Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Konfirmations gave(r) til veninderne.
Forfatter: 
Dato:  28-03-2005 20:01
Halløjsa ..

Mine 2 bedste veninder skal selvfølgelig have en konfirmationsgave .
Men, jeg er fuldstændig tom for ideer . :S

Vil jo gerne have det skal være noget lidt personligt. men jeg ved ikke lige .

Vi er vist blevet enige at det skal være omkring 150 kr. per person. ca.

Kan lige fortælle lidt om dem .

De er begge 13.

Helena er en pige til lidt af hvert. Hun kan godt lide heste, men hun gør ikke så meget ud af det. Men hun kan sagtens ride, men det er ikke lige hende.
Men hun går til håndbold, og gymnastik. Hun går ikke så meget op i drenge, og kærester o.s.v.

Fie er en tøs som elsker heste ((Hun har helpart i min hest, Charlie )) Hun er lidt computernørdet (Som mig :P ) . Og er meget tit sammen med mig ..
men går rimelig meget op i drenge, og kærester o.s.v. :P

Men hvad syntes i jeg skal give dem ?

[ Bims? ]
~ Vent ikke på fremtiden. Gå den i møde ~
0
0
Svar på denne tråd

Står selv i samme situation..
Forfatter: 
Dato:  28-03-2005 20:09
Jeg ved fra mig selv at jeg altid kan bruge et smykke. Så jeg giver min veninde et armbånd, hvor der er indgraveret hendes navn og fødselsda dato!

{> Nina, Rozalin, Unexpected,
Kentucky unda Sjacko {>
- Has been here B-)
Stald Egeskov Ridecenter

0
0
Svar på denne tråd

hmm.....
Forfatter: 
Dato:  28-03-2005 20:14

Sidste år gav jeg mine bedste veninder følgende:

Hugohug og hendes søster Kurnikov fik hver et underlag med deres navne på!!! Rigtig fine underlag...

Jokerelvis fik en Dolce Gabbana parfume (Light Blue) og et par Miss Sixty boksestøvler...

Men smykker, en god parfume eller en Nørgård trøje er altid et sikkert hit!!

KØS ;-D
*Gajolen*
og
Fiona

- Man er jo SRINGRYTTER (y)

Det er altid en god idé og tag et smut ind på min præs. og se ALLE mine flotte billeder!
0
0
Svar på denne tråd

Ideer...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2005 20:15

Til håndboldpigen kunne du måske købe en håndbold og få hele hendes vennekreds til at skrive på den? Det er da personligt ;)

Til hestepigen kunne du måske få lavet et rigtig godt billede af Charlie og hende, forstørret op og sat i ramme? Eller et billed af dig, Charlie og hende sammen, og så få lavet det på en trøje?

Smykker er jo altid en mulighed, dog synes jeg det er en lidt kedelig ting, det er der så mange der giver ;)

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

Min lillebroder
Forfatter: 
Dato:  29-03-2005 21:09
skal også konfirmeres i år. Jeg ved ikke, om det kan hjælpe, men her er, hvad jeg giver ham;

Jeg har været ret kreativ, og lavet et kææææææmpe kort til ham, hvor jeg har tegnet ham som den bette brormand han var engang (han er højere end mig nu ;-)) og dekoreret den med 12 mini-roser, klistermærker, kirkeoblater, nogle sjove "dragoheads" mærkater jeg fandt (ret trendy syntes jeg selv :-P) og en flot kant af rødt og blåt pap.
-Jeg har også lavet en bog med "De 5 Gyldne om Nicolai", med billeder og text's i. Ret kreativ!

I gave, udover disse dejlige ting Gud og hver mand ville eje, giver jeg ham en 'Russels Athletic' trøje, en lille mundharmonika i en kæde (han bli'r ellevild ;-)) og verdens største viskelæder, hvor der står "For BIG Mistakes". Ret sejt!

Udover dette udsøgte valg af gaver, har jeg klistret en pose chips, en pakke 'Meller' og nogle svesker på kortet som "Gode" og "Onde" ting.
-Sveskerne er self. de gode ;-)

Tja, det er sikkert ikke til megen hjælp, men giv dem noget personligt - eller vær' kreativ. Det virker hver gang ;-)

God jagt :-)

Mvh,
Nat.* - Døgnet rundt!

"Der er noget ved noget".

Pinto - Du får det sort på hvidt.

.. Så sparer du dé penge på farvefilm :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider