|
|
|
|
| Hvor.. |
| Forfatter:  |
Jennifer(Zigato) |
| Dato:  |
23-03-2005 17:22 |
|
Hvor er den bare dejlig,
rigtig køn.
Og det ser da ud til i kan springe
Gode billeder !
MVH. Jennifer.
("v") Zigato `V´
Words CAN'T bring me down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemte lige |
|
|
at i er meget velkomne til at kommentere, så skal jeg svare jer så godt jeg kan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forresten.. |
Jennifer(Zigato) |
23-03-2005 17:23 |
|
Hvad plan rider i på, - klasser?
Endnu en gang, fin pony!
MVH. Jennifer.
("v") Zigato `V´
Words CAN'T bring me down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig pony :) |
Cecilie (Jason) |
23-03-2005 17:24 |
|
Hvor er den bare dejlig
Den springer da super godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jennifer |
|
|
det er ikke min pony, det er en jeg rider for en pige der for tiden har kyssesyge. jeg har redet ham i ca to måneder, fire gange om ugen.
jeg har været til en sløjfespring på ham hvor jeg red 90 og 1m den var der 0 i 90 og blev lige vild nok i 1m derfor tog den en bom.
jeg er jo for gammel så jeg kan ikke starte 'rigtige' klasser på den. jeg tager den dog ud til diverse sløjfespringninger, næste gang regner jeg med at ride 1m og 110 på ham.
han er færdigmålt efter de gamle regler til 140 så han er registreret som etter, men vi har overvejet at forsøge at måle den og se om den holder som toer. hvis ikke går det nok, den går 130 uden problemer så selv som etter kan den nok klare sig, men den vil jo klart have det lettere som toer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| ahh.... lille ponny |
*Gajolen* |
23-03-2005 17:46 |
|
han ser da fin ud... Som der er blevet sagt kunne den jo godt lukke lidt bedre sammen fortil, men det er jo intet problem for den alligevel! Så springer han jo til gengæld super med sine bagben... og køn det er han i hvertfald...
Men så længe han ikke går rigtige stævner er det jo også lige gyldigt om det er en 1'er eller 2'er...
KØS *Gajolen* og Fiona - Man er jo SRINGRYTTER  Det er altid en god idé og tag et smut ind på min præs. og se ALLE mine flotte billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er det pernille |
|
|
der er iøvrigt kommet proportioner til ØRK, men der går ikke mere end La deroppe og så kan jeg ligeså godt ride 1m sløjfespring hjemme samme dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm..... |
*Gajolen* |
23-03-2005 17:55 |
|
oki... har ikke set proportionerne, men tror faktisk heller ikke jeg skal starte der... i hvertfald ikke på Fiona for der er så mange andre gode stævner i april og ØRK's ridehus er jo ikke lige frem det bedste! Så tror bare hun holder stævnefri i den weekend...
Om jeg tager Amigo med på ØRK har jeg ikke helt besluttet mig for. Men regner i hvertfald ikke med at komme på Egene. Dog er det jo klart at du gør det - andet ville da være dumt...
KØS *Gajolen* og Fiona - Man er jo SRINGRYTTER  Det er altid en god idé og tag et smut ind på min præs. og se ALLE mine flotte billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| netop... |
|
|
det er da også lettest for dig at tage til egene. vi har 50, 70, 80 og 100 dernede d. 17. men du har jo sikkert allerede set propsne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har set dem... |
*Gajolen* |
23-03-2005 18:09 |
|
lidt lettere er det måske. Men der er jo kun et ridehus så skal man opvarme ude  ... Og så er det jo også klasser på ØRK, så man kan få nogle placeringer hehe...
men vil da ikk udelukke det helt!!!
Hvor mange ponyer er det egentlig taget kommet oppe på Egene??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal da starte ude |
|
|
ugen efter går landsstævnerne ude, så vi regner da stærkt med at hele stævnet foregår udendørs. banen er ridbar nu og har været det i næsten en uge, så det er da planen.
der står 7 ponyer dernede tror jeg, altså eksklossiv rideskolen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nåh.... oki |
*Gajolen* |
23-03-2005 18:19 |
|
så er der en chance for at jeg kommer forbi...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fin pony |
-Team Hvidkjær- |
23-03-2005 18:29 |
|
Rigtig smuk pony 
Springer fint.
Hvor gammel er den?
|
|
|
|
|
| fem flade flødeboller på et fladt flødebollefad ! |
Anne nu uden Anoeska |
23-03-2005 19:02 |
|
Nøøj, den er dejlig 
Især fordi den er broget, hehe.
elsker nemlig pintoer. Men det ser da ud til, at den springer GODT!
Anne nu uden Anoeska † Finder aldrig en som dig igen †
kat 1 pony købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fine billeder... |
kurnikov |
23-03-2005 19:04 |
|
Rigtig gode billeder, men jeg syntes at du giver alt for lidt efetr. Den går jo nærmest til biddet over nogen af springene?
Jeg har også redet Ponny engang, men det der navn har jeg da aldrig hørt før, hvor kommer det fra?
Hilsen Clara, Stendyssens Jappeloup og Stendyssens Sunbeam!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig som altid.. |
|
|
Ja, han er jo super køn som altid.
Han ser ikke meget anderledes ud, end da Maria havde ham.
Men som min søster spørger; hvornår har den fået det sindssyge navn? Da jeg red den, hed den Ponnie, og det navn blev den også solgt med.
Klap ham 1000000 gange fra mig!
Ida & Pepper Bedste Springekvipage kat 2
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Plastiknumse ö |
|Celle|Monse| |
23-03-2005 19:12 |
|
Fin pony ! Den springer godt  Hvor gammel er den ?
cCelinad
vMan lærer så længe man spørger vMan kan lyve så længe, at man selv tror på det vDen, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala . |
Freiisen |
23-03-2005 19:55 |
|
Chamerende pony
Tak For Alt ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ida, Clara, Nina, Celle og team hvidkjær |
|
|
den er 9 år i år så vidt jeg ved.
navnet er det navn der står på hans konkurrencepas. så jeg går da stærkt ud fra at det er det den hedder....
med hensyn til om jeg giver nok efter, tja på det første billede ser det ikke helt sådan ud og det er da muligt at det har været tilfældet. det sker jo af og til. ellers er der også den mulighed at han er gået tæt, for når han gør det strækker han ikke halsen meget. på de andre synes jeg faktsik ikke det er et problem. han trækker ikek næsen ret meget frem og jeg har på intet tidspunkt vægt i hånden, hverken over springet eller i afsæt/landing. gennerelt har jeg ikke ret meget vægt på tøjlen, vi har jo et lidt større bid på end gennemsnittet så vi arbejder på overhovedet ikke at røre den i munden.
tilgengæld har det været noget af en succes med det bid. han render ikke længere fra mig ud af hjørnerne og render for dybt og ejg kan sidder helt stille nu uden at røre den i munden, så det må man sige er possitivt.
man bliver jo aldrig for gammel til at ride pony hjemme... og jeg har jo faktsik redet pony engang... men det er godt nok noget af et spring når man rider først den ene og så den anden lige efter. ponny tager tre galopspring på den tid skimle tager et.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pæn pony!! |
Springrytter |
23-03-2005 23:17 |
|
Det er da en fint pony... rigtig køn!!!
Og det ser da ud som om at den godt kan springe.. Synd for pigen som har kyssesyge!!
***KnuZz fra mig***
Springhest købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow.... |
|
|
Hej
Din pony kan da springe hva! 
Jeg kan rigtig godt lide brogede hypser, så han er bare kanon flot
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet
|