Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

måske brækket arm :'(
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 11:39
Halløj ;)
jeg og Dancing var til stævne i weekenden
på Kir (killerup) det var mit første på ham så vi sprang kir spring og ld :P men første dag (lørdag) gik det helt vildt fint men lørdag blev jeg nervøs da jeg red hen mod en oxer så dancing stoppede og jeg fløj smukt ud over hans hovede og landede i ridehus bunden og fik en bom i hovedet og så skulle jeg self. også lige lande på min hånd :P men jeg gad ikk på skadestuen selv om at min hånd var helt hævet og klam 8-) men min ridelære fik mig overtalt og mig og min mor kørte på skadestuen og der var vi så i 3 timer :-@ nåååå men de var ikk sikre på at min hånd er brækket men jeg skal ha' gips på i to uger og så skal jeg der ud igen og så skal de glo på min hånd igen :P og hvis den er brækket skal jeg ha' gips på i 8 uger :{-( det er sku nok med at jeg ikk kan ride i 2 uger men 8 uger det er ALT for lang tid :'( lidt underligt her fra hehe
M.V.H Bettina nu med Karmalita Dancing Devil OX :)
0
0
Svar på denne tråd

dgkrgkfk
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 12:53
Aij hvor surt !! og så lige her hvor alle stævnerne kommer.., :(
Japansk Ordsprog:
- "Hvis du får en parasol
op i røven så åben den ik!"
0
0
Svar på denne tråd

det er bare så surt sådan noget..
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 22:18
Hejsa!! Jeg var ude og ride tur for 2 måneder siden, og der væltede min pony ned over mig, og der skulle jeg gå med krykker i 1 1/2 måned.. der var os lige nogle stævner vi ikke kom til.. det er bare så surt.. meen jeg skal være glad for at det ikke gik værre. er begyndt at ride igen :-D jubii.. håber ikke det er alt for slemt med digg.. god bedring herfra..
0
0
Svar på denne tråd

Har skam oss haft brækket armen.
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 14:28
Jaja , lige min historie.

Jeg hoppede på en kæmpe hoppepude , da jeg hoppede i et af hjørnerne landede jeg på den og fløj jeg ved ik hvor højt med op i luften og landede direkte på min røv , men da jeg så rejste mig fandt jeg ud af at jeg sad på min arm som var helt skæv også lagde jeg mig bare ned , nå. men vi kørte på skadestueb og dér sagde de så at den var brækket, fik så gibs på og 2 dage efter fik jeg den af igen fordi de mente at jeg skulle opereres , det skulel jeg så oss, fik sat ståltråd ind også kom der bare den største gibs på , min albue(som det var gået ud over) var bare en kæmpe klump.

De lagt min arm i den stilling så jeg godt kunne ride , sefølgelig ik ret meget , skridtede bare og travede ganske lidt!

Såeh , det kan godt lade sig gøre at ride med gibs

Mvh. Line

men held og lykke da ! :-P
Vrinsk,Kram og klask Line<3

En hest har ikk selv valgt sin ejer, det er ejeren der har valgt hesten ! PAS GODT PÅ DIN HEST ! Gør alt for den, DEN GØR FORHÅBENTLIG HVAD DEN KAN FOR DIIG!

:-PChagall , (( <3 )) :-P

0
0
Svar på denne tråd

Bettina(Maja)
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 14:50
Sikke træls!
Har du købt Dancing, eller ejer Anne ham endnu ?
For kender ham nemlig godt!

Hilsen Rikke :-) :-)

Birds are free and so are we. Free from hate to deside our fate. Love is kind but pay no mind

{>Rikke og Farinelli {>

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider