Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Grr.... Sneboldkamp, og SYGE drenge!!!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 13:07

Daav Ænder, og go'glædeligt vintervejr :-D

Tjaah er på skolen nu (har først fri om 40 min.), og i stedet for at have idrætstime, har hele klassen været ude og "lege" sneboldkamp. Meget sjov, hyggelig og hvad man nu ellers vil kalde det, indtil det hele gik lidt over gevind. 8-)
"Vores" drenge er bare en lille smule syge i hovedet, og de syntes altså at det sk!de sjovt at udvælge sig en bestemt person, og så ellers gennem sylte vedkommende med en isbold. Nåh ja, okay det er da også okay, hvis man så ellers har en chance for at give igen. Og når man så ellers havde fået sin hævn, bliver de fu*king skudt i låget, og kommer i store grupper for at tæske en totalt sønder og sammen >:-(
Og hvad siger læren til alt det her? Ikke en røv, lorte sk!d!!
En af mine veninder (Ann-Kathrine&Nenta), har fået sin hætte revet af, 3-4 isbolde i hovedet, og er blevet sparket til, slået på og råbt af. Og det samme gælder de fleste af "os" (pigerne).

Grr,er bare så sur lige nu, så i må altså lige bære over med mit sprog, og eventuelle stavefejl ;-D

Er det også sådan når i leger sneboldkamp?

De værste sår er dem der ikke bløder
0
0
Svar på denne tråd

TSK TSK TSK...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 13:12
Er ret træt af dem, og har tænkt mig at ramme dem et sted hvor det gør ONDT !!!!! :P
nogen der har nogle ideer til psygisk terro ???
seriøst brug for det !!!! HEEEEELP !!!!

Sry stave fejl...

Ved at gøre selvmord, fordi du er ked og ikke kan tåle det hele mer...
- For du andre til at føle , gøre det samme...
0
0
Svar på denne tråd

en lille historie..........
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 13:27
hej...

Jeg er næsten lige kommet hjem fra skole, og fik også en ordenlig vasker.....
Okay her kommer en lille historie om det:

I det første frikvarter gik jeg ud på sportspladsen (vi har en sportsplads og en skolegård og man må kunne kaste med sne på sportspladsen)Når men da jeg gik der ud løb nogle af drengene fra min klasse efter mig (de kunne ikke fange mig) de ville gi mig en vasker... Okay fair nok jeg var jo selv gået der ud.... Så får de fanget mig og så kalder de på nogle af deres venner for 9 klasse som bare er totalt syge i bolden.... De lagde mig ned og sparkede sne i hovdet på, så jeg fik det i munden og kunne i få vejret.....

Ham den ene fra min klasse han er lidt af en kylling.... hvis han ikke lige kan klare en kalder han bare på de store fra 9 klasse....
Hvad syntes i om det????
Jeg syntes at det er pladt....

Snehilsner fra Louise
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 14:31
Det er fuldkommen vanvittigt...
Her er også en lille historie:
Drengene fra min klasse har sammen med nogle drenge fra paralelklassen og klassen over os rottet sig sammen mod en dreng fra klassen under os, og har forfulgt ham et stykke tid. Så kom alt sneen og vi må kun kaste med sne på stadion (som ligger over på den anden side af vejen) fair nok, drengene overholder det-ved at trække drengen fra klassen under os hele vejen fra hans klasseværelse og over på stadion hvorefter de vasker ham 2-3-4 gange og da han prøver at løbe væk tager de så kvælertag på ham 3-5 minutter hvorefter der kommer en lærer og stopper det. Det er så sket nogle gange, og nu er det simpelhen endt med at drengen har meldt sig ud af skolen, og at vores inspektør kommer rundt til alle de klasser der var involveret i det for at snakke om hvor dumt det var.....

Drenge bliver åbenbart lidt mærkelige når der er sne.. 8-)

╬knus the-horsegirl╬
♥Hneta♥
0
0
Svar på denne tråd

lalalalalala
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 16:35
Drengene i min klasse er ALTID sindssyge. Det er simpelthen et helvede. Her kommer lige en historie(ikke om sne): Det var i et frikvarter hvor jeg havde sagt et eller andet(kan ikke lige huske hvad det var) til en af drengene(for sjov). Så gik han hen, og væltede mig ned i gulvet, og slog mig. Og når jeg stod op, trak han mig op i et hjørne for så at sparke mig helt vildt. AAAAARGHHHHHH; de er så dumme. >:-( Ville gerne have en metode til hvordan jeg kan tage hævn over alle de ting de har gjort, men uden at de kan gøre gengæld :-*

;-D >o< {> :-P 8-) :-o B-) :-D B-) :-o 8-) :-P {> >o< ;-D

Info om Færøsk hest søges
0
0
Svar på denne tråd

Har os prøvet...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 16:49
For ikke så lang tid siden var vi til madlavning og en af drengene Boesen (Bøssen :P ) ville spille smart og ville slås med mig... har lyst men takker nej... så går han vist hen til en anden pige fra klassen og sparker hende sådan lidt for sjov hvorefter hun gør et eller andet og han så løber efter hende, så kommer han løbende forbi mig og i det tager jeg fat i hans skuldre og lægger ham ned på gulvet uden problemer...
HA HA BØSSE... så kan han bare lærer ikke at spille smart...
da lod han faktisk vær med at snakke i ret lang tid og TRO mig han snakker udafbrudt på den der Henning Prindahl fra Drengene fra Angora måde !!! GRrrr... så man kan lægge dem ned ? hvis man kan ??? men jeg har stadigvæk brug for en måde at lave Psygisk terror på dem !!! :P

Undskyld stave fejl !! :P :P

Ved at gøre selvmord, fordi du er ked og ikke kan tåle det hele mer...
- For du andre til at føle , gøre det samme...
0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 17:07

Taget i betragtning af at jeg går i Bjert Skoles mest dampede klasse, går det vist meget godt ;D har fået sne et par gange (også inde i klassen), men det er nu meget sjovt..

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

Grr.... Sneboldkamp, og SYGE drenge!!!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 18:46
Har fået rigtig meget sne, men tuder nu ikke over det. For det meste kan folk godt forstå når man siger stop.. vi er slet ik voldelige i vores klasse *host*

Stinky
Team Bissemis - Jossæh&Kjat
0
0
Svar på denne tråd

brum brum brum
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 18:52
haha nedern ;D

Jeg har slet ik fået sne, gider ik, så bliver monster sur.. (: Og er måske også fordi jeg er venner med dem som gir sne og min bror som går i 9. ved godt jeg ik gider så han siger bare de andre ska lade mig være, dejligt, så jeg er godt beskyttet. :-D

Men det er da godt nok nogen dumme drenge i din klasse :-O Slå igen evt ? :-P Ej hehe

Hilsen Josse og Nislotti

Team Bissemis - Josse&Kjat
0
0
Svar på denne tråd

Det er ret vildt!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 22:50
Ja for pokker det går over gevind rigtig mange gange!

De kære drenge kan slet ikke tage at blive sulet af en pige, mega sjovt at gøre det, og har heller ikk noget i mod at få igen, men at der ligefrem ligger 7 drenge oven på en bagefter, et fedt! (n)

Det må være det gen, de drenge besidder, at de skal vise at de er de stærkeste, og det går nogen gange ud over os piger, mega træls! :-(

0
0
Svar på denne tråd

Sindsyge 9 klasse
Forfatter: 
Dato:  05-03-2005 13:37
Hejsa drengene fra min klasse er ikke særlig voltelige, Men det er 9 klasse tilgengæld!! her kommer lige en lille historie:
Min klasse og mig :-P Hvar nede i en slags hoggie bane vi har på skolen for der var der is så vi kunne skøjte i fred og ro! men så kommer 9 klasse og løber ind på banen (man må kun kaste med sne på fodbold banen, men det over holder de jo ikke) der er kun en udvej og en lille bitte en hvor det tager hundrede år at gå igennem. ja men så løber der ind og vi prøver jo så at slippe ud af den lille vej og det gør vi så bortset fra to drenge i min klasse se bliver sparket og for proppet sne helt ned i halsen og alle mulige andre ting!!
Det skal da være sjovt og ikke voldigt når man "leger" med sne!!

Undskyld stave fejl
;-D Hest er bedst ;-D
{> Pony er min honey {>
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa......
Forfatter: 
Dato:  05-03-2005 17:30
Lyder ikke ligefrem sjovt...
På vores skole er sneboldkampe TOTAL forbudt (n) Ret så trælst...

Men sidste år havde vi også sneboldkamp i en idrætstime, og jah.. drengene rendte rundt og gav alle vaskere... egentlig ret sjovt ;-D (nok fordi jeg ikke selv fik nogen)
De fleste piger i klassen ville nok sige det var pisse træls, fordi de altid bliver skudt ned med snebolde... Drengene har dog fattet at jeg ikke gider alt for mange, så de har da lidt respekt for mig... fordi de ved jeg giver 200% igen...både hårdere snebolde, større snebolde og flere snebolde.. såh...

Men hvis man vil slippe for mange snebolde så gør så drnegene har respekt for dig/jer.. tro mig, det er faktisk ikke så svært (i hvert fald ikke når man er mig :-P Men kan nu også råbe temmelig meget/højt osv)
~*QnUz MiG*~
Livet er farligt - Man dør af det.

Det er menneskeligt at fejle - det er bare åndsvagt at blive ved
0
0
Svar på denne tråd

Josse med Nislotti
Forfatter: 
Dato:  05-03-2005 22:13
Josse med Nislotti - jammen dog en rar bror ! min bror går i 8 og han bar mig ind i boldburet hvor man må lege med sne. Så rullede han mig gave mig 2-3 hårde vasker og sne ned af nakken og i trusserne |: @!#$ dig lars! :P

Vriinsk Miini
Heh..
8-)

0
0
Svar på denne tråd

fuu....
Forfatter: 
Dato:  06-03-2005 09:24
hey fuu så er det godt jeg keder kenni:-P

:)
Elsker Mango
0
0
Svar på denne tråd

Vrinsk
Forfatter: 
Dato:  06-03-2005 10:51
Er ikk så meget til sneboldkampe men når det endelig sker så er det langt fra sådan!!

:-P Kram Sascha :-P

Hest købes! Ska ku gå dressur (mindst LC) og spring (omkring LC). For at vide mere; skriv!!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider