Harj

Længe siden jeg har været på. Er jeg ikke så meget længere...
Nå men i weekenden var der en ude at se på min hest. Hun faldt for den, så hesten blev handels undersøgt i her i eftermiddags. Hun gik ikke igennem bøjeprøven på kodeleddet på det ene bagben, sådan kan det jo gå, men resten var helt OK, (ryggen, tænderne, de andre ben osv.) Men hendes som havde set på hende, ville gerne have hende alligevel. Hun går også fuldstændig rent. Dyrlægen ville heller ingen bekymringer have haft, af at købe hende.
Den nye ejer skal nok blive super glad for hende, for hun er en hest med stærk personlighed. Nu har jeg haft hende lidt over 1 år og her i de sidste par uger, er jeg virkelig blevet mere og mere glad for hende. Er mega ked af det skulle sige farvel til hende (på søndag) men jeg ved godt, at jeg ikke har lysten til at tage ud til hende hver dag, og det synes jeg hun fortjener. Og så har jeg valgt at jeg vil på efterskole, efter sommerferien, så måtte vælge.
Men hun skal nok få det godt hos den nye ejer - det er jeg sikker på! så det er jeg glad for, men det føles som at få stukket en kniv ind i hjertet. Jeg tror man skal have oplevet det, for at kunne forstå det, men jeg mærkede en fysisk smerte, i hjertet lidt efter jeg den kommende ejer, havde sagt hun gerne ville købe hende.
Hvor misunder jeg dog den kommende ejer, som snart er ejer af verdens dejligste hest. Og nu står jeg tilbage, uden min første hest i livet - og får hende aldrig tilbage igen !
Nogen som har prøvet noget lignede og vil fortælle om det ?