|
|
| Kritiske heste-kender. |
| Forfatter:  |
Thorn |
| Dato:  |
25-03-2005 10:29 |
|
Hej !
Nu er ved at være så træt af de mennesker der mener at der er nogle heste der ikke er "rigtige heste" og kun ren racet heste kan bruges .
Men hvad synes I ?
Kebablo . Du er miin drøm !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Det er jeg personligt fuldstændigt ligeglad med.
Jeg så faktisk her i dag en signatur hvor der stod: Heste kan godt have stamtavle.. Men man kan ikke ride på papir!
Og det er jo egentlig rigtig nok
.:Rikke:.
♥Skatholm Magic Spotlight♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| shgkhg |
balalajka |
25-03-2005 10:34 |
|
Det mener jeg ikke. Alle heste er rigtige heste, lige meget om de er renracede eller ej.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmhmm |
Agata |
25-03-2005 10:37 |
|
Ja, det sir jeg også. det kan godt være at de har "fine" papire osv, men alså vis man nu kigger på dem der ikke lii har? såh . de kan sgu os være flotte .
;-)
Hilsen /Agata.. ♥Vrinsk Valdimir♥
| |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
| hej hej |
|
|
Vi har en hest på rideskolen med PERFEKT stamtavle.. Den kan knap bukke nakken 
Så har vi en sort hest der kan gå piaff, passage, changere osv. UDEN parpier !!
Såååerh...
Laffe har heller ikke stamtavle, men den er da meget rar?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The overskrift =} |
~| *Mifisto* |~ |
25-03-2005 11:48 |
|
Helt enig! Kender da mange heste der ikke er ren-racede, men som går højt dressur
Racen er da fuldstændig underordnet, hvis man kan lide hesten?
De værste sår er dem der ikke bløder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [bøh!!] |
Naja&Laika |
25-03-2005 13:22 |
|
Jeg syntes både renracede og ikke renracede heste kan bruges! Hvad er forskellen??
hmm. kan ikke rigtig forstå hvorfor mange syntes mest om ren racede heste! og jeg lærer aldrig at forstå det.. hestene er dt samme, men måske er ren racede heste mere værd? det ved jeg så ikke, men bare fordi at de er mere værd behøver de ikke at være bedere..
er jeg den eneste der syntes det??
mvh.
Naja & Laika
¤rigtige heste rider western¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| w4e12qas |
Liine |
25-03-2005 13:32 |
|
EN HEST ER EN HEST , LIGEGYLDIGT OM DEN HAR STAMTAVLE ELLER EJ !!!
En hest har ikk selv valgt sin ejer, det er ejeren der har valgt hesten ! PAS GODT PÅ DIN HEST ! Gør alt for den, DEN GØR FORHÅBENTLIG HVAD DEN KAN FOR DIIG!
Chagall , (( <3 ))
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
Ja, heste er heste uanset om det er en lap papir med.
- men jeg vil da gerne indrømme, at stod jeg for valget mellem en hest med- og en hest uden papirer, valgte jeg den med stamtavlen. Det har overhovedet ikke noget at gøre med at være snobbet, - jeg synes bare at det er rart at vide hvor gammel den er, bl.a.
jeg har en pony med, og en uden, og jeg er ikke gladere for hende med stamtavle 
- Karen med Isabella og Skye Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
Beritt |
25-03-2005 14:04 |
|
Jeg har en med papir.
Det var ikke papirene jeg gik efter det var HESTEN!
Men hvis nu hesten bliver halt (og det er en hoppe eller hingst) så kan man jo bruge den til avl, og få lidt penge for den, man kan da osse lave pirat avl, men de er ikke så meget værd, hvis man tænker lidt kroner øre.
Men den der man ikke kan ride på stamtavlen det er rigtigt, men man kan så avle på stamtavlen!
Hilsen Rikke  Se billeder af mit røde apperat, lige herBirds are free and so are we. Free from hate to deside our fate. Love is kind but pay no mind.Dressur sadel sælges! her!!Glatjern sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Med eller uden |
Team-bauenhoej |
25-03-2005 15:03 |
|
Heii..
Hesten er selvfølgelig lidt mere værd og lidt mere kendt når den er ren og med stamtavle.
Det er også bedre at have en hest med papir når man avler end at have en uden!
Har ikke noget imod heste uden parpire
Husk altid: Jeg skriver kun for at at hjælpe dig med dine problemer, ikke for at vise hvor klog jeg er! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu vil... |
|
|
jeg gerne avle på et tidspunkt, så når jeg kigger på heste på nettet er det altid med stamtavle og efter hingste jeg ved der er noget værd...
Men stamtavle er ikke alfa omega for mig, bare jeg passer sammen med hesten, men hvis valget stod mellem en hest med og en uden, blev det den med for jeg kan nogenlunde regne ud hvad den kan blive til og jeg kan få mere for den hvis den skal sælges...
Skønne Friesere sælges, skriv og hør nærmere...
Ponyudstyr sælges, f.eks. en kombisadel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Papir eller ej. |
ZilDe |
25-03-2005 15:30 |
|
Papir eller ej - jeg elsker heste! (L) Om en hest er renracet eller ej, rager mig en papand! HVis man nu brædnte det sølle stykke papir, ville den så være mindre værd? Ikke i mine øjne.
| ♣ Cecilie ♣ | - Vi holdt ikke op med at lege fordi vi blev gamle. Vi blev gamle fordi vi holdt op med at lege -Missemagt . .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Papir eller ej. |
ZilDe |
25-03-2005 15:30 |
|
Papir eller ej - jeg elsker heste! (L) Om en hest er renracet eller ej, rager mig en papand! HVis man nu brædnte det sølle stykke papir, ville den så være mindre værd? Ikke i mine øjne.
| ♣ Cecilie ♣ | - Vi holdt ikke op med at lege fordi vi blev gamle. Vi blev gamle fordi vi holdt op med at lege -Missemagt . .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|