Mig og ponyen er lige begyndt at springe regelmæssigt igen efter lang tids intens dressurtræning

Nu får jeg ene springundervisning hver onsdag (har fået det 2 gange indtil videre)... Og både ponyen og jeg nyder det meget
Udover springundervisning træner jeg selv spring på hende lørdag eller søndag.. I denne uge blev det lørdag, det vil sige igår

Vi lagde ud med at springe 60 cm, så 80 cm (som var vores rekord) og pludselig kom springet op på 90 cm (og ponyen sprang glædeligt videre) til sidst kom springet sørme op på 110 cm og så havde vi altså slået vores egen rekord med hele 30 cm
Jeg har haft meget svært ved at stole på heste når det kommer til spring efter jeg har været ude for et par alvorlige ulykker.. Men er bare så glad for at jeg endelig har fået modet tilbage

Min pony kan også godt finde på at stoppe eller løbe udenom springet, men jeg arbejder hårdt på at hun skal ligge den dårlige og irreterende vane fra sig

Det er selvfølgelig iorden at hun stopper hvis jeg rider dårligt på, men hun skal ikke stoppe bare for at stoppe..
Men her er lige et billede af hvor "højt" jeg turde springe på hende før (ca. en måned efter jeg fik hende, har haft hende i 5 måneder nu

)