Hej derude.
JEg har i længere tid gået og studset med tanken om at kontakte Lucca`s tidligere ejer. De ejer hans mor, og har ejet ham alle hans dage inden jeg købte ham.
Det er to år siden nu, og jeg kan tydeligt huske da vi hentede ham.. Det var en ældre dame som havde ham tilsalg. Da vi var ude og kigge på ham var det hendes datter som trak ham ud af stalden for at vise os ham.
Hun så ikk videre glad ud for vores besøg, og da den ældre dame kom, gik datteren ind i huset. Da jeg nogle uger efter bestemte det skulle være ham, ringede vi op og aftalte en tid vi skulle hente ham. Det var datteren som tog telefonen, og hun spurgte meget ind til hvorfor jeg absolut ville købe ham osv.
Jeg var meget i tvivl om, om hun ville lade mig få ham, men den ældre dame ejede jo hesten og tog den beslutning at han kunne blive min for de penge vi gav for ham.
Da vi hentede ham stod datteren og græd. Hun ville ikke trække ham op i traileren, eller sige farvel til ham, hun stod egentligt bare og græd ved siden af den ældre dame som var hendes mor..
Det skal siges datteren var i et sted mellem 18-20 år.
I Lucca`s hestepas står den ældre dames navn og adresse da hun var opdrætteren, og jeg har i et par måneder gået om tænkt over om jeg skal kontakte dem for at fortælle hvor godt det går med Lucca, og forvisse dem om, han har det godt?
Men det er bare 2 år siden?
Hvis datteren virkelig var så ked af at sælge, hvorfor han hun så ikke kontaktet mig for at høre hvordan det går ham?
Skal jeg glemme min ide, eller skal jeg gribe telefonen.. HJælp