Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kunne det være fedt? Et spørgsmål til Jer :)
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 10:53
Hej hej alle dejlige hoveder :-)

Da der snart skal være en vendskabsstævne i vores rideklub tænkte jeg på om det ikke kunne være fedt at lave noget ridning til musik i en pause eller noget?

Jeg er jo blevet for gammel til at ride pony, så derfor kunne det jo være fedt at lave et eller andet underholdning :-D. Havde tænkt at mig og hyppen skulle flippe ud til noget af det nyeste musik med fede rytmer osv.

Hvad sys I? Skal jeg foreslå det til stævneudvalget? Jeg er da godt nok selv formand i ungdomsudvalget men skal jo lige have dem med på den :-). Skal bare hurtigt have fundet ud af noget for det skal vises d. 2 april eller noget i den stil hvis det er.

Hvad sys I? Gerne forslag til musik, udklædning eller bare et tema eller andre fede, sjove og skøre ideer.

Schakie&Camilla

| All those moments will be lost in times - just like tears in rain |

Hjertet binder Jer sammen
0
0
Svar på denne tråd

Hmhm...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 11:05

Hvis I er dygtige nok, kunne det da sikkert være meget underholdende. Det kunne det selvfølgelig også hvis I ikke var :P

Men du kan jo forsøge hvad de siger til ideen. ;)

Ingen ideer herfra :-/

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

Tihi...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 11:09
.. har faktisk redet en kür før så ved lidt om hvordan det skal gøres. Tihi.

Bare noget fedt musik og så nogle fede øvelser :-D.

Schakie&Camilla

0
0
Svar på denne tråd

jhjhgjhgjhgjggh
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 11:11
jo synes det er en god i idee... ;-)

tekno (staves) er bare for fed at ride til... :-@

har ellers ikke rigtig nogle ideer til resten.. :-(

;-D Hvis man ville være best må man ikke svigte sin hest ;-D
{> Elsker min dejlige pony Montie {>

0
0
Svar på denne tråd

Fede øvelser...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 11:14

Fede øvelser går jo an på hvad I kan ;)

Selv drømmer jeg om at ride et program til Enya - `Anywhere is´ engang. Den er bare fed... Kan allerede se det for mig! Når nej... Det er en ridevideo til den jeg sidder og ser - Doh! :b

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

Æhm, fede..
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 11:22
... øvelser. Ja hvad kan hyppen? Alt :-P. Side traversade, bagpartsvendinger, schenkelvigning osv. Og så alle de små ting eller hvad man skal kalde dem - fyldstof :-).

Schakie&Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Eventyr?
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 15:40
Hmm ..

Hvis du kan få nogle andre ryttere med på idéen, kunne i jo opføre et eventyr til hest? Evt. Klods hans? Så skal der være 2 brødre på rigtig fine heste, og rigtig fint klædt på, og så skal der være en, evt. på en rigtig lille rodet pony der ikk kan gå til biddet eller noget, som ksla være klods hans! Og så skal der være en anden rigtig fin hest, evt hvis, som prinsessen skal ride på. Og hvis der er nok tilslutning til det, kan man da også have en konge med.. Og måske også nogle af dem der sidder i salen, hvor prinessen skal udvælge sig hendes prins, og skriver! Kun fantasien sætter grænser!! Og så skulle der være en eller anden som kunne læse eventyret op imens!!!

Det ville bare se SÅ godt ud hvis man fik klædt både hest og rytter ud, så de virkelig kunne leve sig ind i rollen! Og så har HCA jo fødselsdag i år, så det kunne jo være x-stra godt! Og så skal man bare finde noget musik som passede til de forskellige scener???

Bare en lille fix idé jeg fik?! 8-)

...You will allways remember me as...

Chris

0
0
Svar på denne tråd

^^^^^^^^^^
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 15:46
sys da det er en fed ide!!! heh...
der ka da ikke ske noget ved at spørge om de ville være med på den.. ;-)

kram..<3
:-D LIBIA - verdens bedste hest...FACETTE - verdens dejligste hest :-D
0
0
Svar på denne tråd

Plastiknumse ö
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 15:52
Synes også det lyder fedt (y) Tror da jeg ville synea at det var rigtig sjovt at der var noget underholdning til stævner, så det ikke kun er konkurrence ! Synes også det er en god idé med eventyr ;)

cCelinad

vMan lærer så længe man spørger
vMan kan lyve så længe, at man selv tror på det
vDen, der spørger, er kun dum én gang -
den, der ikke spørger, er dum hele livet
0
0
Svar på denne tråd

Nu er det bare...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2005 18:21
... sådan at det kun er mig og Katrine der kan være med da vi er de eneste der ikke kan starte.

Vi havde måske tænkt os at ride til noget Safri duo musik, men vi ved ikke hvad vi skal være klædt ud som til det musik.

Ellers ville vi godt begge to have to store flotte kjoler på, men der passer safri duo musik jo ikke liiiiige til :-D.

Så vi har påklædning og musik, men ikke noget af det passer sammen.

Ideer til påklædning til safri duo musik eller forslag til et stykke musik som passer til påklædningen store kjoler?

Schakie&Camilla

0
0
Svar på denne tråd

iujliliuoll
Forfatter: 
Dato:  21-03-2005 18:41
hey skatten,,
hmm ska j komme ud og starte ve jer heeh ?? ku j daa godt..
hmm r bar ikk rigtig de klasser j vil starte , men det går vel me en Lb 1 tror d ikk??
sys dt ku være fedt hvis diig og schakie villle det.. dka nok klappe a jer.. heh

Hilsen/ Mia og
♥Jungle Fever♥

0
0
Svar på denne tråd

Ja du skal da..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2005 18:58
... helt klart komme og starte :-P. Det ville jeg da gerne se. Jo start du bare en LB1 :-D.

Ja tror du ikke det kunne blive ret godt med mig og Kat på de to skøre ponser David og Schakie. Tihi.

Schakie&Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2005 19:11
Hvis hestene kan de såkaldte "fede øvelser", så er det da helt ok., men hvis man kommer og det ikke engang ser godt ud, så er det nok mest ydmygende for en selv. Hvis man vil lave et 'show', skal man også have noget at vise, ikke bare 'hverdags øvelser' eller øvelser som ikke er udført korrekt. Sådan har jeg det ihvertfald, som tilskuer.

Det er ikke myntet på, eller til, dig.

| Cecilie og Jason |

Stald Abildgaard

MSN: prupony@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd

Æhm...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2005 19:29
... Cecilie, kan da godt se at det ikke er særlig fedt hvis "programmet" kun består af volter eller hvad ved jeg :-D.

Men vi ville jo kombinerer det med musik og påklædning og det gør det jo også fedt. De tp ponser der er tale om passer faktisk meget godt sammen i takt osv, og de øvelser de kan fuldfører de skam også helt smerte frit.

Schakie&Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Men Camilla..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2005 19:34
Hvis du læser mit svar færdigt: "Det er ikke myntet på, eller til, dig." .

| Cecilie og Jason |

Stald Abildgaard

MSN: prupony@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd

Det er..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2005 19:40
.. jeg godt klar over, men ville jo bare lige fortælle hvad vi sådan ville gøre. :-D. Har jo også skrevet at jeg godt kunne se havd du mente.

Schakie&Camilla

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  21-03-2005 22:17
Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke at folk gider se det.. !! Når jeg er til stævne rider jeg for det meste og når min klasse er slut kører jeg hjem med eller uden roset.. Og jég gider ihvertfald ikke se på alt muligt andet.. Men ok.. du bestemmer da..

:D Katrine & Latent Lafaette :D
2 ridejakker - sælges !

0
0
Svar på denne tråd

katrine:..
Forfatter: 
Dato:  23-03-2005 15:45
... det var jo for at der skulle være noget andet. Vi ville muligvis gøre det i en pause.

Men i dag sagde hende der har rideskolen at der er 20 års jubilæum her i septemper, så det kan være at vi hellere vil lave det der.

Schakie&Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider