Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jjeg var gal igår aftes! læs hvorfor!
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 08:40
Hej.. :-P

Igår aftes så jeg stejrner! Jeg var ikke hjemme hele dagen igår og ville så longsere lidt der ved en halv syvtiden.
Jeg sms'er til hende som skal sørge for at Velour for foder og at hun har vand og alt det der, at jeg kommer ved en syvtiden så hun skulle ikke give Velour foder bare lidt halm. Hun svarer ikke, men det er der andre gange hvor hun har læst sms'en men har bare ikke svaret, det er fint nok.
Jeg for så min mor til at lave aftnesmad tidligt så jeg kunne komme der op.

Og da jeg så kommer der op, tja, så har hun fået foder og hø og halm. Så jeg kunne jo ikke longsere hende før der var gået en time, men jeg om en time var der altså mørkt udenfor! Også havde hun oven i købet fået strøet med næsten en balle halm oven i det halm hun stod i. og hvis jeg ikke havde fjernet det ville det reslutere i at hun ville få kolik i løbet af natten for hun æder til der ikke er mere i boksen.
Jeg fjerner det halm og strøer med kun 2 skiver, hvilket hende som som skal sørge for det med Velour godt ved. Men jeg tror at det har været en af hendes forældre der har strøet og givet hende foder.

Her i ugen har hun også fået roepiler om morgen i stedet for om aften?? Det har hun fået 2 gange. Men det er rigtig træls for roepillerne kunne jo ikkehavee været blødt het op når hun lige pludselig for dem om morgen istedet for om aften.. :-(

Jeg ville bare ud med det for jeg synes at det er ved at være rigtig træls, og hvad når jeg tager på ferie i 10 dage. Jeg tager jo afsted på tirsdag, hvad hvis de heller ikke kan passe hende ordenligt der? :-(

Kram Ditte og hendes elskede Velour<33

Tjek Anne og min webside, vi sælger brugt rideudstyr!

www.velour-fallon.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

hejhejhej........!!!
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 09:07
Harj...

Det er da træls.. men hvis hun nu er syg kan hun jo heller ikk gøre for det...?!?
når du skal på ferie igen må du bare være sikker på at hun passer din hest ordtneligt!

Men det er da træls hvis hun kunne ha fået kolik.. :-o

I LOVE FREJA!

0
0
Svar på denne tråd

uhh....
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 09:22
Nu er jeg rigitg øm over for min hest. Så får altid "voksne" til at passe og ride ham. Jeg ved at de kan tage ansvaret, og de ringer hvis der er noget.
Det ville da være surt hvis dne havde fået kolik :-@

Hhvis ppigen var syg kunne hun have fortalt forældrene præsic hvad de skulle gøre, og så lige ringe til dig så du vidste det :-D Det ville jo være rart for dig!

Syntes du skal snakke med hende og spørge om hun er sikker på at kunne passe hende ordentlig alle dage, ellers må du finde en anden.

;-D Du ved - og gør - altid hva´ du ska´ Plet ;-D
{> Vi ka´ ALT, bare vi er SAMMEN {>
:-D Love you :-D

0
0
Svar på denne tråd

Kolik er slemt..
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 09:23

Hei...

Jeg kender godt til dit problem, for jeg har selv haft det samme med min pony Philias. Han fik også alt, alt for meget halm på den rideskole han stod før vi fik byggede vores store nye stald færdig. Det endte også med at han fik kolik, og måtte aflives. Det valgte vi dog bare ikke at gøre. Vi kørte ham til åbenrå dyrehospital hvor han blev opereret i 5 timer. Chancen for at han overlevede var meget lille, og desuden er det rigtig dyrt. Vi kom af med over 25.000 kr... Men han overlevede heldigvis og i dag er han fuldstændig på stoppen igen!

Jeg sys du skal finde nogen der kan passe den ordenligt, og et andet forslag. Hvis heste har problemer med at stå på halm fordi de får for meget så lad den stå på SPÅNER!!!! det er fantastisk til sådan noget. Alle vores heste står på spåner og det er også meget bedre at muge ud og det støver heller ikke.

Husk altid: Jeg skriver kun for at at hjælpe dig med dine problemer, ikke for at vise hvor klog jeg er! 8-)
0
0
Svar på denne tråd

brum brum brum
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 09:50
Det er da trist. Men så kunne du jo selv have fodret og strøet.

Hilsen Josse og Nislotti

Team Bissemis - Josse&Kjat

Lotti din Hottie

0
0
Svar på denne tråd

Okay??
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 11:53

Foder selv. Så nemt ;)

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

Det er...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 12:06
jo nok svært at fodre selv, når man er på ferie...

Det er skide træls så'n noget, det er osse derfor jeg altid er hjemme for jeg er så øm om min hest at jeg skal ud til ham hver dag...

Skønne Friesere sælges, skriv og hør nærmere...

Ponyudstyr sælges, f.eks. en kombisadel...
0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 21:05

, tja, jeg ville nu finde en anden, til at passe min pony.
Det kan gå galt, og det ville være ærgerligt at begå den risiko .

såå, efter min mening - find en anden !
Linette B-)

♥ Sascha ♥
♥ Lady ♥
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  27-03-2005 09:25
Hej...

Det med at fodre selv gør jeg ikke for vi betaler i dyre domme for at hun skal gøre det! Jeg har da tit selv gjort klar til hende men jeg var desvære ikke hjemme hele dagen i foregårs! så kom først op til hesten da de havde lukket ind!

Og spånerne overvejer vi stadig for hun har gået på spåner lidt her i vinters men hun er altid røjet tilbage på halmem igen.

Kram Ditte og hendes elskede Velour<33

Tjek Anne og min webside, vi sælger brugt rideudstyr!

www.velour-fallon.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Hader overskrifter :P
Forfatter: 
Dato:  27-03-2005 10:31
Jah det lyder fandeme træls mann ! .
Få dig en ordenlig snak med passeren .. og mens du er på ferie så tag og find en til at gå og hold øje med at om hesten nu blir passet ordenligt
0
0
Svar på denne tråd

!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  27-03-2005 16:36
Det er da ikke så godt.. Hvorfor ringede du ikke bare, så du er sikker på at hun har fået din besked? Eller at hun ved at hun ikke skal fodre?
:-D Fønne Trolden = Charmetrolden :-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider