Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

jeres dag med hestene..!
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 18:39
heYy

som der står i overskriften så vil jeg gerne vide hvordan det er gået med ridning i dag..

miin dag:

jaa først lukkede jeg ponyen i hal og "javede" lidt med hende... så striglede jeg hende (sf.) hmm da jeg red gik hun bare kanon!! :-D
hun gik nemt til biddet og så kunne jeg rigtig ride shenkelvigning (staves?)
jeg prøvede også at øve changemanter meen det gik ik såå god kun blev liidt ivrig ;-)

nå men hvordan er jeres dag gået??
i må meget gerne ligge billeder ind hvis i har nogle fra i dag ;-)

Chamai min lille Madonna :P
0
0
Svar på denne tråd

Min dag..
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 18:52
Min dag gik fint, tak :-) -Og det lyder også som om, din gjorde.

Jeg gjorde ponyen jeg rider på klar; striglede og nussede omkring ham, hvorefter jeg sadlede op og havde en skøn ridetime :-) Han var bare så sød -måske skyldes det at jeg gik imod min ridelærers påstand om, at han skal rides med stramme/korte tøjler?
-Anyway, han gik godt for løse tøjler, og jeg havde en super dag! ;-)

Mvh,
Nat.* - Døgnet rundt!

"Der er noget ved noget".

Pinto - Du får det sort på hvidt.

.. Så sparer du dé penge på farvefilm :-D
0
0
Svar på denne tråd

alletiderd
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 18:52
Red hold, og hun gik super.

:-D Kismir, Fly Surprise, Lykkelige og Cornett :-D
{> Dejligere heste/ponyer får man ikk´ {>

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 18:57
været ude ved frieserne i et par timer, skønt og hold fast hvor jeg glæder mig til næste år ;-D

Jeg vaskede ben på Jewaline, da hun har lidt muk, striglede Hekla og ellers lukkede jeg heste ind og fodrede...

Skønne Friesere sælges, skriv og hør nærmere...

Ponyudstyr sælges, f.eks. en kombisadel...
0
0
Svar på denne tråd

min dag
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 19:40
hey.
jeg synes også bare jeg har haft en rigtig god dag :-) da jeg kom op på rideskolen lå Granat ned, åh han så bare så sød ud {> hihi... så nussede jeg ham og striglede ham osv... så red jeg ud på springbanen og red lidt let dressur og det gik også fint nok..! så ja min dag har været rigtig god :-D
Springrytter
0
0
Svar på denne tråd

Lucca og jeg....
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 21:19
Jeg tog ned til min Fjolle-dreng kl. 4 og striglede lidt på dyret..

Derefter gav jeg ham ahns bidløse hovedtøj på, og øvede mønstring, de4t gik rigtig godt!. Så lavede JEg lidt "gymnastik" og stræk øvelser på ham..

Jeg satte springene ind på ridebanen og lavede lidt horsmanship, hvor han bla. skulle følge efter mig når jeg hoppede over springet og sørme om han ikke gjorde det.

;-D

Til sidst fik han grime på, og jeg red lidt , hvor jeg skulle bruge vægt til at styre ham! det gik smadder godt..

Så jeg har bare haft en super dag med min unghest!

GOd weekend til jer alle..

>Mvh. Mille
Lucca<3<3
0
0
Svar på denne tråd

min dag.....
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 22:27
Hm...Jo jeg har faktisk haft en fin krikke-dag idag :-)

Havde en af de dage, hvor man bare tænker: "Nøj hvor jeg elsker at ride!"

Startede ud med at ride connemarahingsten woodstock, som jeg har redet to gange før. Idag kom skuldrene helt på plads og han blev som smør og var ih så sød :-D

Bagefter red jeg lille Pure (DSP-hoppe) og hun var bare kanon idag - lavede alle øvelser med lethed, sprang direkte an fra skridt og schenkelvign samt versader og øgninger var til UG! Hun er nu en fin lille pony :-D Men hun skal også vise sig frem til åbent hus d 23, så dr skal rigtig trænes de næste uger!

til sidst red jeg En stor hest, der hedder Reiter. har ikke redet ham før, men han var faktisk fin, og kan nogle tricks, da han har gået LA-klasser.

Så var kl 20:30 og det var tid til at komme hjem og få mad :-)

klat

HEST KØBES for max 60.000! 3-6 år - stort potientale!
0
0
Svar på denne tråd

Hmm... I ridehal?
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 22:44
Sig: Hvorfor lukkede du din pony i ridehal for at jage med den? Kan ik helt se meningen i det...?

Nårh men jeg har slet ik redet idag, for jeg har en udvekslings elev på besøg, så hende har jeg tilbragt min dag sammen med! Ingen ridning... :-(

{> Nina & de 4 {>

Gør livet til en fest,
rid Springhest!

Stald Egeskov Ridecenter

0
0
Svar på denne tråd

TIL ninna
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 18:16
jaa det er bare for at den får lov til at bevæge sig frit.. jeg jager ikke med den men får den til at løbe lidt rundt og så løber den selv hvis den vil..

hun kommer dog også på fold..

Chamai min lille Madonna :P
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider