Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

studere ordbøger! andre? evt klub?
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 13:36
Hej JHN.
Jeg sidder her, læser i min nudanske ordbog- udgave 4, og drikker en kop kakao.
Jeg er nået til domsmand nu. Det går stærkt i en så spændende bog.
Man får nogen af de bedste oplysninger.
Jeg sad en dag opg tænkte på hvilket fjollet ord aerogram var. Jeg tænkte på om der overhovedt fandtes et sådanne fjollet ord. Derfor fandt jeg min ordbog lynhurtigt, slog ordet op og vupti;:

1. (foræld.) et brev af specielt let, tyndt papir som vejer meget få gram og sendes som luftpost.

så fik vi vist det på plads?!

Hurtigt og nemt, uden nogen spørgsmål, kun svar at hent i den bog. Jeg elsker den ordbog!

Hvad med i andre bruger i også jeres dyrebare fritid på at læse ordbøger?
Det burde i, det er sundt!

Så nogen der er med i ordbøgs-freak-klubben?
*MeFeNiRo*
~Nu med den lille Lamborghini ponY :-D ~
:-P Elsker bare hviskelege :-P
0
0
Svar på denne tråd

Jaaah :D
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 13:44
Jeg er også ordbogs freak ;D
Men jeg læser kun i engelske ordbøger ;) Må jeg stadig være med ;D?

;-D | - Team Hvidkjær - | ;-D 

0
0
Svar på denne tråd

Plastiknumse ö
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 15:57
Uff ! HADER ordbøger, men det er også fordi min lærer hele tiden vil have at jeg skal bruge den :-P

cCelinad

vMan lærer så længe man spørger
vMan kan lyve så længe, at man selv tror på det
vDen, der spørger, er kun dum én gang -
den, der ikke spørger, er dum hele livet
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 17:03
Det kan da være nyttigt, men jeg vil sige, jeg kan SAGTENS finde noget andet at bruge min 'dyrebare' fritid på.. Haah.. Men bruger da ordbog i skolen! :D
MVH.
Julie xxx

~Rigtig mad er glad mad~
0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 18:08

Hallo søster, du ber jo om lort fra mig nu, ikke. men IH, du kan tro at det føles godt, at vide at man ikke er ligeså dum som dig :) (y) - og du må da også have det ret godt, efter at du er blevet klogere? :)

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

Karen (Isabella)
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 21:54
Karen (Isabella): kan os være at jeg ber om @!#$ fra dig ubevidst.. har jeg ingen idé om, men kunne da tænkes i en vild tanke?
Men bevist kan jeg love jeg ikke gør det. Gider egentlig ikke rigtig spille min tid på at diskutere med dig, eller høre på dine´'ååh så kloge ord'.

*MeFeNiRo*
0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 22:00

...blablabla, du kan da snakke, hva 8-)

Men kære Mette Pabst, indrøm lige at du sad og pev over at jeg havde slået op i en ordbog, her den anden dag. -Og at du ikke havde lavet et ordbogsindlæg, hvis mig og Domze ikke havde været lidt hårde ved dig.

tag en kiks og tør øjnene.

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

Hallo!!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 07:22
Så drop da det der!

Går i, i klasse sammen eller hvad ?:-)

Synes fanme ikk, at du er særlig sød Karen.

~ - LovePhoebe - ~
What you wear, changes how you feel

0
0
Svar på denne tråd

Ååårh...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 11:01
Hahaha..Hvor må jeg le.. Hvad er der galt med jer 2 (3) Hvorfor skal du (Karen) Altid ha ondt i røven over hvad andre folk gør? Og hvad så hvis hun slår op i ordbogen fordi at du gjorde det? Hvis du nu gav hende ideen.. Det er vel 2talt ligegyldigt! Eller hvad??? Vi andre skal ikke bestemme hvad hun vil.. Syntes ærligt talt du er for dum.. Hvorfor skal du altid skrive et eller andet @!#$ til mefeniro hver gang hun skriver noget.. Du siger du ikke vil spilde tid på at læse i ordbogen, det har du ikke behov for.. Synd.. Det er ellers mere lærerigt end at svare på alt hvad Mefeniro skriver og så finde noget negativt ved det!!! Men værsgo.. Som jeg selv skrev.. Hvorfor blande sig i andres ting og få ondt i røven over det.. Så undskyld karen at jeg sad og fik ondt i røven over dig..Dobbeltmoralsk..Jo tak det ved jeg..Så stopper nu.. Bare lad som om mit indlæg ikke er her.. Det er jo forfærdeligt hvis du nu også skal til at skrive alt muligt åndsvagt når jeg svarer på noget eller laver et indlæg..
Bare lige lidt fra mig.. Blev træt af at sidde og læse det ellers sjove @!#$ i skrev til hinanden...Undskyld..

▪Krªm № Ѫme▪
♥Dΰva♥

0
0
Svar på denne tråd

Hallo!!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 13:04
Så drop da det der!

Går i, i klasse sammen eller hvad ?:-)

Synes fanme ikk, at du er særlig sød Karen.

~ - LovePhoebe - ~

0
0
Svar på denne tråd

Uuups..
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 13:04
Hov, kom til at sende den to gange :-P

~ - LovePhoebe - ~

0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 17:14

No Name
Tak for dit meget indholdrige og bidragende indlæg :) 8-)

Hahaha..Hvor må jeg le.. Hvad er der galt med jer 2 (3) Hvorfor skal du (Karen) Altid ha ondt i røven over hvad andre folk gør?
Nej... jeg må le. 1: jeg har ikke ondt i røven, 2: der er ikke noget galt med mig, i hvert fald.

Og hvad så hvis hun slår op i ordbogen fordi at du gjorde det? Hvis du nu gav hende ideen.. Det er vel 2talt ligegyldigt! Eller hvad??? Vi andre skal ikke bestemme hvad hun vil.. Syntes ærligt talt du er for dum..
fedt, men hvad kan jeg bruge det til? du er også pænt dum selv forresten :)

Hvorfor skal du altid skrive et eller andet @!#$ til mefeniro hver gang hun skriver noget..
måske fordi der er en grund.

Du siger du ikke vil spilde tid på at læse i ordbogen, det har du ikke behov for.. Synd.. Det er ellers mere lærerigt end at svare på alt hvad Mefeniro skriver og så finde noget negativt ved det!!!
Hvor har jeg sagt at jeg ikke har behov for at slå op i en ordbog? (tak for oplysningen)

Som jeg selv skrev.. Hvorfor blande sig i andres ting og få ondt i røven over det..
Jeg har stadig ikke ondt i røven, men trist hvis du har

Så undskyld karen at jeg sad og fik ondt i røven over dig..Dobbeltmoralsk..
der er mange der har ondt i røven, hva. Men fedt

Jo tak det ved jeg..Så stopper nu..
ok fedt

Bare lad som om mit indlæg ikke er her.. Det er jo forfærdeligt hvis du nu også skal til at skrive alt muligt åndsvagt når jeg svarer på noget eller laver et indlæg..
haha, lad være med at skrive et indlæg, hvis man skal lade som om at det ikke er her.

Bare lige lidt fra mig.. Blev træt af at sidde og læse det ellers sjove @!#$ i skrev til hinanden...Undskyld..
det gør ikke noget, det er helt ok

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

Jo !!.....
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 18:48
Der er noget galt med dig!
Hvad opnår du ved at skrive indlæg som det?
Skal folk se at du er ååh så modig fordi du sidder og taler ned til os andre eller??
Prøv dog og spring Mefineros indlæg over hvis hun er SÅ dum! Altså! Vi gider sku da ikk høre på hvordan du hader hende, det er vi rent faktis ligeglade med! Så kan du skrive til hende pr mail eller sån noed!
<33 Qnuzzar Maja <33

It is difficult to Love other people!
But is it difficult to be loved by other people?

0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 18:56

<3Maja<3
hvis du er så ligeglad, hvorfor blander du dig så? ;)

Skal folk se at du er ååh så modig fordi du sidder og taler ned til os andre eller??
jer, ligefrem.. Så vidt jeg kan se er MeFeNiRo kun een.

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

Om igen!!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 20:53
Jeg skrev at vi var ligeglade med om du ku li Mefinero eller ej!
Men ærlig talt er det så sjovt?
Ud for indlægene kan du se hvem der har skrevet det, og hvis der så stod Mefinero ku du jo springe det over! For ærlig talt er det ret træls at skulle se på dit Jeg-hader-Mefinero-ting hele tiden, det er meningen her skal være hyggeligt, og den stemning skaber du ikke ligefrem, og ja jeg kunne jo også bare lade vær og blande mig, men det er ligesom mig der skal se på det!
Og det med JER, der har du tilfældigvis også engang talt ned til mig!! Det ka du nok ikke huske, meen der kommer lidt for mange negative kommentarer nu og da! Tænk over det, det ville være rart hvis JHN kunne være hyggeligt! Og jeg siger ikke kun det er dig, for vi er allesammen lidt med til det! Men hver må gøre sin del ikke? Og hvis du nå stoppede var alle mine og en masse andres negative indlæg her slet ikke!
<33 Qnuzzar Maja <33

0
0
Svar på denne tråd

Karen (Isabella)
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 20:54
Karen (Isabella) : Mener ikke vi har et fjendskab.. bare et par småting, vi ikke er enige i? Men andre ser det vidst som om vi er meget onde ved hinaden.. mener jeg ikke? er vi det?
*MeFeNiRo*
0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 15:02

<3Maja<3
så det er simpelthen min skyld, at JHN ikke er hyggeligt? ;)

MeFeNiRo
næh, men man kan jo næsten ikke sige bøh til nogen herinde, så siger folk at man er ved at skyde hovedet af ;) Jeg synes såmænd heller ikke at vi er onde ved hinanden, :)

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

Iiihh....
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 15:11
Jeg skrev altså at vi allesammen var med til det!!
Men kan vi ikk bar vær goe venner igen og glemme det her???
Jeg kom bar med et forslag??
Og jeg skrev enda at jeg var ligeså meget med til det som dig!!!
Men sys bar det til tider ka bli irriterende at se på hvad du skriver til Mefinero... Måske er det bare mig!
Gider ikke diskutere mere....
Håber vi ka slutte og være goe venner..
<33 Qnuzzar Maja <33

0
0
Svar på denne tråd

hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2005 10:13
hva sker der for jer går i i 1. klasse.....????? 8-)
;-) heste knuz fra Tulle-sweety ;-)
:-) og æblesavl fra min part Sweety :-)
0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  11-03-2005 18:29
brummelum! :-P

...You will allways remember me as...

Chris

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet