denne tråd

Prøv at tænkt på dem
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 19:16
Der har allergi overfor heste 8-)

Jeg har for hund, kat, kanin, marsvin, støv,nødder + en masse andet.
Heldigvis ikke for heste, men det kan jo desværre dukke op :(

Vh Line og hypperne.
♥Darling♥-♥Queen♥´
Min hjemmeside|Min arto
Man kan aldrig vide, hvad bier tænker.
- Peter Plys -

0
0
Svar på denne tråd

fguytiuipo
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 19:29
Jeg ville dø vhis jeg ikke måtte spidse slik! Det er da det bedste der findes!! ;-D

Tjae, jeg har oss allergi.. Altså støvallergi. dvs, jeg er MEGET overfølsom overfor støv osv. Derfor har jeg også TIT rigtig mange problemer ude hos hypZerne.. Min næse går amok, og mine øjne bliver røde og løber i vand.. Det er mega irriterende når jeg er derude hver dag jo..
Men jeg har lært at leve med det...
Det bliver du jo osse nødtil... Der er jo ikk andet at gøre =)

Trøstekrammer
(Nu vil jeg gå ned og tage lidt slik!.... ej..)=)

Serena og Atira

<3 forever <3
0
0
Svar på denne tråd

stgjsrtksr
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 19:33
Hvis det var mig levede jeg ikk nu!

Kan ikk leve EN dag uden bare LIDT slik! Hehe..

Men heldigvis har jeg simba som kan sørge for at jeg holder formen! :P

Det' mig der' Chris (y)

Zoltan of Swing<33
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 15:12
Det lyder da ikke så rart (n) Det med slikket klarer du såmænd nok, jeg sys det andet er værre, men speltmel kan man altså vende sig til... Det smager fint nok... Min kusine har samme allergi, og hun klarer sig alligevel, så op med humøret 8-) og tænk på hvor sundt du kommer til at leve... :-)

~Knus the-horsegirl~
(Jeg er bare mig)
♥Hneta♥
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 16:29
Vær glad for at det ikke er heste! :D
MVH.
Julie xxx

~En rigtig kanin er en hopkanin!~
~Trøffel-power!~

Prøv lykken!
0
0
Svar på denne tråd

Åårhh...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 17:26
Hvor surt :( Slikket ville jeg godt kunne overleve, og som Natacha siger, så er Katjes uden farvestoffer, og man kan også få slik med 'naturlige' farvestoffer mm. :) Min kusine fik det også konstateret, da hun var 11 år eller noget i den retning - fedt? Ej! Hehe.

Hvedemel, dér kan jeg forstå du er lidt nede, da det jo er i så meget, men du lærer jo nok hurtigt at undvære det, og du kan vel godt få lidt i små doser, eller...? Jeg er allergisk over for rejer, hummere, krabber, laks og en del andre fisk (fladfisk kan jeg dog godt tåle), og det kan slet ikke få noget af! Hvis jeg spiser et par rejechips, eller hvis jeg spiser sushi og kokken har rørt ved noget laks og så derefter ved min mad, så begynder min mund og løber at klø og hæve. Er så også vegetar, såh... intet problem ;)

Men, ja, vær glad for at det ikke er dyr. Begge mine forældre er allergiske over for heste, katte, fugle, hamstre, marsvin, kaniner - de fleste dyr med pels/fjer, hunde kan de dog godt tåle, hvis der bare ikke er hundehår over hele huset. De er også allergiske over for hø, halm og pollen. Jeg er ikke allergisk over for noget af det overhovedet!
Er dine forældre allergiske? Ikke at det forklarer noget, for det kan nemt springe en genereation over og sådan... :)

Make love
Not war
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider