Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

IH! Jeg er ved at være godt gal i SKRALDEN!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2005 21:18
>:-( Sidder her og ser rødt!

Tænk at voksne mennesker kan opføre sig sådan! Ih!

Jeg passer børn ovre hos naboen hver torsdag og nogle gange fredag! FOr det første er det en aftale at de sakl kontakte mig dagen før jeg skal hente deres datter fra børnehave og aftale en tid..

Men her på det sidste har de fandme først skrevet til mig en time før jeg normalt henter hende! Og vi havde en aftale! Jeg har brokket mig, men de forstår det stadig ikke!

Jeg springer tit til, hvis de mangler nogen til at passe datteren fredag, og pga. det, er der ofte mange af mine aftaler som må blive rykket! :-* Jeg er den type som hader man ikke kan overholde en aftale!

sidste månede passede jeg hende ikke så ofte kun 5 timer! Den 1. marts ventede jeg på min løn! ingen løn! ventede 14 dage og min løn var stadig ikke kommet! Sms`ede over til moderen og bedte om min løn. Hun sagde hun ville komme med den dagen efter!

Nu er der gået næsten to måneder og jeg har kraftedme ikke fået min løn i nu!!!!

OG det er altsår to voksne mennesker vi snakker om! De er udemærket godt klar over jeg ikke kan klare hvis en aftale ikke bliver overholdt! Derfor undrer det mig at de forhelved da ikke lige går gennem hækken og så herover med min løn!!!!!!!

Sådan noget kan simpelthen pisse mig af! Regner de med jeg selv letter mig og går over og forlanger at få mine penge?`

Ih!! >:-(

>Mvh. Mille
Lucca<3<3
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2005 21:20

Jeg ville nok gå over og banke på døren og pænt bede om lønnen NU og så ellers sige de måtte finde en anden til at passe deres børn :-* Den opførsel ville jeg f****** ikke finde mig i!

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  23-03-2005 21:27
Jeg har været ovre tre gange nu! Hver gang blev der sagt "ej min, jeg har ikke lige nogen penge vekslet!

Og jeg henter sgu ikke deres unge før jeg har fået min løn! Sgu-fandme-sgu nej!

>Mvh. Mille
Lucca<3<3
0
0
Svar på denne tråd

fghfghfgh
Forfatter: 
Dato:  24-03-2005 09:35
Blev ved med at gå der over.. Eller sprøg din mor eller far ? Hvis det var mig ville jeg "sige nej" når jeg havde fået min løn, altså hvis de spørg om at passe datteren iegn ? :)

Mig og Low Länder er et perfekt par.
Vi har tingne i vores hule "hånd"..
Suum + Low =Tvillinger ♥.

0
0
Svar på denne tråd

brum brum brum
Forfatter: 
Dato:  24-03-2005 14:35
Hvis det var mig, ville jeg bede min far om at gå derover... haha :-P Så skulle de nok hoste op med nogen swanna

Hilsen Josse og Nislotti

Team Bissemis - Josse&Kjat

Lotti din Hottie

0
0
Svar på denne tråd

Vrinsk
Forfatter: 
Dato:  24-03-2005 14:59
Ej, du skal fanme ikk finde dig i det!! Gå over til dem og bed om din løn..!Og det skal være NU! Hvis de ik gi'r dig din løn, så kom tilbage dagen efter denne gang emd en af dine forældre... Så burde de hoste op med nogle money

;-D MyzZaRH Sasma ;-D

Hest købes!

Tjek da lii www.heste-experten.hestesider.dk
0
0
Svar på denne tråd

The overskrift =}
Forfatter: 
Dato:  24-03-2005 19:03

Det' bare for meget! De kan da ikke være blottet for alt hvad der hedder monye i det hus, helt ærligt 8-) Og du får vel heller ikke en halv mil. for at passe en lille unge?

Tag din far/mor med der over, så kan det være at de små pengesnyltere kan hoste op med noget løn :-*

De værste sår er dem der ikke bløder
0
0
Svar på denne tråd

bume lume
Forfatter: 
Dato:  24-03-2005 22:55
hallo hvor dum er de lige???
jeg ville gå fulstændig amok og sige at jeg ville ha min løn og det sku være her og nu..
det er os derfor jeg får min løn med det samme når jeg passer børn for det ender med man ik ser den alligevel vis jeg ik får den med det samme..
*~~Fårår MæææH~~*
Jasmin du er så fin
Altså når du ik er beskidt
0
0
Svar på denne tråd

Sig op!
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 06:00
Helt ærligt.. Det ville jeg f*nme :-*

~ - LovePhoebe - ~
What you wear, changes how you feel

0
0
Svar på denne tråd

Hmm....
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 19:18
Jeg ville bede dem om min løn, og hvis de kommer med den med at de ikke har komnanter, så sig "jamen, jeg vil da med glæde gå med ned i banken og få dem hævet"

Ellers kan du gå derover og blive ved med at ringe på og spørge "har i dem nu"?
Hvis de så siger nej kan du ringe på 5 min efter og sige det igen.. Så bliver du bare ved indtil de giver dig dem.. Hehe..

MVH.
Julie xxx

~Rigtig mad er glad mad~
0
0
Svar på denne tråd

^^^^^^^^^^
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 11:00
hvorfor får du ikke dine forældre til at gøre noget?!
kram..<3
:-D LIBIA - verdens bedste hest...FACETTE - verdens dejligste hest :-D
0
0
Svar på denne tråd

det er sgu da for dårligt!!
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 16:38

Ej det er da mega træls... Og ja jeg ville også selv blive godt gal i SKRALDEN...
Og at det er 2 voksne mennesker!!! Hvis det var mig ville jeg sgu ikke passe børn for dem mere!!!

{> ***KnuzZzer*** {>
B-) Springhest Købes B-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider