Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hjæælp!
Forfatter: 
Dato:  18-03-2005 06:59
Her igår slog jeg op med min kæreste.Intet problem i det da vi stadig er venner. Noen timer efter vi har slået op begynder en a mine bedste veninder at skrive med ham over msn. De skriver lidt sammen og efter et stykke tid begynder hun at lægge an på ham... Han ringer til mig og sir at hun har lagt an på ham...ble squ lidt sur og skuffet, for hun kunne da ha ventet et stykke tid... v ik helt hvordan jeg ska reagere på det ?:-)
Ska oss li siges at min veninde har det meget svært i skolen og blir mobbet meget, og min eks. var en a de eneste der ikke mobbede hende....Så er helt lost :-(
Så ville li høre jeres mening...
0
0
Svar på denne tråd

. . . . . .
Forfatter: 
Dato:  18-03-2005 10:31
Hvis du intet føler for ham mere, hvad er problemet så ? :)
[ Bims? ]
~ Vent ikke på fremtiden. Gå den i møde ~
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2005 11:26

I har slået op, altså er det færdigt mellem jer. Altså kan hun vel godt tillade sig at lægge an på ham ;) Det var ngoet andet hvis hun ahvde gjor det imens eller inden I gjorde det op. ;)

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

at lægge an over messenger?
Forfatter: 
Dato:  18-03-2005 11:59
jeg har lidt svært ved at se det seriøse i at lægge an over messenger. det er i mit hovede lidt som at slå op per SMS eller andet i den dur.

det er jo heller ikek sikkert at hun lige mente det han lægger i det. han har jo ingen chance for at høre hendes tonefald eller se hendes udtryk.

iøvrigt har du jo slået op med ham. selvføglelig er det ikke pænt af hende, men så er det vidst heller ikke værre... husk at der skal to til tango og hun får jo ikke meget ud af det medmindre han går med på idéen.

Med venstre hånd
Line og Calano

Allé rideudstyr
0
0
Svar på denne tråd

Finno!
Forfatter: 
Dato:  18-03-2005 12:06
Tak for svarene ;-)Har snakket d igennem med hende, og d gik helt fint såh....ik mer i det
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider