Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Fairy Tale er SOLGT!
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 19:13
Harj :)
Længe siden jeg har været på. Er jeg ikke så meget længere...
Nå men i weekenden var der en ude at se på min hest. Hun faldt for den, så hesten blev handels undersøgt i her i eftermiddags. Hun gik ikke igennem bøjeprøven på kodeleddet på det ene bagben, sådan kan det jo gå, men resten var helt OK, (ryggen, tænderne, de andre ben osv.) Men hendes som havde set på hende, ville gerne have hende alligevel. Hun går også fuldstændig rent. Dyrlægen ville heller ingen bekymringer have haft, af at købe hende.
Den nye ejer skal nok blive super glad for hende, for hun er en hest med stærk personlighed. Nu har jeg haft hende lidt over 1 år og her i de sidste par uger, er jeg virkelig blevet mere og mere glad for hende. Er mega ked af det skulle sige farvel til hende (på søndag) men jeg ved godt, at jeg ikke har lysten til at tage ud til hende hver dag, og det synes jeg hun fortjener. Og så har jeg valgt at jeg vil på efterskole, efter sommerferien, så måtte vælge.

Men hun skal nok få det godt hos den nye ejer - det er jeg sikker på! så det er jeg glad for, men det føles som at få stukket en kniv ind i hjertet. Jeg tror man skal have oplevet det, for at kunne forstå det, men jeg mærkede en fysisk smerte, i hjertet lidt efter jeg den kommende ejer, havde sagt hun gerne ville købe hende.

Hvor misunder jeg dog den kommende ejer, som snart er ejer af verdens dejligste hest. Og nu står jeg tilbage, uden min første hest i livet - og får hende aldrig tilbage igen !

Nogen som har prøvet noget lignede og vil fortælle om det ?

~Nanna & Fairy Tale~

Man skal ikke gøre en myg til en
elefant ?

0
0
Svar på denne tråd

kulden kommer
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 19:43

Jeg har ganske vist ikke oplevet at jeg måtte sælge egen hest eller pony, da jeg aldrig har haft min helt egen.

Men, da jeg var lille red jeg en pony som hed Bedste. Hun var meget fræk, men jeg elskede hende over alt på jorden. Hende og jeg var virkelig tæt knyttede og lige meget hvor fræk hun var, så holdte jeg altid af hende!

Så kom den værste dag..Jeg fik at vide hun var syg.. MEGET syg.
Hun var også utrolig gammel, nok omkring en 20år tror jeg. Jeg kom op til hende og så til hende, ja jeg husker det meget tydeligt. Hun stod bare og så så træt og udmattet ud :(
2dage efter kom min mor og fortalte mig, at Bedste var død... Jeg blev rigtig ked af det, men for mig virkede det ikke rigtig virkeligt. Jeg havde jo lige været ude hos hende og nusset om hende???
Tja.. det gjorde ondt... og det var først da jeg blev ældre det gik op for mig hvor hårdt det havde ramt mig. Der følte jég det, som om en kniv gik gennem mit hjerte... :{-(

må hun hvile på de evige græsmarker... :-o :-(
~~~~~~
New-horse
Nature:: Ai Shiteru
~~~~~~
0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  10-03-2005 13:36
Ved ikke hvad jeg skal sige! Det er jo godt hesten er solgt, men du kommer jo til at savne hende..! Såe.. :-) :-( ?

~KnuS Dejligste
~man skal være selvglad, men der er grænser~

0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2005 13:42
Camilla - Næh, det er jo aldrig rart at miste et dyr :( Men ikke det samme som bare at skulle sælge (; Håber da jeg må komme ud og se til hende engang...

~Nanna & Fairy Tale~

elefant ?

0
0
Svar på denne tråd

har prøvet massere af ting...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2005 13:45
Det er godt hun endelig er solgt.. meen..ja det er også hårdt..desværre bliver man jo nød til at tage nogle valg her i livet.... :-( som man nu også helst ville undgå..

har prøvet da min første hest marco, blev aflivet..her sidste år i april..det var virkelig hårdt.. og savner ham stadig.. :{-(
man mister ligesom noget indeni.....føler et stort stykke af ens hjerte bare er blevt revet ud..det er virkeligt hårdt.....

og da min far døde under stormen her i januar.....Det er bare så uretfærdigt.....
savner ham.. :{-(

εïз Vrinsk Fra Helle εïз
:{-( ♥Marco aflivet d. 23-04-04, 10.30 pga. sene-skede-betændelse♥ :{-(
:) *Veronica Helfin* :)
Hesten: *Frisk og frejdig*
♥Mindet om min far vil altid være i mit hjerte♥
Never gone... εïз

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  10-03-2005 16:14
Står i samme situation, hvor jeg ska ta mig sammen til at få solgt Sascha.. :(
Kan bare ik !

Men igen, man må sku ik glemme at det "kun" er et dyr ..
Linette B-)

♥ Sascha ♥
♥ Lady ♥
0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2005 08:07
Helle - Er ked af at høre det med din far :( Det må da være hårdt... Det er aldrig rart at miste men man holder af!

Linette - I starten kunne jeg heller ikke tage mig sammen til at sætte Fairy til salg. Men indså efterhånden, at det var det bedste! Man frugter den dag man ikke har dyret mere...

~Nanna & Fairy Tale~

elefant ?

0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2005 20:15
Forresten laver jeg lige mit navn om 8-) og skal også have slettet min signatur. Nu er der ikke lang tid til hun bliver hentet :´(

~Nanna & Fairy Tale~

elefant ?

0
0
Svar på denne tråd

jjjoioi
Forfatter: 
Dato:  11-03-2005 21:51
Haii nanna...
Er sq glad for at du bringer emnet op for er i 100% samme situation som dig!!! Gider ikk bruge timer hver dag og har valgt efterskolen! Bar med den forskel, at hun endnu ikke er solgt... Men damN det gør sq allerede ondt!!
Hun betyder så damn meget!!
Køss
Team Thomsen vender tilbage til ridesporten engang!!

Elsk din hest, mens du har den. Ingen af jer lever evigt!

Jeg er ikke perfekt, men hvem er måske det??
0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2005 08:14
Ja det er vildt trist op til salget. Men når dyret har været væk nogen dage, tror jeg det er en kæmpe lettelse.

Held og lykke med salget af din hest :)

(slettet min signatur)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider