Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min drømmepony er næsten solgt:(
Forfatter: 
Dato:  31-03-2005 18:45
Jaah, dauw dauuw ænder..
Som overskriften siger er min drømmepony næsten solgt. Han har været til salg i et stykke tid, men nu er der så nogle som vil have dyrlæge til ham og sårn noget.
Suk Suk. Har bare redet ham i næsten 2 måneder, og sprunget på ham. Vi har sprunget til et stævne, daamn det gik biiib godt!
Damn jeg elsker ham viildt meget, hvis jeg havde pengene havde han været miin! Men Men Men det er jo altid drømmeponyen som forsvinder for mig. Ja, har en hest nu men hun er bare ik sårn, mig agtig.
Nå, men ville lige ud med det..

KnuZz Gummiih-anden! >o<
Grimme køer er
pænest at kigge på
Det sjowt at fejle.
Det er noget alle kan!

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  31-03-2005 18:52

Sælg din hest og køb den anden?

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  31-03-2005 18:59
Er det din egen hest, eller bare én du har part på?
For så, hvis du er HELT sikker i din sag, så skulle du måske overveje hvad Theis foreslår?

Men jeg kender det godt. Eller i hvert fald næsten.
Specielt én hest som jeg var HELT skudt i, havde været til salg længe, og jeg skulle bare lige have lov til at købe den af mine forældre, men så bliver han solgt til én persons kusine, som rider på samme rideskole, som én jeg snakker med. (Måske en anelse langt ude :P)
Men jeg var ked af det i lang tid efter. Jeg havde dog ikke engang set hesten i virkeligheden, kun billeder, men der var bare noget over ham.. :(

Men tænk over det, hvis det da er din egen hest. ;)

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

vil give de andre ret
Forfatter: 
Dato:  31-03-2005 19:49
hvis din egen hest ikke helt er noget for dig mere og den anden bare er drømmeponyen hvad så med at sælge og så købe den anden.....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider