Sidder her og ser rødt!
Tænk at voksne mennesker kan opføre sig sådan! Ih!
Jeg passer børn ovre hos naboen hver torsdag og nogle gange fredag! FOr det første er det en aftale at de sakl kontakte mig dagen før jeg skal hente deres datter fra børnehave og aftale en tid..
Men her på det sidste har de fandme først skrevet til mig en time før jeg normalt henter hende! Og vi havde en aftale! Jeg har brokket mig, men de forstår det stadig ikke!
Jeg springer tit til, hvis de mangler nogen til at passe datteren fredag, og pga. det, er der ofte mange af mine aftaler som må blive rykket!

Jeg er den type som hader man ikke kan overholde en aftale!
sidste månede passede jeg hende ikke så ofte kun 5 timer! Den 1. marts ventede jeg på min løn! ingen løn! ventede 14 dage og min løn var stadig ikke kommet! Sms`ede over til moderen og bedte om min løn. Hun sagde hun ville komme med den dagen efter!
Nu er der gået næsten to måneder og jeg har kraftedme ikke fået min løn i nu!!!!
OG det er altsår to voksne mennesker vi snakker om! De er udemærket godt klar over jeg ikke kan klare hvis en aftale ikke bliver overholdt! Derfor undrer det mig at de forhelved da ikke lige går gennem hækken og så herover med min løn!!!!!!!
Sådan noget kan simpelthen pisse mig af! Regner de med jeg selv letter mig og går over og forlanger at få mine penge?`
Ih!!