Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kig her alle sammen!!!
Forfatter: 
Dato:  12-08-2001 17:51
Hej alle sammen!!!
Nu har jeg ikke lige været herinde i et stykke tid!!! Og hvad ser jeg? I mobber hinanden igen!!! Nu må i sku snart tage jer sammen!!! Cecilie2 du skal blive der er ingen grund til at "flygte". Men jeg synes også det er lidt træls at du har skrevet de indlæg!! Men jeg tror faktisk at du har forstået det nu!! Så til alle der bliver ved med at køre i det: Tag at sig undskyld til Cecilie2 og vi alle sammen kan være gode venner igen!! Det er jo til at blive sindsyg af at se på at alle bliver ved med at hakke ned på hinanden!!!
Knuser fra en lille due som er lidt skuffet!!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Kig her alle sammen!!!
Forfatter: 
Dato:  12-08-2001 18:20
Øhhh du har ikke været her inde i et stykke tid,og du "blander"dig lige som i noget du ikke rigtigt har været med i?????????!!!!!!!!
Jeg er IKKE sur:-0bare så DU ved det,jeg undre mig bare LIDT??!!

Knuz GLADE Adjoa:-0
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-08-2001 19:05
Due,

Whoa, rolig! Det startede faktisk som en pæn besked, og endte i tant og fjas. ;-) Så bare til alles forsvar, så blev der gjort forsøg på at tage debatten (og svarene)seriøst. Men umiddelbart glippede det i enden, for begge parter it would seem.

1. Cecilie2 er blevet bedt om at blive.

2. Hun er også gentagne gange blevet bedt om at poste under penneveninder.

Forhåbenlig tager hun nummer 1 bedre til sig end nummer 2.

-+-Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-08-2001 19:25
Hej adjoa og zip!!
Til Adjoa: Jeg håber ikke du er sur på mig, men jeg var bare lidt "sur" da jeg skrev det indlæg og jeg har faktisk siddet og læst alle indlæggene for at jeg ikke skrev om noget jeg ikke vidste noget om!!! Men jeg håber bare at der ikke er nogen der er sure på hinanden!! For det er skide hårdt at blive mobbet!! (har selv prøvet det)
Til Zip:Jeg kan altså godt forstå at i er lidt sure på hende når hun gav jer sådan nogle bemærkninger som at i bare kunne lade være med at glo!! Men som jeg har skrevet en gang er det altså skide hårdt at blive mobbet og jeg håber at alle er gode venner og at Cecilie2 bliver og lader vær med at skrive nogle indlæg om pennevenner herinde igen!!!
Knus fra den lille triste due som håber at der ikke er nogen der er sure på hende!! :-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-08-2001 19:37
Due,

Det med at blive mobbet, det tror jeg mange kender. Jeg gider ikke gå i detaljer om den slags, men kan kun sige at der efter min ydmyge mening slet ikke har været tale om mobning, kun meninger der åbenbart sved fordi de ikke var pakket ind i vat.

-+-Zip., som ikke er sur på nogen, men forventer at tingene kan anskues fra de to synspunkter der altid er i sådan en sag.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-08-2001 19:54
Zip,
der har vel været tale om en form for mobning når cecilie på et tidspunkt ikke ville være her mere!!
Men jeg håber at vi kan lade det ligge nu og være gode venner!! :-)
Knus fra den glade due! :-) :-) :-) :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-08-2001 20:03
"Mobning" handler om uretfærdighed. Synes du vi var uretfærdige i vores måder at skrive på? Vi skrev at vi syntes det var irriterende - ligesom du selv lige har gjort. At Adjoa og Ida så går lidt længere end det og skælder ud, det kan vel ikke kaldes mobning (når det kommer fra 2 personer ud af et helt forum)?

Jeg mener stadig at det var sandheden/konsekvensen der sved gevaldigt - og ikke "mobning", som er et helt anden begreb. Jeg har set mobning, både hos mine venner og veninder - og at de ikke forlod skolen står hos mig som et åbent spørgsmålstegn. Men at Cecilie forlader forummet, det kan jeg ikke se det seriøse i - eftersom så godt som alle beder hende om at blive. Mobning?

-+-Zip., som bestemt stadig ikke er sur, i sær ikke på Due :-) - men som mener nogle definationer burde sættes på plads før man bruger dem i en sammenhæng.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-08-2001 21:07
Jeg er IKKE sur på DIG Due,!!!!!!:-0
Kender osse til mopning i virkelig heden!!!:-(

Knuz Adjoa:-0
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-08-2001 15:00
Jeg er da glad for at ikke er sure!! Jeg kan godt se at det nok var lidt langt ude at hun ikke ville være her mere men det er jo forsent at lave om på noget af det der er skrevet nu så skal vi ikke bare glemme det hele?
Knus fra den mega glade due!!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider