Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

HÅR hvem hvad hvor, sten !
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 00:36
Nå sad lige og redte mit hår (<--- klar ynglings beskæftigelse :-P haha)
Ej, men så faldt jeg lige over hvor langt mit hår egentlig er blevet Ö
Det er vokset næsten 20 cm på ½ år Ö
Ej, men det er da en slat, men plejer da t sige at i gennemsnittet vokser ens hår 15 cm om året, er det ik noget i den stil ?
Mit hår har altid vokset pænt hurtigt ud, hvilket er ret nederen nå man har lyse striber i :(

Nå men prøv at se her :

1 måned efter je gblev klippet sidste gang, men kan allerede se hvor meget striberne er vokset ud ;)

dette billede er vel en lille måned gammel, og der kan i tydeligt se hvro langt ned striberne er kommet :-P

Skal så også lige siges at jeg normalt tager til frisøren mere end hver ½ år, men ha rik elige haft tid og har sat så mange andre ting først ;)

Men jeg kan da godt se at jeg bliver nød til at lette mig hvis jeg skal være repensentabel til forårets kon4mationer og fødselsdage ;)
Men vil KUN studses og have farvet striberne op, for har en plan om at se hvor langt har jeg kan få :) Har nemlig aldrig bare prøvet at lade det vokse, så nu vil jeg prøve, ku da være meget skægt :)

Nå, men hva med jer andre, vokser jeres hår meget normalt ? eller hvordan :-P
Og hva er jeres planer med jeres hår her til foråret ?

Ok, et pænt steneren indlæg men alligevel :-D
¤¤¤
¤¤¤ ;-D Julle & Fumze ;-D ¤¤¤
¤¤¤

*DjævleØ's POWER*
- Og stolt af det ;-D

Husk mig som Julle, Julle med den farveløse humor;-D

MSN: Juliemanden@ofir.dk :-D
0
0
Svar på denne tråd

og ......
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 00:37
og kom så gerne lige med et billede af jer og jeres hår :)
¤¤¤
¤¤¤ ;-D Julle & Fumze ;-D ¤¤¤
¤¤¤

*DjævleØ's POWER*
- Og stolt af det ;-D

Husk mig som Julle, Julle med den farveløse humor;-D

MSN: Juliemanden@ofir.dk :-D
0
0
Svar på denne tråd

Mit hår vokser
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 08:46
Mit hår vokser som en i helvede!

Lige da jeg havde fået krøller, meget kort!v(det er ikke længere end hvad i kan se på billedet)

2 måneder efter.
Hár desværre ikk et bedre billede, men det går længere ned end hvad kamaratet kan tage.

Hilsen Rikke :-) :-)

Se billeder af mit røde apperat, lige her

Birds are free and so are we. Free from hate to deside our fate. Love is kind but pay no mind.

Dressur sadel sælges!
her!!

Glatjern sælges
0
0
Svar på denne tråd

mit hår vokser også sindssygt hurtig!!!!
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 09:35

Det er helt vildt.... jeg er lige blevet klippet i sidste uge, men før det gik mit hår ca. ned til mine ribben og den sidste gang jeg var blevet klippet var det til skuldrene og det er vel godt og vel 1/2 år siden...

Bliver altid så træt af mit hår fordi det vokser sååå hurtigt!! Og så havde jeg det samme problem som dig med de lyse striber.... død irriterende... hehe

KØS ;-D
*Gajolen*
og
Fiona

- Man er jo SRINGRYTTER (y)

Det er altid en god idé og tag et smut ind på min præs. og se ALLE mine flotte billeder!
0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 09:49
Tror mit vokser i sådan nogenlunde normaltempo :-P

Men kender også det med lyse striber. Det er så irriterende, specielt når ens mor ikke vil få en farvet det igen 8-)

.:Rikke:.

♥Skatholm Magic Spotlight♥
0
0
Svar på denne tråd

muhahaha....
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 09:59
ved ikk lige hvor meget mit hår vokser.. men det skal hvertfald snart kloppes..
Freja, du er min lille pony...

;) ;) ;) {> {> {> {> {> {> ;) ;) ;)

I LOVE YOU FREJA!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 10:31
... til frisør ca. hver anden/tredje måned, men jeg er nok også en af de typer der altid synes mit hår kunne klippes ;)
- og i længden er det en lidt dyr sport, hehe.
0
0
Svar på denne tråd

har aldrig..
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 18:55
været hos frisør.. ;-D men mit hår bliver vel klippet med ca. 4-6 måneders mellemrum...

Men kender det godt, fik mit hår klippet i februar 04' (til skuldrene) og et halvt år efter (til min fødselsdag) ;-)) og der var det vokset ned til ribbene! :@ lidt vildt... Jeg fik også klippet mit hår i november 04' og der blev der klippet pandehår, og det længste hår til lidt længere end skuldrene... Nu er det 5 cm. længere, og mit pandehår har jeg klippet 2 gange siden november, og nu går det næsten ned til min næse...
Har desværre ingen billeder af mig selv, jeg er kamera sky :-D
//Simone Aka Sterthe, ifølge www.mustang.dk ;-D

Undulatunger sælges, i flotte farver. Se mere på min præs...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider