| Svar svar svar |
| Forfatter:  |
-Team Hvidkjær- |
| Dato:  |
06-04-2005 18:11 |
|
1. Har du selv prøvet/overvejet at begå selvmord?
Nej!
2. Har du været selvdestruktiv , dvs. har du skåret i dig selv? eller gjordt andre former for skade på dig selv?
Aldrig nej !!
3. er du glad for livet?
Ja!
4. kender du nogle der har prøvet/begået selvmord?
Ja og nej. midt imellem.
5. græder du tit?
Nope ikk rigtig. Kun hvis jeg sådan er ked, men er jeg sgu ikk så tit.
6. Snakker du med andre om selvmord???
Nope.
|
|
|
| Karen, karen karen |
|
|
Hvor er jeg dog glad for at svarene er positive
Overvejet og prøvet
2. Har du været selvdestruktiv , dvs. har du skåret i dig selv? eller gjordt andre former for skade på dig selv?
Ja, skar mig engang mere end 100 gange om dagen
3. er du glad for livet?
næh
ja
5. græder du tit?
Nej
Ja
Korte svar, som jeg lige vil uddybe
Jeg var indlagt i 4 mdr med en svær depression i 03/04, blev indlagt akut som akut selvmordstruende, sad med fast vagt i 2 uger mens jeg blev 'vænnet af' med at skære - dem som siger man ikek bliver afhængige lyver - jeg rystede, skreg og græd efter mit f*cking blad
Karen, jeg er stadig svært depressiv, jeg er lige startet på medicin. Kort sagt har jeg socialfobi, vrangforestillinger, har haft anoreksi, angst, lider af depressioner og er paranoid.
Dvs. at jeg ikke selv kontrollerer hvordan jeg har det, da jeg ikke 'bare kan tage mig sammen'. Dem der siger det, har aldrig haft det sådan! De har aldrig brudt sammen fordi man fik fat i en sort sok i stedet for en hvid, har siddet og rystet og grædt i et hjørne i flere timer, da man var sikker på der er nogen udenfor døren, kun for at slå en ihjel.
Du kender ikke angsten for angsten, kender ikke det at føle man er skyld i alt og slet ikke tankerne/stemmerne, der konstant råber at man er skyldig, dum osv.
Du kender ikke det med, bare at gå over vejen i myldretiden, i håbet om, at nogen en dag rammer en, for man kan ikke bære at familien skal lide, de lider nok i forvejen, når de endnu engang ser deres barn bryde sammen.
Du forstår ikke hvilket helvede det er at have ondt i sjælen, gid du må finde ud af at acceptere, at folk ikke bare 'kan tage sig sammen' inden du måske selv lander i det. Håber ikke du skal lære det på den hårde måde, det må jeg. Jeg har haft anoreksi 1 år og været depressiv i 3 ...
Jeg lever fordi jeg skal, for det er som at stå op, morgen efter morgen til tortur. Det værste tortur der findes, er det der findes i sjælen, idet man aldrig kan sætte ord på det eller forholde sig til det, på samme måde som et brækket ben.
Mvh. Anna
Det sværeste i verden er at elske og acceptere alt det uperfekte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
Theis |
06-04-2005 18:17 |
|
- Masser af gange... Går jævnligt med seriøse selvmordstanker, har flere gange planlagt at nu skulle det være, men når det kommer til stykket kan jeg ikke. Både fordi jeg ikke tør (Havde jeg bare haft en pistol, så var jeg død for længst  ) og fordi jeg ikke kan forlade mine heste...
Så kan det diskuteres hvor seriøst det er
- Skærer jævnligt og har gjort det gennem de sidste knap 2 år. Har forsøgt at stoppe før, men kommer altid tilbage til det :-/ VIL stoppe inden sommeren, gider ikke gå med langærmede trøjer og lange bukser hele denne sommer også... Tror bare ikke jeg kan :-/
Brugte også engang den med kogende vand... Men vandet tog for lang tid at koge
3. er du glad for livet?
Næh... Men det har dog været værre  Har bare en af de virkelig slemme dage i dag :b
Prøvet ja. Ikke nogen der har gjort det- Men en del der har prøvet.
5. græder du tit?
Er et tudefjæs :b Den gennemsnitlige kvinde har 2,6 tudeture om ugen, jeg har nok gennemsnitlig 2,6 om dagen :b
Engang. Det hjælper at snakke ud om det, men de fleste af ens 'venner' flygter når de hører man har den slags tanker :-/
Mvh. Theis ~ Dance with The Devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis... |
|
|
Kan du stadig gå i shorts? Det er fandme snyd!!!
Jeg kommer aldrig til at gå i shorts, der hvor jeg blev syet er stadig omkring ½-1 cm bredt :/ Det blir et mega ar ... plus de andre
Men hva, det var det jeg havde brug for, gør det ikke så meget mere, tør ikke efter jeg blev syet
Mvh. Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyp-elskeren |
Theis |
06-04-2005 18:24 |
|
Jep  Heldigvis - Kan af en eller anden sindsyg grund ikke få ar på benene (Mener det - Blev engang sparket så der var hul helt ind til knoglen - Jeg har ikke så meget som et lille ar  )
Kun på armene jeg får - Men de går væk efter et års tid da jeg aldrig har skåret så dybt det
Træls med dit ar - Men når det kun er et ar, kan du vel godt. Folk ved ikke hvordan du har fået det, af bare at se på det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis... |
|
|
Der er mange  Havde 200 ar der sidst jeg talte ... plus de tydelige efter jeg begyndte at skære dybere!!
Kan huske sidste sommer hvor min lillebror kom med kommentaren 'Ej, det ser vildt fedt ud når du spænder dine muskler i armen, for så kan man se dine riller på armene'
Ku ha slået ham*s*
Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
Jo jeg ved udmærket at nogle ikke bare kan tage sig sammen. men har du liiige lagt mærke til hvor mange der har ondt af sig selv? selv bare den der 'ih hvor er jeg tyk', kan pisse mig af.
- jeg kan sagtens se problemet hvis der er et problem, men hvis du fx smutter ind på arto. der kan man sagtens se en helt FLOK veninder, som skriver 'teenagetanker, streger i armene  ' ØH
Jeg ved da godt at du har det svært, - men alligevel kan det slå mig at du sidder og blærer dig. lad nu være med at gå trekvart amok over det, ik.
>Jeg lever fordi jeg skal, for det er som at stå op, morgen efter morgen til tortur. ok hvis det er SÅ slemt, så kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke hopper ud over en bro. Det er virkelig ikke en opfordring vel, og jeg er heller ikke ligeglad med andres liv. men det der, det synes jeg sgu er at presse citronen.
>Kan du stadig gå i shorts? Det er fandme snyd!!!
øh, sorry men hvor HVAD vil du liiige med den sætning? have at vi skal sige 'nårh puz'?
og igen, NEJ jeg er ikke ligeglad med andres liv, jeg gider bare ikke høre på ligegyldigt klynk. jeg er der når folk, oprigtigt har brug for at snakke.
Karen med Isabella og Skye Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !5140! |
Tascha elsker Tikki |
06-04-2005 18:39 |
|
kun overvejet...
borrede i en overgang nåle i min fingre, så dybt a det blødte...
3. er du glad for livet?
ja nu er jeg
nej
5. græder du tit?
ja
nej
Husk: hvis man ikke taber, nyder man ikke og vinde!!! knus Tascha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine svar |
Jennifer(Zigato) |
06-04-2005 18:40 |
|
-Nej, aldrig.
-Nej, aldrig.
3. er du glad for livet?
-Ja, meged.
-Ja, sårn.
5. græder du tit?
-Det sker
-Nej, det er ikke rigtig det emne jeg snakker mest om!
MVH. Jennifer.
("v") Zigato `V´
Words CAN'T bring me down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen... |
|
|
Det der med at der er nogle der har det svært.. Det er Fandme ikke nemt at hoppe ud fra en bvro! Der skal meget til! Det er ikke bare sådan lige!!!!
Fx har jeg overvejet at begå selvmord, men jeg kunen ikke få mig selv til det...! Jeg kanikke gøre det mod min familie og venner sov elskjer mig.. Det kan jeg bare ikke...!!
Så det med at begå selvmord er lettere sagt end gjort...
MVH. Julie xxx ~En rigtig kanin er en hopkanin!~~Trøffel-power!~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til karen : |
**Grisen** |
06-04-2005 18:42 |
|
Karen (Isabella): enig med dig karen !!!!!!!..
hvorfor har du det ikke godt med live -( om jeg må spørge )?...
køs fra Sus
jeg skriver min mening fordi jeg mener det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
Julie xxx, så har du jo også noget godt i livet? Så skal man da ikke pive så meget
jeg ved godt at det ikke bare er en spontan idé, 'yeha vi hopper ud fra broen', men SÅ meget som folk hyler.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| karen: |
|
|
Ja, jeg har noget godt i livet. Og jeg elsker mine venner og min familie højt! Det er det der holder mig tilbage. Og jeg er LYKKELIG for at jeg har dem.. Ellers var jeg her ikke nu..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wok+frøqkwtåoktå |
**Grisen** |
06-04-2005 18:46 |
|
hhheeeeh. ups sorry karen.. jeg er klumret... tænkte på theis !!...heehh.. klumre klumre..sorry
køs fra Sus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar...... |
|
|
Nej
Ja det har jeg. og fortryder det skam også nu.
3. er du glad for livet?
Ja, nu er jeg. Meget endda.
Nej
5. græder du tit?
Ikke rigtig
Nej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen ... |
|
|
Nej, jeg har ikke ondt af mig selv, men jeg kan ikke bare tage mig sammen ... at nogen sidder og har ondt af sig selv, dem er der mange af, men hvis folk vil gøre en hel masse for at for opmærksomhed, har de så ikke et problem?
Det med shorts, jeg tager @!#$ på det for at holde det ud  - fordi jeg ikke har ondta af mig selv. Det blev så slemt, at jeg blev bedt om at holde min kæft når jeg lavede grin med mig selv mens jeg var indlagt.
Og jeg hopper ikke ud for en bro, da jeg forsøger at holde mig i live for min families skyld - og min hest. Min hest holder mig i live, så må du tro det eller lade være
Og jeg blærer mig da ikke? Tror du jeg er stolt over det? Stolt over at mange af mine muligheder er spærret i fremtiden. Hvor mange vil have en person til at arbejde ved dem med diverse mystiske diagnoser??
Mvh. Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
tja, du fik det ud på en eller anden stolt måde. Men det må du jo om
Jeg tror da gerne på at familien og kødscooteren kan holde folk i live, hvorfor skulle jeg ikke det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
| Tina | |
06-04-2005 19:02 |
|
Måske
Ja, desværre.
3. er du glad for livet?
Ja.
Ja, tre styks, plus to som jeg ikke rigtigt kender, men som har gået og går på "min" skole. Det er ikke lykkedes for nogen af dem.
5. græder du tit?
Sidst jeg græd, var det fordi jeg havde det rigtig, rigtig dårligt (jeg var syg). På et tidspunkt græd jeg meget, fordi jeg troede jeg skulle miste Calle, og da Trine blev aflivet græd jeg. Ved sådanne situationer græder jeg. Ellers ikke..
Njaah, det gør jeg vel. På en måde.
| Mvh. Tina | ♥ Calle & Wilma ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen: |
Kristine. ( Paw <3 ) |
06-04-2005 19:04 |
|
Du er rent ud sagt for meget!
Undskyld, men det er nu min mening, lige nu!
Du kan virkelig ikke være bekendt at skrive sådanne til hyp-elskeren!
Du virker meget som om du bare gør grin med det hele.
Kan ikke se at det skulle være forbudt at skrive som hun gør, med at hun føler det er totur at stå op hverdag!
Kan heller ikke se hvorfor du skal komme med sådanne nogle lamme bekærkninger til hende:
øh, sorry men hvor HVAD vil du liiige med den sætning? have at vi skal sige 'nårh puz'?
Nej tror nok bare hun kom almindeligt ud med det!
Som når du laver et indlæg, og skriver om dine hest osv.
Så kan ikke se hvad dine " bemærkninger" skal til for?
Hilsen Paw og Kristine!
Paw er mit liv <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
for min skyld, må du meget gerne synes at jeg er for meget.
Ja, hun lavede et indlæg, - so did I
Det er slet ikke for at gøre grin med Anna, og det har jeg, - hvis du gad at læse hvad jeg skriver - også skrevet; jeg er ikke ligeglad med andres liv.
- jeg prøver bare at redegøre hvorfor de skriver sådan, så kan jeg måske få en bedre forståelse for det
Jeg synes det er synd for folk, der oprigtigt er syge. jeg prøver bare at pointere at jeg er ved at knække mig over alt det der have-ondt-af-sig-selv-p is
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kristine... |
|
|
Tak for at du tager mig i forsvar, men klarer mig nok  Er vant til folk, der ikke forstår hvad det vil sige at have det dårligt... Har forresten et digt, der beskriver det meget godt:
Hovedpine
De som siger de forstår
Tror de kender mit indre
Eller tror de ligner mig
Tror jeg er ligesom dem
Men hvordan skal de kunne forstå
Når jeg ikke engang selv gør?
Og de som siger de ikke forstår
Dem forstår jeg bedre
For forstår det heller ikke
Men jeg gør det alligevel
Som at tegne streger på papir
Når først hjernen er slået fra
Indtil da
Ryster jeg af skræk
Men når det sker
Så sker det bare
Og stoppe kan jeg ikke
Smerten er befriende
Og et helvede
Men hvad så?
Sådan er mit indre
- Et helvede
At skære er kun en biting
En lille bitte ting
Af alle de ting der udspiller sig
Man gør bare et forsøg
Et usselt forsøg på fred
Selvom freden kun varer
Et par hurtige sekunder
Hvor smerten river gennem kroppen
Men så stilner det
Desperat skærer man videre
Eller udvikler det
Til kogende vand
Salt
Brændemærker
Eller smadrer hovedet ind i væggen
Det er det samme
Et ynkeligt forsøg
På at få lidt fred
Fra smerterne i hovedet
Man kan vel kalde det
En anden form for migræne?
Mvh. Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ..... |
|
|
Ja, jeg har overvejet det, men ikke gjordt det..
Nej, eller.. Når jeg bliver meget sur, eller ked af det, så slår jeg mig selv i hovedet, og niver mig selv, dum vane..
3. er du glad for livet?
Ja, men først efter at jeg fik en pony..
Ikke hvad jeg lige kan huske..
5. græder du tit?
Hmm.. I perioder..
Nej, ikke rigtigt..
Fønne Trolden = Charmetrolden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyp-elskeren |
Kristine. ( Paw <3 ) |
06-04-2005 19:21 |
|
Ja  Ville bare lige være med 
Ej, har selv været ude i det "dårlige"!
Så det er derfor, for forstår dig udemærket.
har du selv skrevet digtet?
Hilsen Paw og Kristine!
Paw er mit liv <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chodfj |
King <33 |
06-04-2005 19:22 |
|
- jaer
- ja, gjorde altid til hjemkundskab engang. min vendiner stoppede mig hele tiden.
3. er du glad for livet?
- hmm, jae. for vennerne og familie, såh jah.
- som skære i sig selv jah.
5. græder du tit?
- for tiden, -ja
- mine forældre, suk.
King <3♥ Lykken er, en dejlig varm pelset fjordbolle ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kristine... |
|
|
Ja, skrev det engang jeg forklarede en for klassen hvorfor man skar sig, men det er ret gammelt efterhånden...
Læs flere, så er de på digte.dk - link i min signatur
Mvh. Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar .... |
Lama (La) |
06-04-2005 19:27 |
|
- Begge dele
- Ja
3. er du glad for livet?
- Nogengange?
- Ja.
5. græder du tit?
- Ja
- Ja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anna::: |
|
|
Godt digt.. Det fortæller noget..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja.... |
Saturn |
06-04-2005 20:16 |
|
Jeg vil nu give Karen ret i visse ting.
Unge synes nu om dage det er "sejt" at fortælle veninden at man skærer i sig selv. Måske fordi man får melidenhed? i Dont know..
Men derfor skal man jo íkke lukke øjnene for dem som virkelig har problemer.. Men jeg har bare personligt svært ved forstå dig Hyp-elskeren
I dit første indlæg lyder det som en svær ting for dig.. Hvilket jeg aller indest inde også tror det er, men i Indlæg 2 fra dig, hvor du bla spørger Theis om hun stadig kan gå med short kniber det lidt med at -belive in you...
Jeg kan som Karen heller ikke klare klynkeri.. Måske fordi jeg er opdraget til ikke at klynke hver eneste gang det regner på mig.. Og jo.. Jeg kender forlk med depresioner og selvmords tánker, og ved hvad de går igennem hver dag.. Så lad være med at prøv at lær mig noget om det.. Jeg ved allerede for meget..
Men en despresion er trods alt en "sygdom" som sluger livslysten ud af folk. Nogle kan have svære depresioner, mindre svære men i bund og grund handler det jo om det samme- lav selvværd.
Jeg ved ikke rigtig om jeg tror på du har det så svært som du nu engang påpeger Hyp-elskeren. Måske fordi jeg har hørt ting som ingen andre bør høre omkring denne sygdom.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grr...hm |
**Grisen** |
06-04-2005 20:32 |
|
saturn ^¨^^^^^^
enig med dig 
køs fra Sus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
kan kun give Saturn ret. Du gør det tvilsomt i dit 2.-3. indlæg. jeg synes sgu ikke at der er så meget brains i at gøre grin med sin situation, når man er så langt ude. - hvis du da er det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
~ Nej.
~ Ja.
3. er du glad for livet?
~ Ja.
~ Ja.
5. græder du tit?
~ Nej, eller jo, men kun når jeg kommer til at tænke for langt ud i fremtiden uden min far.
~ Nej.
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HaRj !! |
zummer_babe |
06-04-2005 21:09 |
|
Nej
Har smadret min hånd ind i en mur så jeg fik sår på knoerne .. ellers ikk noget .
3. er du glad for livet?
Ja
Nogle der har forsøgt men det lykkeds ikk .
5. græder du tit?
Nej
Nogen gange
:D
Hilsen Sofiª ªkª Biªtch
| Team-Henrikslund |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Karen- Har du nogensinde mødt en person, eller kender du måske én, der er i en dyb depression?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
- Mange gange, har været rigtig rigtig tæt på én gang.
Har haft en depression i gennem snart 1½ år, er lige stoppet med min medicin og har det forholdsvis godt. Men min mors og fars firma gik konkurs, vi mistede alt. Hus, bil, heste, møbler osv. Alle mine venner mistede jeg, jeg kom ud i en masse skidt.
- Skåret, brændt, sultet mig og sådan..
3. er du glad for livet?
- Njaeh, sådan okay.
- Ja, min veninde Mette. Hun døde 3/1 - 03
5. græder du tit?
- Ja, græder over ingenting.
- Nej.
Hilsen Josse og Nislotti Team Bissemis - Josse&Kjat
Lotti din Hottie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvmordstanker |
JuuLiie :D |
06-04-2005 21:27 |
|
Hejsa ..
~ Ikk sådan rigtig, selvfølgelig siger man det nogle gange når man er træt af Alt, og alt ser sort ud, men det er jo ikk sådan seriøst, såå nej
~ Har været tæt på, men ikk rigtig..
3. er du glad for livet?
~ Ja da
~ ja.
5. græder du tit?
~ i perioder..
~ nej !
Knus mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen & svar |
- Ascha - |
06-04-2005 21:29 |
|
Som der er blevet sagt - hvis du ikke selv har prøvet noget i den stil, så forstår du det ikke. Jeg er så enig med dig i, at der er sååh mange små poptøser som klynker fordi de ikke lige har noget lave, men var din mund, når du har et ægte problem foran dig.
Svar...
» 1. Har du selv prøvet/overvejet at begå selvmord? «
Ja, meget alvorligt overvejet det. Gik hver dag i en periode og tænkte på det hele tiden.
» 2. Har du været selvdestruktiv , dvs. har du skåret i dig selv? eller gjordt andre former for skade på dig selv? «
Nej, en god veninde fik mig fra det, og det er meget hende meget taknemmelig for
» 3. Er du glad for livet? «
Det svinger meget, men er ude af selve 'den mørke zone', så vi taler om banale humørsvingninger. Mine er dog temmelig voldsomme, men det er slet ikke ligesom 'den mørke zone', som er min bedste måde at udtrykke det på.
» 4. kender du nogle der har prøvet/begået selvmord? «
Ja.
» 5. Græder du tit? «
Er en person, som aldrig nogensinde græder, er ikke pjevset og græder ALDRIG til film, hehe, men hvis jeg er alvorligt nede, så græder jeg tit, ja... dog forhåbentligt et overstået kapitel
» 6. Snakker du med andre om selvmord? «
Hvis selvmordstankerne er mine, så holder jeg min mund lukket, men ellers har jeg intet imod at tale om det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
-Tjaeh.. Tænker tit(så sent som idag) at det hele ville være nemmere hvis jeg ikke var her..
-Nej..
3. er du glad for livet?
-Næh..
-Nej..
5. græder du tit?
-Ja..
-Nej.. Jeg vil helst klare mig selv..
~KnuS Dejligste ~man skal være selvglad, men der er grænser~
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
Hvornår ved man om det er ægte, Ascha?  det er folk bag en skærm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen.. |
|
|
Man kan ikke forklare og fortælle som Anna, hvis ikke man har været i en sådan situation.
Man ved ganske enkelt ikke hvilke tanker der flyver rundt i hovedet, når man har det sådan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor begå selvmord..? |
|
|
Nej, aldrig.. Hvorfor skulle man dog også gøre det..?
Nej, det er da for dumt..
3. er du glad for livet?
Ja, lev det mens du kan..
Begge dele desvære..
5. græder du tit?
Det kommer an på hvad det er over, hvis det er til noget med selvmord, så gør jeg det ALDRIG!!!
Nej, det er en tanke jeg ikke kan holde ud at have i midt hovede..
Signe Andersen & Nørlunds Ascari
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvmord og andet krimskrams.. |
|
|
Jeg har overvejet det. Det er der vist en del, der har.
Det er min måde at afreagere på, og jeg har det ikke dårligt med det (længere). Men det er vel en privat sag.
3. er du glad for livet?
Det skifter.
Nej. Eller jo, men jeg kender dem kun via. nettet.
5. græder du tit?
Nej, det er jeg dårlig til.
Nej, ikke med mindre DE har noget, de gerne vil snakke om.
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123hsv123 |
Natalia |
06-04-2005 22:46 |
|
= har overvejet.. men er glad for jeg ikke gjorde det.
2. Har du været selvdestruktiv , dvs. har du skåret i dig selv? eller gjordt andre former for skade på dig selv?= yep.. jeg har bl.a. skåret i mig selv..
3. er du glad for livet?
= Yep 
= Nope
5. græder du tit?
= nej..
6. Snakker du med andre om selvmord??? = nogle gange.. men ikk så tit..
<3 Natalia & Luca <3 Msn: Natalia_dahl@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| saturn... |
|
|
Nej, alle bliver indlagt
Men helt ærligt, så er det da et fedt om du tror på det eller ej, jeg har ikke behov for at bevise noget  Heller ikke at andre har ondt af mig selv..
At jeg skrev det til theis, det er fordi jeg er meeeget ironisk omkring det, hvis i ikke kan tage det, fair nok ...
Mvh. Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
- nej, så dum er jeg heller ikke
- nej.
3. er du glad for livet?
- ja
- ja
5. græder du tit?- nej
- nah.
Jannie ö- Magic Bonnie og Bozze <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine svar |
avana |
07-04-2005 11:48 |
|
nej
nej
3. er du glad for livet?
ja
nej
5. græder du tit?
tjaah ja tit og tit:{-(
nej
knus kast ikk med æbler hvis du selv er et skrog!! min msn:avana92@hotmail.com bare tilføj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen/Theis og Anna: |
|
|
Karen:
Jeg har haft det præcist som dig engang; Tag jer dog sammen - spis en kiks og kom videre i livet. Man rationaliserer måske; Hvis jeg kan klare mig, så kan I godt nok også!
Ja, jeg tror såmænd den holdt fast, selvom min egen bror fik meget, meget alvorlige spilleproblemer. Og da min mor mistede sin far, og ville tale til mig om sine problemer, himlede jeg med øjnene og syntes hun var en ren tudemarie.
Så jeg har sikkert været endnu mindre interesseret i depressive mennesker end du.
Men da jeg selv fik selvmordstanker og begyndte at føle, at alt var lige meget og at det eneste, der hjalp var selvdestruktivitet i alle mulige former; så skiftede jeg mening. For det er for svært til bare at sige; "Hvad fanden, kom nu over det!"
Sådan kan det gå; men empati kan godt være svært at finde for dem, der hulker; problemet er, at dem der virkelig har det svært, godt kan have voldsomt brug for det.
--
Theis/Anna:
Mht. shorts og den slags; så vil jeg også godt tilføje, at jeg er glad for, jeg altid har hadet shorts.
Og ja, lad os da få noget ironi på det her emne; vi har kun det sjov, vi selv laver (især fordi det ikke er så enormt sjovt i sidste ende).
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| d<sfsedgdfh |
|
|
Nu er jeg for det meste enig med Karen (ikke noget fedteri) men denne gang er jeg kun til dels.
Jeg ahr selv gjort det en overgang, og forsøgte at holde det for mig selv, for jeg ville sku ikke have melidenhed. Men efter noget tid blev jeg særiøst bange, bange for mig selv. For når jeg varked af det, slog hjernen fra og jeg skar bare, og jeg skar dybt steder man ikke ser. Når det så går op for en havd man har gjort, bliver man særiøst bange, eller JEG blev MEGET bange. Hvad hvis jeg en dag skar for dybt, eller en forkert sted? Kunne man let, når man ikke lige tænker. Og hvorfor jeg gjorde det, fortæller denne del af digtet meget godt:
Som at tegne streger på papir
Når først hjernen er slået fra
Indtil da
Ryster jeg af skræk
Men når det sker
Så sker det bare
Og stoppe kan jeg ikke
Smerten er befriende
Og et helvede
Og som sagt, gik der lang tid inden jeg sagde det til nogen, de fleste tror enda at det kun er den smule på armen jeg har skåret mig, og har heldigvis ikke vildt synlige ar de andre steder! Jeg har EN gange skrevet nogen her inde, for der var jeg bange, og så har jeg fortalt det til mine 2 bedte veniner lige inden jeg stoppede, for jeg var for bange til at lade være.
Nu er det heldigvis stoppet, og jeg er glad igen  Men jeg synes det er latterligt at folk skære lidt i sig selv, og så fortæller det til alle og enhver, på en måde så man tror de selv synes det er sejt. DER er jeg 100% enig med dig Karen
I dag har jeg lidt ar på armen, kun fra de dybe sår, det er brede ar på det overste af min underarm, og når folk spørger mig hvad det er, siger jeg at jeg er faldet. Så må de selv bestemme hvad de tror, jeg gider bare ikke snakke om det, for så siger de bare at det er vildt synd, og spiller skdie forstående :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Og hvem... |
Theis |
07-04-2005 13:21 |
|
Hvem er så så altvidende at de kan bedømme hvem der gør det for sjov, og for hvem det egentlig er alvorligt?
Hvis man er død alvorlig hele tiden, når man er så langt ude, tja, så holder man altså ikke særlig længe ud
Men okay, de altvidende JHN´er siger at ingen herinde fejler noget. Det kunne være de altvidende JHN´er skulle melde sig frivilligt til at afgøre hvem der måtte få hjælp og hvem der ikke må, det er de jo så gode til. Så kunne det være at der ikke var så lange ventelister på de gode psykologer mere  (Det kunne også være vi samtidig kunne få skåret godt ned i befolkningstallet :b )
Årh, igen denne sarkasme, denne forfærdelige useriøse humor. Humor kan kun komme fra glade folk nemlig!  Det er videnskabeligt bevist af Proffesor Saturn, right?
Men måske de altvidende ikke selv har været ude i sådan noget, og dermed ikke ved, at få at udholde dagene, må man kunne være lidt humoristisk - Også selvom det for andre virker grotesk
Måske de altvidende aldrig har prøvet at blive styret af stemmer der ikke fandtes?
Må de altvidende aldrig har prøvet at se Døden stå i stalddøren, for at blive ovre i stalden uden at lave andet end at ryste at skræk i timevis, fordi man ikke kan gå ind - Døden står stalddøren?
Måske de altvidende ikke har prøvet at bryde grædende sammen, bare fordi der var andre mennesker omkring en?
Måske de altvidende ikke har prøvet at miste evnen til at kommunikere med andre mennesker - Det kaldes socialangst 
Måske de altvidende ikke har prøvet at hade sig selv dybt og inderligt, at man synes døden er for billigt sluppet for en?
Måske de altvidende ikke har prøvet endelig at være krøbet op at det dybe sorte hul, for når de endelig sær over kanten, glide og falde helt ned på bunden igen?
Jaja, jeg kunne blive ved, men skal vi bare konstatere at dem der forsøger at lyde altvidende, vist slet ikke er så vidende igen?  (Ikke fordi vi andre er det heller  )
Og når det kommer til sådan noget, har jeg helt mistet min evne til at formulere mig godt :-/ Doh...
Anyway, jeg synes ingen herinde burde påberåbe sig retten til at bedømme hvordan andre har det. Når selv psykologerne giver fortabt over en, hvordan skulle folk så kunne dømme en over nettet  (Se DET er faktisk sjovt, at folk forsøger  )
*Og så hyler hun af grin igen og beslutter sig for at i år vil hun sgu have shorts med akvariefisk på*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| twosocks |
Theis |
07-04-2005 13:23 |
|
Herinde er ikke nogen. Herinde er kun navne, der påstår de er personer. Men hvem kan bevise at de faktisk er det?
Derfor kan man skrive ting på nettet, som man aldrig ville kunne drømme om at røbe for nogen IRL.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| huhu... |
Nanna&Hanni |
07-04-2005 13:39 |
|
- Har aldrig prøvet på det, men har overvejet det.
- Nej!
3. er du glad for livet?
- Jepp
- Ja. En i min familie har begået selvmord og har en/flere venner som har prøvet på at begå selvmord, eller bare skære i sig selv..
5. græder du tit?
- Naah.. ikke specielt.
- Yes..
Nanna, Hannibal & Mille <3 ~Man må tage det onde, med det gode!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvmordtanker. |
ZilDe |
07-04-2005 14:34 |
|
-Aldrig.
- Nej. Eller jo, skar et J i hånden, men det var udelukkende fordi jeg r*vkedede mig og var dybt forelsket i en der starter med J
3. er du glad for livet?
- Jaah.
- Ja. Kender 2 der HAR begået selvmord og deres søster der nu er sindsforvirret efter hendes utallige forsøg, heldigvis uden held. (Det er nogle voksne i familien :/)
5. græder du tit?
- Nææh.
- Nej.
| ♣ Cecilie ♣ | - Vi holdt ikke op med at lege fordi vi blev gamle. Vi blev gamle fordi vi holdt op med at lege -Missemagt . .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvmordtanker. |
ZilDe |
07-04-2005 14:34 |
|
-Aldrig.
- Nej. Eller jo, skar et J i hånden, men det var udelukkende fordi jeg r*vkedede mig og var dybt forelsket i en der starter med J
3. er du glad for livet?
- Jaah.
- Ja. Kender 2 der HAR begået selvmord og deres søster der nu er sindsforvirret efter hendes utallige forsøg, heldigvis uden held. (Det er nogle voksne i familien :/)
5. græder du tit?
- Nææh.
- Nej.
| ♣ Cecilie ♣ | - Vi holdt ikke op med at lege fordi vi blev gamle. Vi blev gamle fordi vi holdt op med at lege -Missemagt . .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Saturn |
07-04-2005 14:46 |
|
Theis: Er dit indlæg ment som en hån mod mig? og den mening jeg har
Bla. ved at kalde mig professor Saturn  Det håber jeg sgu ikke..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Ok..... |
Saturn |
07-04-2005 14:58 |
|
Jeg forstår stadig ikke helt meningen i dit indlæg. Men er glad for at vide det ikke er en hån imod mig.
Du behøves ikke undskylde.. JEg ville blot have et svar på om det var nu jeg skulle flippe fulstændig ud.. Eller slappe af og blive siddende på kontor stolen.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhhh Theis |
|
|
hvor jeg dog elsker din humor :p
Den er SORT! Så dem uden SORT humor forstå det nok ikke
Mvh. Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| theis' humor.. |
|
|
Ja ha! Den er god. Man bliver i godt hum,ør af at læse indlæg fra dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar og spørgsmål |
|
|
Nej-Og jeg er glad for det..
Nej-Kender en der var ved det
3. er du glad for livet?
Ja, men nogen gange kan det være som om hele verden vender sig mod en.
Kender og kender :S - En fra min klasses far her gjort det og 2 af min mors onkler
5. græder du tit?
Ja- Jeg er et pyldre hoved
Nej
Lige et spørgsmål til dem der skærer i sig selv: Hvorfor gør i det? Jeg kan ikke se logiken?
Og dem der har forsøgt selvmord: Hvorfor det?
Knus Celia og Luca!
Man lugter IKKE af hest --man DUFTER--
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Celia... |
Theis |
07-04-2005 18:31 |
|
>>Lige et spørgsmål til dem der skærer i sig selv: Hvorfor gør i det? Jeg kan ikke se logiken? <<<
Fordi det på en eller anden mærkelig måde rent faktisk hjælper. Så kan folk nok så meget påstå det ikke løser noget, men det hjælper altså. Det giver en en dejlig indre ro, mens man skærer, en befriende ro, så det hjælper.
Og så er fysisk smerte nemmere at forholde sig til end psykisk smerte.
>>Og dem der har forsøgt selvmord: Hvorfor det? <<<
Af mange årsager. At man ikke føler sig god nok til denne verden, at man tror atfolk vil blive glade for at slippe for en.
At man ikke ser nogen anden udvej på sine problemer.
At man har givet op...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hje |
• Linette • |
07-04-2005 19:10 |
|
Nej.
nej
3. er du glad for livet?
ja
ja
5. græder du tit?
nej
hvis de andre har brug for det, så ja
Linette 
♥ Sascha ♥ ♥ Lady ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhgdfhgfh |
|
|
Twosocks: Jeg bliver ligesom spurgt! Jeg siger det sku da ikke fordi folk skal have ondt af mig  Vel? Og sårn at nogen måske kan forstå HVORFOR.
Celia:
Må jeg citere dig Theis?
Fordi det på en eller anden mærkelig måde rent faktisk hjælper. Så kan folk nok så meget påstå det ikke løser noget, men det hjælper altså. Det giver en en dejlig indre ro, mens man skærer, en befriende ro, så det hjælper. Og så er fysisk smerte nemmere at forholde sig til end psykisk smerte.
Det er sådan jeg havde det, indtil jeg havde gjort det et godt stykke tid, så gik der et par timer efter jeg havde gjort det, og så blev jeg faktisk hundeangst, og vred tror jeg. Og så gjorde jeg det bare igen!
Theis:
Hvilken humor, mange tror de er så uendelig kloge. Nogen som virkelig har det dårligt. Håber ikke dine indlæg (også) var rettet mog mig?
Men du må da give mig (og Karen) ret i at nogen bare gør det for at være smarte. Lige som dem der siger de er 100% ghotica (staves/siges?) og bare maler en sort tåre på kinden  Og så tror de ellers de er seje
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seraseryty7 |
|
|
det kan godt være, at det lyder som om jeg bare siger det samme som Theis. Men vil bare lige sige at jeg kin citere fordi hun har så adeles ret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svaaar ;) |
Cecilie (Jason) |
07-04-2005 19:33 |
|
>>Nææææh... Tror jeg trods alt ikke (;
>>Niks!
3. er du glad for livet?
>>Mere eller mindre, selvfølgelig er der perioder hvor alt bare er noed looort, men det er vel normalt
>>Prøvet selvmord - Niks.
Begået selvmord - Så kendeR man dem jo ikke mere, de er jo døde  Så kendTE jeg dem  -Men neeej.
5. græder du tit?
>>Raaauw.. Neej.
>>Ved det ikke. De snakker ikke om selvmord til mig.. Men ved det ikke. Tror jeg da ikke
..Må indrømme at jeg fatter ikke dem som skærer i sig selv/prøver at tage sit eget liv - og ovenikøbet sidder og fortæller vidt og bredt om det!
Kan godt være i har et andet forhold til det, end jeg, men hvis i bevidst sidder og gør skade på jer selv, så er det da ikke her i skal sidde og fortælle om det, men hos en psykolog.
Har somsagt aldrig skåret i mig selv og må da indrømme at jeg aldrig har tænkt den tanke - lige meget hvor umuligt mit liv har set ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bøhet!... |
Theis |
07-04-2005 20:08 |
|
Selvfølgelig har jeg helt og aldeles ret  Jeg er jo genial  Eller var det bare gal?
Måske gør nogen det bare for at være smarte, det vil jeg ikke kunne udtale mig om, eftersom jeg ikke har prøvet at være dem, leve deres liv, have deres følelser, føle deres smerte, deres glæde, deres sorg. Altså kan jeg heller ikke svare på hvorfor de gør det. Jeg kan kun give et gæt 
Men jo, jeg har også set nogen, hvor jeg mest troede på de bare gjorde det for at være smarte. Men en ting er at tro, noget andet er at vide
Men ok. Der var engang hvor jeg ikke forstod hvordan man kunne have det SÅ elendigt. Så jeg skal ikke sidde her og spille hellig
Hvem min humor var rettet mod, lader jeg være op til de enkelte at afgøre
Hvis der forresten skulle være nogen der vidste hvor man køber de shorts med akvariefisk på, så skriv lige  VED jeg har set sådan nogen et sted før 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jah... |
|
|
Har også set noget der ligefrem er blevet presset til det! Det er at gå over stregen! Hvis folk gør det for at være smarte er der deres eget problem! Men at folk bliver presset til det er for meget!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så taler Mel bollen |
[*Mel Bollen*] |
07-04-2005 20:50 |
|
Kan slet ikke forstå at så mange af jer vil ønske i ikke var her eller tænker det hele var nemmere uden jer ???
Når jeg hører sådan noget føler jeg mig lidt som en psykopat... (hvem sir jeg ikk er det)
for hver gang der er noget i TV om kræft eller andre livs truende sygdomme eller store ulykker... sidder jeg der og er ÅH ! så bange for selv at dø som ung 
min mor har tit sagt til mig at man blir syg i hovedet af at tænke på alt ondt :S gør jeg og hvem siger jeg ikke allerede er syg i hovedet og bukket under jeg får helt ondt i maven af at skrive det her BARE FORDI JEG TÆNKER PÅ DEN NÆSTE DER DØR MÅSKE ER MIG s: prøver at tænke posetivt hver dag...
det går bedre men jeg håber jeg vokser fra det  men ellers er jeg FULDSTÆNDIG vild med livet
sry evt. stave fejl

Nenta&Ann-Kathrine - We so SEXY ! *Not*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
(***Lotte&Montie***) |
07-04-2005 20:54 |
|
1. Har du selv prøvet/overvejet at begå selvmord? nej det har jeg...
2. Har du været selvdestruktiv , dvs. har du skåret i dig selv? eller gjordt andre former for skade på dig selv? næhh...
3. er du glad for livet? ja sådan for det meste kan være skide træls...
4. kender du nogle der har prøvet/begået selvmord? ja min far gjorde...
5. græder du tit? nej ikke over fysike smerte. men når jeg er meget ked af det...
6. Snakker du med andre om selvmord??? nej
Hvis man ville være best må man ikke svigte sin hest  Elsker min dejlige pony Montie
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
Theis
aaah tak fordi du opfriskede min hukommelse, - nu kan jeg huske hvorfor jeg ikke kan fordrage dig 
Hvis du har det sååå slemt, og hvis du leger sååå meget med døden - hvorfor så gøre sååå meget grin med det? det er åbenlyst et kæmpe problem for dig, at du ikke får nok opmærksomhed, men er det der ikke lidt langt ude?
>Må de altvidende aldrig har prøvet at se Døden stå i stalddøren, for at blive ovre i stalden uden at lave andet end at ryste at skræk i timevis, fordi man ikke kan gå ind - Døden står stalddøren?
kæft jeg grinte  må jeg spørge dig om noget, hvordan så Døden ud?  en pige med fletninger og fregner?
nej, man ved ikke hvem der sidder bag skærmen, - men for mig at se, er du for vildt for meget. Nu jeg tilfældigvis set billeder af dig, og jeg synes bestemt ikke at du ligner et selvmordoffer som sulter sig selv. jeg synes faktisk at du ser sund og velernæret ud. du er hverken tynd eller dyster.
og nu kommer spørgsmålet self, hvordan ser man dyster ud. Tja, triste øjne fx.
>Måske de altvidende ikke har prøvet at miste evnen til at kommunikere med andre mennesker - Det kaldes socialangst
lige præcis det der.. Jeg har ikke særlig mange venner, og jeg kan bedst lide at være enten alene, eller sammen med få mennesker ad gangen. asocial, er hvad jeg dagligt bliver kaldt.
men forfanden nej, jeg er bare af den støbning som ikke har det særlig godt når der er mange omkring een.
..og du kommunikerer da fint med mennesker? Om det er på nettet eller irl er vel i og for sig ligemeget
du er sgu egentligt ikke for spids. Jeg tror ikke at dit problem bunder i at du er ensom, offer, lalalalallala whatever, - du forstår bare ikke vitterligt meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julemanden |
Lea&ZigZag<3 |
07-04-2005 21:06 |
|
Nej.
Nej.
3. er du glad for livet?
tja? glad og glad, jeg lever mit liv så godt som jeg nu ka, og er vel glad nok for det, har jo ikke noget andet
Tja, ja ka man godt sige.
5. græder du tit?
næh.. nej det gør jeg ik :s
6. Snakker du med andre om selvmord?
hmm har da snakket med nogen om det men ik det første jeg tager frem i en samtale.
[ Zig-Zag ] Hyp lille Lotte - RaUw .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til karen.. |
|
|
ikke for at diskutere elle rnoget men nu er det da dig der gør grin med theis?
Man kan faktisk godt komme ud for at se døden. Eller, det bilder man sig selv ind. Så det er altså ikke noget du skal gøre grin med..!!!
Og man behøver altså ikke at sulte sig selv bare fordi man har tanker om selvmord i hovedet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen (Isabella) |
Theis |
07-04-2005 21:17 |
|
Okay, så må du da gerne forklare min psykolog at jeg altså ikke har socialangst
Og nej, jeg sulter ikke mig selv - Mere.
>>>kæft jeg grinte må jeg spørge dig om noget, hvordan så Døden ud? en pige med fletninger og fregner? <<<
Der er noget der hedder at hallucinere. Og det er faktisk ikke spor morsomt at være overbevist om at Døden står der, når der rent faktisk ingenting er - Ikke så meget som en skygge.
Eller se kæmpe edderkopper, hvor der ingenting er.
Larver der kribler i ens mad...
Men som før sagt - Man må gøre lidt grin med det hele hvis man skal overleve.
Men ok jeg har nok ingen problemer. Det har du sikkert ret i  Det er derfor jeg bliver proppet med medicin, går til psykolog, lægerne er ved at give op overfor mig og jeg har været taget ud af skolen i 1½ år - Fordi jeg er helt normal 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
ja du er helt normal, jeg er helt normal, de eneste som har ret til at sige at de ikke er normale er de handicappede. -og de har nok ikke en gang lyst til det.
Hvis du godt ved at der ingenting er, hvad så med at bruge den fornuftige sans? jeg ved godt at det sikkert er svært, meeen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen (Isabella) |
Theis |
07-04-2005 21:29 |
|
Fordi man IKKE kan. Fordi der ER noget. Fordi man er fuldkommen overbevist om at der ER noget - Først bagefter fornuften kommer tilbage.
Og jeg gider ærlig talt ikke nedgøres fordi jeg i det mindste ikke skammer mig over at være syg - og helt ærligt, så synes jeg ikke du burde udtale dig om hvor vidt andre har det. Lad psykologerne om at dømme det, de har trods alt en god udannelse der omhandler disse ting
Dette bliver et sidste svar fra mig - Til dig i hvert fald. Nu er du godt nok sunket ned på et lidt for lavt niveau Karen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| doh karen.. |
|
|
Det er jo nok det der er promlemet skal du se. Man kan ikke se noget, men fornemme det. Jeg har selv prøvet det. Det er nok ikke så fedt.. For selvom man godt ved at der ikke er noget er det der alligevel.. Hvis du ikke har prøvet det skulle du tage at lade være med at gøre grin med det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1. Har du selv prøvet/overvejet at begå selvmord? |
Charm the faithfull |
07-04-2005 21:37 |
|
1. Har du selv prøvet/overvejet at begå selvmord? Har kun overvejet det i spøg der varede 10 min. har aldrig tænk på at gøre alvor ud af det
2. Har du været selvdestruktiv , dvs. har du skåret i dig selv? eller gjordt andre former for skade på dig selv? Nej.. jeg har oplevet så mange sørgelige ting. og jeg er bare blevet stærkere. så jeg har aldrig prøve det
3. er du glad for livet? Er rigtig glad for den gave.
4. kender du nogle der har prøvet/begået selvmord? Nej men kender en masse der overvejer det. eller har overvejet det
5. græder du tit? meget. nogle gange ved jeg ikke engang hvad jeg græder over... hehe. lidt skørt. men når man bare syns det hele er noget @!#$ så hjælper det at græde hehe
6. Snakker du med andre om selvmord??? ja har talt en fra det engag.
Kram Dippie og Charmur den STORE skørtejæger! (Western 4-ever) Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham, - et stort hestemenneske kan høre hesten hviske, men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
walla walla hvor har I ondt af jer selv x( FINT NOK I HAR DET SKIDT, men behøves vi andre trækkes med det
hvem synker?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
Amandus... |
07-04-2005 21:41 |
|
1. Har du selv prøvet/overvejet at begå selvmord? neeej
2. Har du været selvdestruktiv , dvs. har du skåret i dig selv? eller gjordt andre former for skade på dig selv? ja.. skåret i mig selv, og klippet i mig selv..
3. er du glad for livet? ikke altid
4. kender du nogle der har prøvet/begået selvmord?jaa..
5. græder du tit?
Græder hver aften.. savn a venner og sådan
6. Snakker du med andre om selvmord???jhaa venner
VI´m the kingV © by †Amandus†
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karen.. |
|
|
Altså, den her debat er ike tvang? Du skal ikke nødvendigvig trækkes med det.. Så med mindre der er en der sidder og tvinger dig til at diltage i den her debat, kan du da ikke brokke dig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Det er et frit land - bare rolig.
Du behøver ikke være her.
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| heeh... |
Hamlet |
07-04-2005 23:18 |
|
nej
Nope
3. er du glad for livet?
Det er fint
Ja,.
5. græder du tit?
Niks
Jeps... Det er ikke et kæmpe tabu for mig
Jeg tror jeg holder mig uden for den øvrige debat som jeg i øvrigt synes er dybt latterlig (Okay, næsten i hvert fald  ). Jeg synes godt nok også, det er mærkeligt at tale om det, i sådan en hoverende tone (Tone og tone? - hoverende skrift, even  )
Ja, jeg forstår det såmænd bare ikke,,? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvmordstanker |
|
|
Kan jeg vidst ikke prale af
2. Har du været selvdestruktiv , dvs. har du skåret i dig selv? eller gjordt andre former for skade på dig selv? Niks.
3. er du glad for livet?
Det er jeg vældig tilfreds med ja
Hm, min forhenværende veninde havde nogle problemer i den dur engang ja..
5. græder du tit?
Kan man ikke sige nej
Hm, hvis folk henvender sig snakker jeg da gerne..
-- Cille --
Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen... |
- Ascha - |
08-04-2005 13:02 |
|
Mente nu også i realiteten. Hvis en pige sidder med et barberblad og græder, skal du nok ikke sige nå og tillykke og så gå
Fatter egentlig ikke hvordan du overhovedet kan udtale dig i sådan en grad om et emne, der er så ukendt for dig?
Ascha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wetwreyrtu |
|
|
Guuud Theis: Det var dig der engang havde et billede af dig selv, hvor du havde malet en sort dråbe på kinden. Godt nok har du god humor, men det er plat  Sorry hvis jeg har stødt dig? Efter at have kigge din præs. så ser det ud som om det er mindst 3 år siden du har sultet dig selv.
Men jeg tror nu på du kan have det dårligt, kan jo se du kender følelsen når man gør det
Ikke mere fra mig, gider ikke sidde og fortælle mere. Holder det for mig selv. Har fortalt min historie, og svaret på et par spørgsmål 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvmord.. |
|
|
Jeg tror alle mennesker på et eller andet tidspunkt overvejer dét.. det er så bare ikke alle der ligefrem prøver på det. Langt de fleste holder sig til overvejelserne, heldigvis. Vedrørende mig selv er det et ja til begge spørgsmål, noget jeg ikke er stolt af.
Ja, skåret, brændt, 'slået'. Og i perioder ikke spist særlig meget. Gør intet af ovenstående mere, da jeg har opdaget, at det kun gør tingene værre for mig! Jeg er lykkelig over at gamle ar endelig er ved at forsvinde, for sådanne minder én om dengang det ikke gik så godt.
3. er du glad for livet?
Jeg er i hvert fald gladere for livet end jeg har været før! Jeg tror på at min fremtid vil blive langt mere positiv end sidste år har været..
2 fra min skole har forsøgt -overlevede begge. Min ven har jeg snakket fra at spise flere piller (Nogle stærke nogle hans mor tager!).
5. græder du tit?
Jeg græder når der er behov for det..
Det er ikke særlig tit. Stoler ikke særlig meget på andre mennesker, paranoid kan være mit mellemnavn. Har før følt at alle er imod mig på den ene eller anden måde, det er nu ved at blive bedre igen.
Ovenstående er ting jeg absolut IKKE
er stolt af. Tværtimod faktisk.
I want to be the girl with the most cake.. // Katrine - Kald mig Shirk..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min tur ? |
|
|
Nej .. Har ik prøvet, menhar da gjordt tanker om det af og til, men nej.. ik noed jeg tænker videre over ..
Jah .. har jeg ..
3. er du glad for livet?
ved ikke ? Af og til .. Oplevede noget frygteligt onsdag som fik mig til at tænke ..
Ja.. 3 .. - 2 af dem døde, og den anden er min biologiske onkel som overlevede ..
5. græder du tit?
Forskelligt ..
nej . Det gør jeg ikke. Er ikke glad for at tale med andre pga. dårlige oplevelser, osv. med bla. Psykologer der ikke kunne holde sin tavshedspligt som hun havde lovet ..
tror det var det ?
† Don't Take Care Of My Life.. †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bøhet!.... |
Theis |
08-04-2005 15:12 |
|
Hvorfor er det plat at male sig sort? Hvis man synes det er pænt? Og jeg synes det er rigtig pænt, så jeg ville gerne se hvordan det så ud til mig - Og jeg fandt hurtigt ud af jeg ikke kunne få det til at se pænt ud 
Anyway, er det så også latterligt at tage en rød trøje på, hvis man godt kan lide farven rød? 
Folk har jo forskelligt smag, lær at acceptere det.
"Efter at have kigge din præs. så ser det ud som om det er mindst 3 år siden du har sultet dig selv."
Nej, det er knapt et år siden  Og hvorvidt jeg er tynd eller ej kan man ikke rigtig dømme ud fra de billeder jeg har på min præs - Ikke engang dem hvor jeg sidder på hesten, da jeg jo har tre tykke trøjer samt 3 par bukser på der :b (Er meget kuldeskær  ) Så lad venligst vær med at udtale dig om noget du ikke ved en hattene fis om 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar.. |
|
|
- Hmm... Har da stået med kniven, men kunne ikke rigtig skære i mig selv
- Se øvrige svar... Nå, ja så har jeg også "Slået" mig selv, uden virkning
3. er du glad for livet?
- Tja? Det er jeg vel? Tror jeg...
- Nope...
5. græder du tit?
- Forskelligt
- Nope, men ved ikke hvorfor
Forresten, så findes der jo også "selvmords-sange" dvs. nogle som er lavet for at få unge til at lade være med begå selvmord. Blandt dem kan nævnes 'Hold On' af Good Charlotte, virkelig god sang, har hjulpet mig utroligt meget selvom jeg ikke (indtil videre) har skåret i mig selv/taget for mange piller
//Simone Aka Sterthe, ifølge www.mustang.dk  Undulatunger sælges, i flotte farver. Se mere på min præs...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fem flade flødeboller på et fladt flødebollefad ! |
Dreaming |
08-04-2005 16:52 |
|
Theis - For mig ser det ud som om du har rigtig travlt med at forsvarer dig selv!
ja det kan godt være at du har haft det dårligt osv. Det kan jeg jo self' ikke vide.
- Af det jeg har læst, lyder det som om du burde være på en eller anden lukkede afdeling Måske fordi du gør så meget grin med dig selv :s Og det er virkeligt latterligt i den her situation.
† Muhahaha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjfjhgfg |
|
|
ja har overvejet det
nej
3. er du glad for livet?
ja.. negle gange!
nej!
5. græder du tit?
kan godt finde på det!
ja! mine venner altså ikke at begå selvmord!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jehwjhejwehwejh |
. . |
08-04-2005 17:27 |
|
Karen:
walla walla hvor har I ondt af jer selv x( FINT NOK I HAR DET SKIDT, men behøves vi andre trækkes med det
well, det her var sådan set en debat om selvmordstanker. så det er vel her folk kan skrive om det. og så hold dig da bare væk fra den hvis du ikke kan klare at høre om folk der måske ikke har det så godt.
hvem synker?
for mig at se, dig.
synes det er enormt frastødende at du kan være så bitter og nedladende. Hvordan kan du sige at folk bare blærer sig? tror du folk er syge og bliver indlagt for at blære sig? sådan fungerer det ikke, ~*søster lagkage*~. heldigvis kan man jo så være ligeglad med din mening - hvilket også er klogest, eftersom du bare hælder en masse @!#$ ud og der ikke er en skid hold i det. for mig at se er den eneste der er opmærksomhedskrævende og bitter i den her debat dig. og ja, så kan du sige du er ligeglad - du er jo ligeglad med alt og alle, eller at det bare er fordi vi skændtes at jeg nu skriver alt det her. men hvorfor skal du gøre sådan et stort nummer ud af at hade folk der i dine øjne er opmærksomhedskrævende? hvorfor er det sådan et stort problem for dig? der var ingen her i den her debat der henvendte sig til dig før du straks var klar med en masse kritik, og hvis du er så højt hævet over alt det, som det fremstår i dine svar, så bland dig dog udenom.
ellers er jeg nok enig med Zippeline og hyp-elskeren. som hyp-elskeren siger, hvis folk er så desperate efter opmærksomhed, er det nok fordi de rent faktisk har problemer. måske blive de overset? andet? ved ikke?
og nej, jeg snakker ikke om mig selv.
og ja, jeg er ikke en skid bedre selv, når jeg havde sådan et stort behov for at skrive det her. men hold kæft hvor er du bare for meget. og så kan du skrive alt det du vil, jeg er ikke ude på at debattere med dig, for du er simpelthen ikke til at snakke med og jeg har aldrig kunne bruge en skid af hvad du har sagt til noget. (men det er du jo også ligeglad med, ikke!) desuden ved jeg i forvejen hvad du vil sige, jeg ville bare lige skrive det her, bare for god gammel venskabs skyld, ikke !
mvh stan/ marie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha tak marie |
|
|
haha, tak for grinet kære marie! 
- nej du er ikke en skid bedre, og du ved jo godt hvordan jeg har det med dig, så det behøves jeg ikke fortælle dig igen. tror jeg ikke?
det er superdejligt at du er så klog at du ved hvad jeg vil sige, så jeg ikke behøves. tusind tak
>der var ingen her i den her debat der henvendte sig til dig før du straks var klar med en masse kritik, og hvis du er så højt hævet over alt det, som det fremstår i dine svar, så bland dig dog udenom.
- jeg ved ikke om du generelt læser dårlig, eller..? debatforum hedder det, min kære. Det betyder at man har ret til at skrive sin mening, uden nødvendigvis at blive henvendt..
>heldigvis kan man jo så være ligeglad med din mening - hvilket også er klogest, eftersom du bare hælder en masse @!#$ ud og der ikke er en skid hold i det
ehehhehehlol  Hvor mange gange har vi lige snakket om (da vi var like this X) hvor meget til grin det var, når en hel flok havde det sååå slemt? du er superdobbeltmoralsk, men du skifter jo også personlighed som vi andre skifter sokker. hyg dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smil eller lad være |
ponyen |
08-04-2005 19:43 |
|
. Har du selv prøvet/overvejet at begå selvmord? nej
2. Har du været selvdestruktiv , dvs. har du skåret i dig selv? eller gjordt andre former for skade på dig selv? nej
3. er du glad for livet?
ja
ja min venindes kæreste
5. græder du tit?
næ
nej
Sønderhøjgård Tasja og Smut er de dejligste hopper. friends we are friends we bee friends forever you and my
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selvmordstanker |
failed |
08-04-2005 19:46 |
|
mange gange. alt for mange gange. oppe på de 13. ved ikke hvad der gik galt. nogen gange bare somom at hele min verden synker sammen. så var det den eneste udvej. lyder måske komplet latterligt, men har næsten altid været den alene. den stille. ja. bare hende. og det bryder mange folk sig ikke om. derfor. er blevet mobbet. nedgjort. kastet ting efter. seksuelt misbrugt. så. alt ramlede sammen vel?
ja. skåret. sultet. brændt. tæsket. slået. prøvet at hoppe ud fra broer/havne.
3. er du glad for livet?
mja. mellem. min kæreste har været en stor hjælp. men nej. er jeg ikke. han er mit lys. ham og intet andet.
ja. har mistet 5. :'/
5. græder du tit?
alt for meget. kan græde over den midste ting. har aldrig mødt en så følsom som mig.
hm. nej. kan ikke snakke med psykologer. ender med at jeg bliver ekstremt hidsig og det er jo ikke smart. så snakker med kæresten eller os går jeg bare med det. alene.
Eg segir bara:Gerið lífið að hátið, með reiðtúr á iríslenskum hesti
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lev livet!? ;p |
|
|
-Nej, det har jeg ikke.
-Udover at falde over mig selv og lave alle mine kluntede manøvrer, der medfører mange sår og blå mærker  ? -Nej.
3. er du glad for livet?
-Ja, meget. Tænk på alle dem, der ikke har mulighed for alt det, jeg (og vi) har.
-Øhm.. Ja, det tror jeg nok!
5. græder du tit?
-Njarrj.. Ikke rigtigt. Men kan godt knibe en tåre, hvis hoften låser sig, og det gør virkelig ondt
-Syntes ikke det er et oplagt hygge-emne at sidde og tale om, men kan da godt diskutere det med andre 
-Nu er jeg så heldig, at mine venner og bekendte (forhåbentlig) ikke ligger inde med sådanne dystre tanker.
Det var det!?
-
Nat.* - Døgnet rundt!"Der er noget ved noget".Pinto - Du får det sort på hvidt... Så sparer du dé penge på farvefilm 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfhgrtytru |
|
|
Hvorfor er det plat at male sig sort? Hvis man synes det er pænt?
Jammen lille ven, det bare bare en dråbe  Du var jo ikke sort. Det er pænt, det synes jeg. Elsker den stil, den viker bare ikke for mig! Men halo, det var en dråbe, ikke noget sort om øjnene eller andet. Sårh! nej synes det så lidt latterligt ud. Men hvis du sys det er pænt
Forresten har du ikke sultet dig selv særlig meget, når du kan være rund i hovedet et år efter! Basta.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen... |
¤ King <3 |
08-04-2005 21:23 |
|
Du er vist ved at synke i? 
¤ King. <3 ..sunrise'speciel..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
- Ascha - |
08-04-2005 22:05 |
|
Karen: Forstår stadig ikke hvordan du kan forstå og have ret osv., hvis du slet ikke kender til det selv... for det kan man ganske simpelt ikke
Bøhet: Man kan nemt være rund i hovedet et år efter. Og nu er det jo ikke sådan at Theis er tyk, vel? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
Ascha
hvordan ved du, hvor meget jeg har kendskab til det?  dobbeltmoralsk passer godt på dig
gir sgu Bøhet! ret i at sådan kan man ikke se ud, og samtidig kunne tælle sine ribben 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bøhet!... |
Theis |
08-04-2005 22:45 |
|
Hold kæft du er plat at høre på...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Plastiknumse ö |
|Celle|Monse| |
08-04-2005 23:43 |
|
Ja, overvejet.
Ja.
3. er du glad for livet?
Næ.
Hmm.. Kender og kender.
5. græder du tit?
Tjoo.
Nej.
Er forresten hel vild med dit digt hyp-elskeren
cCelinad
vMan lærer så længe man spørger vMan kan lyve så længe, at man selv tror på det vDen, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen... |
- Ascha - |
09-04-2005 13:59 |
|
Karen: Fordi du selv skrev det  Ens kendskab er meget begrænset, hvis man ikke selv har haft det sådan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
Ascha, jeg tror bare at du skal holde mund  jeg har selv haft det meget dårligt, psykologhjælp og hele svineriet - men det er noget der er ret privat for mig. jeg render ikke rundt med et skilt på ryggen hvor der står 'JEG HAR DET SKIDT, MEDYNK ØNSKES!' vel..
og som jeg hele tiden har sagt; I må gerne have det dårligt for min skyld, jeg fatter bare ikke det blærede i det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
For mig at se er det kun dig, der spiller sej i den her debat. Du er ikke den, der har haft det værst; der er mange, der har det værre end dig.
Det kan du roligt regne med.
Så jeg forstår ikke helt, hvorfor du sammenligner dig selv og din egen, psykiske styrke med andres.
I øvrigt så ER det en styrke, at kunne tackle sine problemer uden at forvente medynk; sådan har jeg det også, og jeg hader, når andre piver, fordi det er sådan noget, jeg forsøger at undgå i min egen personlighed.
Men det er ingen undskyldning for ikke at kunne se ud over sin egen næse.
Vi behøver ikke ynke andre; men vi behøver heller ikke nedgøre dem, fordi de gerne vil snakke om deres problemer. De blærer sig ikke, for der er ikke noget at blære sig med.
Hvis nogen forsøger at gøre sig mere interessante med diverse sygdomme og detaljer, så er det bare op til os at se igennem det og ikke reagere på det.  Så simpelt.
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
Zippeline
fint nok at du prøver at se det fra alle vinkler, men jeg synes ikke det går så godt for dig.
Jeg samligner ikke, - men jeg kender godt til problemer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Sikkert ikke, men jeg gør mit bedste.
Hvilken vinkel synes du, jeg mangler?
Fint nok at vide du ikke sammenligner dig selv med andre. Det ved du vel bedst selv.
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
• Linette • |
09-04-2005 21:55 |
|
Bøhet:
Måske burde jeg ikke blande mig, men gør det nu alligevel
Syntes det er ret plat, at du bliver ved med at skrive:
"Jammen lille ven, det bare bare en dråbe Du var jo ikke sort. Det er pænt, det synes jeg. Elsker den stil, den viker bare ikke for mig! Men halo, det var en dråbe, ikke noget sort om øjnene eller andet. Sårh! nej synes det så lidt latterligt ud. Men hvis du sys det er pænt"
Hvad nu hvis Theis, syntes det er pænt?
Kan du så ikke være lige glad?
Og iøvrigt, syntes jeg ikke du kan udtale dig om, om hun har "sultet" sig længe 
jaja .
Linette 
♥ Sascha ♥ ♥ Lady ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Svar... |
|
|
Nej, hvorfor skulle jeg...
Nej, hvorfor skulle jeg det, det gør squ da ondt...
3. er du glad for livet?
Er da meget tilfreds, livet skal jo have både opture og nedture
Kender og kender, det er måske så meget sagt...
5. græder du tit?
Nej, det er sjældnet...
Ikke rigtigt, jeg vil ikke begå selvmord og ingen af mine veninder vil, så det er ikke nødvendigt...
Når jeg er sur/ked af det tager jeg ud til hesten og rider en tur, tænker over tingene og kommer glad hjem...
Skønne Friesere sælges, skriv og hør nærmere...
Ponyudstyr sælges, f.eks. en kombisadel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vzxcfbzdfgzdfgzd |
Ann 27 |
10-04-2005 10:29 |
|
Vil give Karen og Saturn HELT ret.
Jeg synes at i er nogle hyklere. Opmærksomshedskrævende unger der ikke ser anden udvej end 'medlidenhed'.
Jeg har da også haft det dårligt, men dem der har det rigtig dårligt skriver/taler ikke om det. De fortrænger det.
Okay, I vil ikke indrømme det. Det har jeg heller ikke brug for. Godt så, der er da nogle der er kloge nok til at gennemskue jer..
♥♥No man is ever worth your tears. But the one who is, wont make you cry♥♥ Dynamo
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er din julemand. |
|
|
Ja. mange gange. og helt seriøst hver gang :/
ja :/ indtil mine forældre fandt ud af det, skar jeg i mig selv. ved ikke rigtig om jeg fortryder nu. hvis ikke mine forældre tjekker mine arme og ben jævnligt ville jeg stadig skære.
Nu nøjes jeg med at finde smerte på andre måder, hvor der ikke kommer synlige ar.
3. er du glad for livet?
...
ja.
5. græder du tit?
nej. jeg kan ikke græde ligemeget hvor ked jeg er!
nej.
.:Tödlich vampir:.
Folk siger at de elsker blomster - og plukker dem
Folk siger de elsker træer - og fælder dem
Folk siger de elsker jorden - og ødelægger den
Derfor bliver jeg bange når folk siger de elsker mig!
○ Nr 1 til Tuborg Cup i springning 2004 ○
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ann Katrine/Karen/andre: |
|
|
Bah.
Hvad er bedst:
"Hvor ER det synd for dig, du ikke kan styre din kniv, min ven!"
eller
"Hvor ER det bare SEJT af dig, du ikke beklager dig over dine problemer!"
Begge dele handler om opmærksomhed. Og jeg synes ikke, den ene er bedre eller værre end den anden.
Mht. jeres snak om at, "JEG har også problemer, men dem holder jeg for mig selv!"
Vel gør I da ej!
Karen skrev:
jeg har selv haft det meget dårligt, psykologhjælp og hele svineriet
Ann Katrine skrev:
Jeg har da også haft det dårligt.
Hyklerisk? Åh ja, måske en smule.
Den der med at skrive, "Jeg har også.... men jeg SKRIVER ikke om det" holder ikke en meter. I har stadig skrevet om, at I har problemer - det er bare jeres måde at tackle dem på, der er forskellige, og den ene er ikke det mindste bedre end den anden.
Og jeg skal nok trække mig fra diskussionen, for jeg har tydeligvis bare IKKE fat i alle de nødvendige vinkler.  Eller også er det jer, der nægter at se realiteterne i øjnene.
Det gælder for alle parter.
-+- Zip. Som KENDER folk, der har det rigtig dårligt, men som ikke selv anser sit liv for værende specielt hårdt, bare fordi alt ikke kører på skinner altid. Du godeste, tør øjnene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvmordstanker?? |
Team-tophorses |
10-04-2005 12:40 |
|
Heii...
Dette debat indlæg ryster mig rigtig meget.. Hvorfor i alverden er det nu kommet på mode at tænke selvmordstanker.. Måske skulle folk se at blive bare lide ældre og stå til ansvar for hvad det er de skriver. Hvordan i alverden kan i gå rundt med selvmordstanker, som man normalt holder for sig selv!! Ellers er det da ikk noget selvmord.. Jeg giver ikk en skid for at i har det dårligt med jer selv, for hvis i virkelig har det så dårligt så søg da for pokker hjælp..
Måske skriver i det bare for at få opmærksomhed, men tænker i overhovedt over hvad folk egentlig tænker om sådan nogle som jer?? Ikke?? de tænker måske noget i retningen af psykopater eller opmærksomhedssøgende møgunger..
Vi skal måske til at ansætte en psykolog her på HN..
Det kunne da være en løsning på alle jeres problemer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Team-tophorses .. : |
|
|
Altså, man kan sq da ikke gøre for at man har selvmordstanker!!!?
Og den der sætning : Jeg giver ikk en skid for at i har det dårligt med jer selv, for hvis i virkelig har det så dårligt så søg da for pokker hjælp..
Hvordan kan du sige det ?
Hvis du prøvede at læse indlægene ordenligt kunne du se at der altså er mange der virkelig FÅR hjælp ..
Måske skriver i det bare for at få opmærksomhed, men tænker i overhovedt over hvad folk egentlig tænker om sådan nogle som jer?? Ikke?? de tænker måske noget i retningen af psykopater eller opmærksomhedssøgende møgunger..
Ja, måske .. Ellers skriver man det fordi man har det dårligt.. Og når debatten handler om selvmord har man da ret til at skrive hvad man vil .. Så er der folk som dig og karen der bare mener at vi søger opmærksomhed ..
Når ja , nu er det da mere jer dr vil have opmærksomhed og råber op om at det er for åndssvagt og at vi bare vil have opmærksomhed..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cffdfasdfsdfsdf |
Ann 27 |
10-04-2005 14:13 |
|
Ja ja, I bliver aldrig enige. Men sådan er det. Nogle er naive og siger 'uhh skaaath hvor er det syyynd' andre ser realiterne i øjenene og træder let og fint over dem..
♥♥No man is ever worth your tears. But the one who is, wont make you cry♥♥ Dynamo
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Hvor er i da kloge allesammen.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsfasdfsdsdf |
Ann 27 |
10-04-2005 14:50 |
|
Ja, man har ret til at skrive det man mener. Også dem, Julie, der ikke har samme mening som dig
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaja... |
|
|
Det har jeg heller ikke sagt at man ikke har ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FSGFSGDFG |
Ann 27 |
10-04-2005 15:03 |
|
Nej, du har ikke direkte sagt det, men du har insinueret det.
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Så siger vi det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfasdfadfsdf |
Ann 27 |
10-04-2005 15:32 |
|
Det har du da. men ja. hund.
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske... |
|
|
Måske vi skriver om det herinde, fordi vi ikke bliver stillet til regnskab med det, men kan være anonyme.
Det er nøjagtigt det samme som når en alkoholiker fortæller om sit alkoholsproblem ...
Ej, gider slet ikke forsvare mig overfor en flok dumme hoveder, der ikke kan set realiteterne, men tror de ved alting bedst!!!
Ja undskyld mig! Det var sidste ord fra mig. Gid I selv må rammes og få det SKIDT! Så kan i lære det!!!
Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| . . . |
|
|
Anna, du er godt nok dum at høre på.
>Ja undskyld mig! Det var sidste ord fra mig. Gid I selv må rammes og få det SKIDT! Så kan i lære det!!!
LALALA, måske har vi det også skidt? måske, måske ikke. vi gider bare ikke spille ofre, og havde medynk. - det hjælper jo ligesom ikke på noget, vel.
>Ej, gider slet ikke forsvare mig overfor en flok dumme hoveder, der ikke kan set realiteterne, men tror de ved alting bedst!!!
haha, den eneste som 'tror de ved alting bedst!!!' er vist dig.
>Måske vi skriver om det herinde, fordi vi ikke bliver stillet til regnskab med det, men kan være anonyme.
så kunne det være at det var jeres største problem, i denne omgang? men jaja, kryb I bare rundt og vær anonyme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| waow... |
|
|
Det er sgu da folketinget, når jeg ved et uheld rammer en tv-kanal med valgkamp på 
Til Karen - og andre som føler sig truffet. Jeg håber du er helt overbevist om at hyp-elskeren - og andre som føler sig truffet  - kun skriver det for at få opmærksomhed, for det er nok det eneste som kan bruges til dit forsvar 
Folk skriver at de er drepressive og så hælder visse/vise personer l**t ud  Hvorfor gå ind på en "selvmordstanker"-tråd, når man ikke kan tåle at høre tanker fra personer, som har overvejet det???
Jeg har aldrig snakket med nogen, som sagde at de havde selvmordstanker, bare for at få opmærksomhed - men de kan da måske godt findes. Jeg snakker da over nettet om sådan noget, men det er kun fordi jeg ikke har noget liv, og et eller andet skal man da fortælle om sig selv, ikke?  og jeg plejer da at få sympati og støtte, hvilket har holdt mig over vande
Og man kan sagtens have selvironi, og lave sjov med ting, selvom man samtidig kan være ret langt nede. Det tror jeg faktisk er helt narturligt
hilsen Malene
teddy-unger til salg + kuld i vente 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selvmord! |
Miss Horse Lover |
13-04-2005 12:10 |
|
- Ja... har prøvet det
- Ja... masser af gange!
3. er du glad for livet?
- Næh! Faktisk ik så glad for det
- Ja, mig selv
5. græder du tit?
- Næh...
- Ja, men sidste gang jeg fortalte det til mine venner, så fortalte mine bedste veninder det til vores klasselærer og hun snakkede med mig om mine problemer, og hun havde LOVET dem at hun ik ville ringe til min far eller bare i det hele taget sige det, men næh nej... Hun spørger om hun kan snakke med mig igen dagen efter at hun havde fået det at vide (det var så anden gang jeg snakkede med hende om det) og hun sagde at min far ville blive ked af det hvis han ik ved det... Ja, Heeellooooooo!!! Hvor dum kan man være! Hvis han ik ved det, så kan han jo ik blive ked af det for h*lvede! Prøv dog at tænke lidt Helle! (vores klasselærer) Så, min far får det at vide om ik særlig lang tid!
Miss Horse Lover  Heste Stinker ikke... ...De dufter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
malene v. n.
jeg kan sagtens 'tåle' at høre på at folk har det skidt, men synes du ikke selv at det her er lidt.. no brain-agtigt?
"HØR PÅ MIG, jeg har det skidt, men til helvede med det jeg laver da bare @!#$ ud af det, for så tror folk helt sikkert på mig' og sætter tilmed
øh langt ude, eller hvad.. og så er de samtidig så naive og blondie, at de tror at hele verden har ondt af dem.. Så kan de sige 'det var jo ikke det jeg ville', nok så mange gange - jeg tror ikke på dem..
>Jeg har aldrig snakket med nogen, som sagde at de havde selvmordstanker, bare for at få opmærksomhed
velkommen til verden, søster.. Prøv evt med en opdatering?
>Og man kan sagtens have selvironi, og lave sjov med ting, selvom man samtidig kan være ret langt nede. Det tror jeg faktisk er helt narturligt
hmm, naturligt hvis man er 'SåååH laNgT neDe'?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brum Brum Brum |
# | Mathilde |
13-04-2005 20:58 |
|
Aaargh!
Bliver helt ked a af høre om alle jere problemer!
)':
Så vil lige høre jer ALLE sige:
JEG ELSKER MIG SELV!
JEG ER DEN BEDSTE I VERDEN!
VERDEN KAN IKKE UNDVÆRE MIG!
JEG ER ELSKET!
JEG STYRER FOR VILDT!
JEG ELSKER, ELSKER, ELSKER MIG SELV!!!
<333
Det kan godt være at det er løgn! Men gør det! (:
Jeg VIL ha det!
Please!
For i er bare for gode!
tænk på det!
klem!
Lady ♥ Lille Hest, Massere Kærlighed! Love You Lady! Du Kan Vist Ikke Fatte Hvor Meget Jeg Holder Af Dig! Kys kYs Til Dig! Elsker Dig! Love you Lady!
Candy Man du vil altid have en plads i mit hjerte!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vrinsk |
|
|
1. Har du selv PRØVET/overvejet at begå selvmord?
Det passer da ikk helt? ellers vilel man jo ikk ku svare!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma: |
|
|
Man kan da godt prøve at begå selvmord uden at det lykkedes??
forresten:
JEG ELSKER MIG SELV!
JEG ER DEN BEDSTE I VERDEN!
VERDEN KAN IKKE UNDVÆRE MIG!
JEG ER ELSKET!
JEG STYRER FOR VILDT!
JEG ELSKER, ELSKER, ELSKER MIG SELV!!!
<333
Til mathilde..
Hehe..
Prøv lykken!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mine svar |
|
|
Nej, har tænkt på det, men er pisse bange for døden så har mere tænkt "gid jeg aldrig var født"
nej
3. er du glad for livet?
Mere eller mindre..
hmmm... nej ikk KENDER..
Anden dag jeg havde været i min nye klasse fik vi at vide at en fra vores klasse som hedder Morten, hans far havde begået selvmord..
Havde set morten 1 gang, aldrig faren så v ikk hva jeg skal svare---
5. græder du tit?
ja, er utroligt følsom..
hmmm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Karen: |
|
|
Nu har jeg læst samtlige indlæg i denne tråd og vil bare sige..
Vi andre ved det godt Karen, du er Perfekt..
Ingen er bedre en dig.. Du ved alt. Og det du siger er det rigtige.. BASTA!
Ja, kan godt se det.. Vi andre må bøje os for dig..
Karen den almægtige, som altid har ret..
Det var så min mening.. Gider ikke diskutere..
Ville bare ha du vidste hvordan jeg har det..
Hav det godt alle sammen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svaret fra mig.. |
|
|
her kommer mine svar....
Ja overvejet det mange gange og forsøgt 2 gange.. 1 gang hvor jeg var ved at gå hen til en bro og ville have sprunget.. og en anden gang med noget andet, som er lige meget...
Har ikke skåret i mig selv, kun 1 gang men et uheld..
3. er du glad for livet?
Nej, slet ikke..
JA..
5. græder du tit?
Ja.. nok for meget.
Kun få veninder, men de vil jo helst ikke snakke om det, så det er jo også fint..
det var mine svar..
Kærlig hilsen AK. 
Jeg elsker mine veninder af hele mit hjerte.. Jeg elsker force(ALTID) og walan og findus og fiji af hele mit hjerte..Ps.. ER DER NOGLE SOM BOR I HERLEV OMEGN SOM VIL MED PÅ RIDETURE MED MIG???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar............... |
mary-kate |
23-04-2005 00:22 |
|
1. nej
2. nej
3. ja, det er en gave fra gud
4. nej
5. nej
6. nej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt ærelig |
linda |
23-04-2005 11:31 |
|
hvorfor tror du folk sige det
det er jo sådan set et råb og hjælp
og det der med at op udover en bro det hva da virkelig sødt sagt hva....hvad nu hvis person virkelig er meget langt nede og hun gjorde hvordan fanden ville du så selv ha det hva...
folk der prøve på selvmord har det meget svært og snakker kun om det for at få nogen til at forstår en
og få en til at fat man virkelig osse kan være nede
f.k.s mig
jeg hva nede og jeg rise i mig selv for nogen år siden fordi jeg ikke vidst hvad jeg els skulle gør dor at få det oki igen....indtil jeg ikke kun holdud ikke at snak om det mere så sagde jeg det til min læge som sagde jeg bare skulle tage mig sammen fint nok prøve jeg så på en kom bare længere ned
og en dag sad jeg så med en masse piller som jeg ikke havde lagt mærk til jeg havde tage hvor puslig min kæreste kom han græd og vidst det hele uden jeg hvade sagt det til ham....
han hjælp mig ned til hans læge og blev indlagt
se folk finde sku selv ud af det
så stop dit @!#$ at man kun gør det for at få opmærksomhed...det er kun den nemmeste måde at få hjælp på for folk som har det sådan
man tænker selvmord dag ind dag ud men hvad ske der ikke noget indtil den dag man virkelig ikke kna få den hjælp man har brug for
der kommer man helt ned og gør det
folk har kæmpene og kæmpe dag og nat
om nattet sover mna ikek for man kan ikke man stå op og gør man nu har lyst til
så nej man kan ikke bare tag sig smmen man
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha... hmmm |
heste-line |
24-04-2005 10:06 |
|
JA, men aldrig prøvet
Ja, jeg skar i mig selv en meget kort periode..
3. er du glad for livet?
ja...:D
JA!!! desværre
5. græder du tit?
nogle gange er jeg nemt til tårer ja..
kun nogle gange
//LINE
Hr.jensen= miiin hest:D Love ya:-*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hai!!! |
min_albert |
24-04-2005 13:46 |
|
svarer da lige på dine spørgsmål
1. Har du selv prøvet/overvejet at begå selvmord? narj har jeg ikk, men har tit tænkt på det
2. Har du været selvdestruktiv , dvs. har du skåret i dig selv? eller gjordt andre former for skade på dig selv? jaah, har skåret i mig selv, og er kk stolt af det, har fået grimme ar og sårn..
3. er du glad for livet? some times
4. kender du nogle der har prøvet/begået selvmord? snakker jeg ikk om.. kender en jeg var meget tæt knyttet tuk der begik selvmord
5. græder du tit? kommer an på om der er noget af græde over, men nogen gange
6. Snakker du med andre om selvmord??? jaah, med min kæreste..
kyzh sandra og albert de bedste venner i verden
det er ikke hesten der er noget i vejen med!!! der er RYTTEREN  OBS OBS OBS billeder af hestene på ARS søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vrinsk |
|
|
Julie xxx: Nånånå.. selvtillid? 
MyzZaRH Sasma Du ska behandle din hest som du vil ha den skal behandle dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ralle.... |
Vibe |
25-04-2005 19:21 |
|
Skulle egentlig lave tysk, men suk!! Svarer lige dine spørgsmål
-Har da overvejet det, men er aldrig kommet så vidt at jeg har prøvet det!
-skåret en smule for et par år siden, men det er heldigvis ikke særlig tydeligt.
3. er du glad for livet?
-generelt ja.
-En af vores venner! Hun havde en depression og satte sig foran et tog.
5. græder du tit?
-næh...ik mere hvert fald...gjorde engang
-udover nu???  ej det gør jeg ik!
klat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet
|