Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Paw kom på landbohøjskolen :'(
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 08:53
Ja, som i nok ved (fra simone), kom Paw op på Landbohøjskolen, da han kom alvorligt til skade igår.
Der skete det at, han havde åbenbart rullede sig, og har på en eller anden måde fået det ene bagben viklet ind i den ene tråd på henget, guderne må vide hvordan.
Vi så ham bare ligge ude på folden, og var panikslagene, og heev for at få sit benud igen. Min mor klippet den hegnstråd over, og Paw kom løs og væk.
Da vi så kiggede nærmere på ham. Kunne vi godt se at det var fuldstændig forfærkeligt.
Han havde fået skåret sig ca. 10 cm over hove, et stort sår, som gik helt ind til knoglen. og længere oppe, havde han et stort kødsår, som blødet en del.:-(
Vi tilkaldte dyrlæg, og han kom og sagde så at han havde skåret bøjesenen over, (mener det var det den hed, var ret så ked af det, så fik ikke det hele med, omkring navnene), og at vi kunne aflive den, eller at han kun blev skovturshest, om at han så skulle op på landbohøjskolen og operes.
Vi valgte at han skulle op på Landbohøjskolen.
Vi stod og ventede i 5 timer på at dyreambulancen kom, hvilket er noget svineri, men de havde ikke kunne finde nogle chauffører.
Da de så kom, fik vi ham heldigvis op i. Og jeg aner ikke hvordan han kunne slæbe sig selv op af ramben, for hans kode hang bare. den hang bare og slaskede. :'|
vi fik ham op, og kørte. Oppe omkring mortorvejen gik det igen galt. Paw gik i panik ind i transporteren, han rev seletøjet i stykke, og benet begyndet at bløde virkelig meget og vi måtte tilkalde dyrlægen, så han kunne blive bedøvet til det sidste stykke tur. :'/
Vi kom op på landbohøjskolen, og de tog ham ind, og bad os køre igen. :'| MEGET imod min vilje.
De ringede så om aftene og sagde at operationen var gået godt. De fik stoppet blødningen og syet ham sammen. Han klare den vidst, hvis der ikke sker mere med ham derinde.
Han skal stå derinde i 6 uger, og aner ikke hvordan jeg skal leve uden ham. Jeg skal heldigvis ind tl ham idag og besøge ham.
Men er stadig utrolig bange og ked af det. Det var den værste dag igår, i mit liv :{-(
, Jeg kan slet ikke forholde mig til at jeg kunne ha' mistet ham. :'(

Paw og Jeg <3
# De bedste venner (:
, Og den dejligste hest jeg har :)
0
0
Svar på denne tråd

EJ....
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 09:31
Hvor skrækkeligt..! Har prøvet det med at se hesten ligge i panik i et hegn, det er og bliver aldrig sjovt... Men man må virkelig sige at du har fået en stor forskækelse...:( Stor medfølelse.. Håber at han snart er frisk igen..
{> Knus fra Pernille og Aktiv {>
0
0
Svar på denne tråd

Ej....ikke rart
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 09:40
DEt lyder slet ikke rart, trøste kram her fra. Føler virkelig med dig. Og det var da noget svineri med den dyreambulance, især nå det er noget meget alvorligt.

Håber at han snart er frisk igen. Og heldigvis er folkene fra KVL meget søde.

:-P ♥Knuzzer Cathrine & de to krikker♥ :-P

ξ

Life is what you make it!!

Everybody are equal, but some are more equal than others!
0
0
Svar på denne tråd

fgfdgdfgdf
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 09:56
Var der igår, det var forfærkligt... Jeg tog ikke med da han skulle på landbrughøjskolen, for blev hjemme hos Low Länder !

idag, skulle Low så på fold ALENE ! det har han jo aldrig prøvet før :/ HAn drøner rundt derude og vrinsker, og galopere :(

Håber han snart finde ud af det :(

Mig og Low Länder er et perfekt par.
Vi har tingne i vores hule "hånd"..
Suum + Low =Tvillinger ♥.

0
0
Svar på denne tråd

Paw kom på landbohøjskolen :'(
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 11:46
Skrækkeligt! :( Håber Paw klarer sig, trøstekram fra mig :)

# Pungrotten B-)
0
0
Svar på denne tråd

arhh....
Forfatter: 
Dato:  21-03-2005 11:54
Virkelig forfærdeligt!!!!!

Har mega meget ondt af dig.. og selvfølgelig også hesten! :{-( Ved ikke hvad jeg ville have gjordt hvis det var min elskede plet :-@

;-D Du ved - og gør - altid hva´ du ska´ Plet ;-D
{> Vi ka´ ALT, bare vi er SAMMEN {>
:-D Love you :-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider