|
|
| Maybe new horse!! |
| Forfatter:  |
ILona |
| Dato:  |
22-03-2002 12:00 |
|
:-)½øjZa!
Ja, jeg skal måSke have en Ny hest!!
jeg har den på prøve (hehe):-D
Det er en blanding af Hanovaraner/Dv/og "meget" andet.
Her er lidt om den:
Navn: Caesy
Alder: 8 år.
Køn: Hoppe
Hun går LA NU!
Rasten kan i se, HUN er jo BARE en Stjerne Babe!!!!!!
Hun har virkelig STORE dressur talenter, og min træner siger at om et halvt år kan hun gå M klasser på Klubplan. Jeg fik hende på prøve for en uge siden. Min træner, træner meget med hende, det er kun ham der træner med hende, det er virkelig SERIØS træning, hun skummer helt vildt efter træning, og hun er i SUPER GOD FORM. Hun er selvfølig HELT barberet/klipet så hun er HELT GALT!
-Bare rolig jeg er så HELDIG at have lov til at beholde Shadow, da min Oldemor og Oldefar for 1 måned siden, så vi har arvet RET mange penge! Jeg er selvølig ked af at de er døde$, MEN pengene er jeg sQ glad for, det er rendt Luksus, at jeg kan bruge 50.000 kr. på en hest. Caesy koster: 36.000 kr, og hun er sQ også det vær, jeg skal have ALT MULIGT NYT UDSTYR!
Nå, men altså jeg har ikke været i skole i dag, selv om alle bare VIL have jeg kommer hver dag, fordi at de vil være sammen med MIG.
Nå, men jeg skal smutte...jeg skal lige ud til mine to hypZer!
KnuZz ZØDE Ilona, med hendes to Blyber, lyber!
PZ. Biledet af Caesy kommer sener!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Maybe new horse!! |
ILona |
22-03-2002 12:03 |
|
Undskyld, der var en fejl(eller flere?)
Men min Oldemor og Oldefar døde for en måned siden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Jannie*(Bozze) |
22-03-2002 12:03 |
|
10-lyk:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Jannie*(Bozze) |
22-03-2002 12:05 |
|
Og sørgeligt med din oldemor og oldefar:-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
ILona |
22-03-2002 12:06 |
|
Tussind tak...HEY, alle andre i BEHØVER ikke sige jeg er HELDIG, jeg VED det jo lige som GODT!
Men ellers TAK for jeres Komentar.
Hilsen Ilona, med de pæneste heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Heidi med Joachim og Bella |
22-03-2002 12:18 |
|
Suuk.... hvor er du heldig.
Tillykke med det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
ILona |
22-03-2002 12:24 |
|
Ja, DET VED JEG JO LIGE SOM GODT!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Anna*(Maggie) |
22-03-2002 13:13 |
|
*HeH* du er da en heedlig skid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Chris |
22-03-2002 13:21 |
|
SNOB!!!... et er squ det eneste jeg har at sige om dig... om du er heldig?? nej det synes jeg ikke, ville heller ha' min oldemor og oldefar, end en klam dressur krikke... som du jo ikke engang selv rider, men lader din træner ride...hvis du er SÅ dygtig hvorfor rider du den så ikke selv...
M.v.h. Chris
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Camilla(Zoya)Den ulykkelige |
22-03-2002 13:35 |
|
Ja ikke så godt med din oldemor og oldefar.
Men 131287247264104628361865437568014613521758967476283182183715872111118175219127133517313338171398875158955371871738 GANGE TILYKKE!!!!!!!!! Med hesten
Qnuz Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
IIMalouII |
22-03-2002 14:33 |
|
Halvvejs enig med Chris..
Mvh
Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Julle |
22-03-2002 15:25 |
|
Ilona dog! Først er du mega SUR i skolen, og så flipper du på HN!?
Og må jeg så få lov til at spørge dig om HVORFOR at du liiiiiiiige skulle låne Black Marys uld dækken uden at spørge? Det er ikke lige så fedt, at komme ind i stalden og se Shadow med Marys dækken på...du kunne vel have spurgt mig FØRST!!!!!!!!
Til alle jer herinde:
Jeg går i kalsse med Ilona, og vi har vores heste opstaldet samme sted, og vi har været venner, men er måske kammerater nu. Men vi er bestemt ikke gode venner, altså...hvis i for står mig?!
Ilona er en snob(sorry Ilona!)men hun er god nok nogle gange. Hun respektere ikke nogle, og skider på alt.
Men jeg må sige en ting, hendes hest Shadow er dejlig, og den hest hun har på prøve er også noget så sød. Og hun har en Berider(trænern) til at ride den, for de at han ved om der er nogle fejl ved hende(da han ved så meget, om ting som Ilona måske ikke selv ville opdage)og han rider hesten for at se om hun eks. kan tåle at springe(det eret eller andet med senerne!)og for at se hvad Ilona kan få ud af den, altså er den noget, som sådan vær at købe for 36.000 kr.?!(selv om han bestemt mener det nu)
Ilona, du og jeg ved godt en ting!...øhh...det med dine Oldemor og Oldefar...du er jo ikke ked af at de er døde, selv om du så dem hver anden dag...det er nok mere pengene du tænker på$- Det har du selv sagt!(hvad jeg stadevæk ikke fater!!!!)
*******SUK*******Hvorfor aftalte vi også at du skulle komme her hjem til mig idag??????(alle sammen: Ilona skal hjem og sove hos mig idag, og hun flejer sikkert når hun ser det her, jeg har skrevet...og jeg er SIKEKR på at hun er rigtig godt sur på jer)
Hilsen Julle, som er sur!
Ps. Jeg søger pennevenner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Julle |
22-03-2002 15:27 |
|
Det jeg mener med at hun var sur i skolen er altså ikke at hun var sur i skolen i dag(hun var ikke i skole)men det var i går...føj hvor var hun muggen!
- Også ude hos vores heste(på Ridecentert)idag, nøøøøøøøj hvor var hun GAL!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile*- Som har problemer... |
22-03-2002 16:43 |
|
Tja, synes bare du skulle skamme dig Ilona.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Heste- Ida* |
22-03-2002 16:59 |
|
Ja, jeg synes altså også der er riiimelig ledt bare at skide din oldemor og oldefar et stykke, og kun tænke på penge.
Helt ærligt penge er da ikke alt. Der findes sgu også andet.
Hvordan kan du få dig selv til at tænke sådan??
Vrinsk-->*Heste-Ida*
~man kan ikke købe venskab for penge~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Dixie* den Ulykkelige |
22-03-2002 17:11 |
|
Er enig med Chris.
Bortset fra, at jeg ikke vil kalde en dressurhest/anden hest for "en klam dressurkrikke" eller bare en klam krikke.
- Marie.
PS. ILona: Snob! Tag og styr dig, ik'?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Liza |
22-03-2002 18:17 |
|
Det Ilona trænger til mere end noget andet - hest, rideudstyr og penge - er tydeligvis den endefuld og opdragelse hendes forældre har forsømt at give hende. Imponerende at man kan blive så latterlig helt selv.
Måtte dine sokker krybe i vask, Ilona.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Julle |
22-03-2002 20:09 |
|
(skal lige siges..at som sagt er jeg(Ilona)hjemme hos Julle, og jeg bruger hendes computer...imens hun er nede og lave desert med sine forældre)
NU, skal jeg fortæle jer noget!
*Heste- ida*: Du går sQ for meget op i en ting, du skal lyde så helig, og så sød...mors...fars...og HEEEEELE familiens """""søde""""", lille, forkælde...MØG UNGE! Og hvordan ½%¤&*= skulle jeg kunne gøre for at jeg bare TÆNKER på penge???? Jeg ELSKER penge og de betyder mere for mig en visse andre ting.......!
Og din GNOM Julle, hvorfor kan/eller mener SKAL du sladre hva´? Og desuden var jeg ikke spor mugen hverken i dag eller i går...så styr dig dog lige en gang! Kan JEG gøre for at jeg havde GLEMT MIT eget Uld dækken der hjemme...NEJ VEL!...Der for lånte jeg dit, og desuden prøvede jeg også at ringe på din klamme røv, nye, lorte Nokia mobil, men den havde du jo bare ikke tændt, så du kan sQqQ bare have den tændt....hvorfor bruger du ellers så mange penge på den Nokia telefon, når du ikke en gang har den tændt, og når du ikke en gang er, som sådan, milioner? Du er bare lige som alle de andre her inde...! OG JA, jeg VED det GODT.....at du ikke er FATIG, men du har IKKE arvet penge lige som mig. Hvordan kan JGE være så heldig...have 50.000 kr. til en hest?...jeg skal nok lige se om jeg kan få det møg billede ind af Caesy, jeg prøver nu!
JEG ER HELR INGEN SNOB, JEG ER BARE...HI HI...GLAD!
- Så slap dog lige af ik´?! Århhhh, neeeeej, nu skal jeg til at kommer væk fra comp. for nu kommer Julle, og såååååååå skal hun selvfølig skrive til mig/og jer her inde......*****SUKZzER*******
KnuZz
Ilona
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Joze* c", ) |
22-03-2002 21:15 |
|
Ilona: Jeg sys du er en snob, væere end nogen anden, tænk kun at tænke på penge!!! (og være ligeglad med sine olderforældre!!) Jeg ville 1000 gange (ligesom Chris) Hellere have mine oldeforældre end en dressur hest!! (og penge) Og desuden er penge ikke alt, og man kan sagtens få en gos hest for under 50.ooo min pony kostede "kun" 15.000,- og han er abre så dejlig og jeg elsker ham overalt på jorden!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Anna*(Maggie) |
22-03-2002 21:17 |
|
Er enig med *Joze*c",)......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
22-03-2002 21:34 |
|
Hvad betyder c",) ????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Anna*(Maggie) |
22-03-2002 21:38 |
|
det er bare et tegen eller en lille mend med lille næse.... Der er noget om smilyer inde på min hp : http://www.annafrank.subnet.dk
kh
*Anna*(Maggie)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sanne |
22-03-2002 22:47 |
|
Der er altså ik' M-klasser på klubplan.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Chris |
22-03-2002 23:00 |
|
okay jeg skulle måske ikke ha' kaldt det en klam dressurkrikke, men blev bare så sur... det er jo ikke hesten skyld...undskylder mange gange...!!
m.v.h. Chris
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er den bedste........ |
Julle |
23-03-2002 09:14 |
|
SOM SAGT ALLE JER PÅ HN: Mig og Ilona er sammen lige nu...og vi vil gerne skrive noget i dette indlæg...mig, Julle, begynder:
Jeg er helt enig med *Joze*c....: Min ene veninde har da købt en Araber pony, for 5.000 kr, og jeg siger jer at den KAN SPRINGE.- ALT! Og om den ikke bare kan gå dressur!!!!! Og den ELLLLLLLLLLSKER at springe, og ER DEN FØDTE VÆDELØBS HEST, hvis den går bag en anden hest har den ørene tilbage, nå den kommer op på siden af den anden hest, har den det ene øre freme og det andet tilbage, OG når han er FOREST er bege ørene helt frame ALTID! Hun var en gang til et stævne, hvor der var sådan nogle rigtige dygtige rytter til at stå på banen(hun kender dem, men de havde aldrig set hendes pony, og den gang kende hun dem vidst næsten ikke) men de er sådan nogle der har virkelig GODE heste, og springer store stævenr osv. De stod bare, hvaer gang hendes pony sprang, og sagde "Nej, hvor springer den godt" Og når hun kom over et spring, sagde de også "UHHA, prøv lige og se den osv." og efter hendes runde stod de også bare og sagde alt muligt, med hvor god den pony var osv. Den fik hun for 5.000 med sadel, hovedtøj, dækkner, underlag og divs. ting.
Man behøver IKKE og bruge 50.000 kr. på en hest, men hvis man har pengene til det, skal man ikke KUN kikke efter heste til den pris, men man har selvfølig en MEEEEEEGET STOR chance for at få en KANON TOP HEST.(iser hvis man vil have en der kan en masse i for vejen)
Nå, men nu er det Ilonas tur:
HA, jeg ELSKER MINE DEEEEEEJLIGE PENGE...i ALLE SAMMEN(også dig, din gnom, Julle)er bare 243536467578679353657678 gange Misundelige!- Synd...HA!
HA HA HA HA HA HA HA HA
jfgh \ htguæesfr (hi hi, må sq holde Julle fra at skrive mere her inde)
Na, na na na naaaaaaaaaaaaaaaaaa!
KnuZz Ilona, DEN SØDE, SMUKKE, OG DEJLIGE, IKKE SNOBEDE RIGE PIGE.  . Er jeg mon også verdens klogeste mht. til heste/ponyer & ridning?8-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Jeg er den bedste........ |
23-03-2002 09:21 |
|
*Hi hi...*
Tja... Er bare glad for det for en gangs skyld ikke er mig der er rodet ind i noget herinde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Julle |
23-03-2002 09:25 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
23-03-2002 09:30 |
|
Faktisk tror jeg i overeagere...
Ilona skrev det her:
>>-Bare rolig jeg er så HELDIG at have lov til at beholde Shadow, da min Oldemor og Oldefar for 1 måned siden, så vi har arvet RET mange penge! Jeg er selvølig ked af at de er døde$, MEN pengene er jeg sQ glad for, det er rendt Luksus, at jeg kan bruge 50.000 kr. på en hest. Caesy koster: 36.000 kr, og hun er sQ også det vær, jeg skal have ALT MULIGT NYT UDSTYR!<<
Hun er ked af det med sin oldemor og oldefar, men hun er glad for pengene... DET VILLE JEG DA OGSÅ VÆRE!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Matilde |
23-03-2002 11:26 |
|
Det ak´ godt være Smile, men du hun efterfølgende har skrevet er sku for snobbet og det MENER jeg! endelig tror jeg også bare hun/du Ilona er meget opmærksomheds krævende...
jeg vil sige det sådan at jeg ville da hellere give min hest væk, selvom jeg elsker hende! for at få min morfar, mormor og oldeforældre tilbage! men sådan er vi jo så forskellige...kan ikke bare ikke forstå at penge betyder alt for dig!
KH Matilde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Dixie* den Ulykkelige |
23-03-2002 12:49 |
|
Som *Joze* skrev
>>Hellere have mine oldeforældre end en dressur hest!! (og penge) Og desuden er penge ikke alt, og man kan sagtens få en gos hest for under 50.ooo min pony kostede "kun" 15.000,- og han er abre så dejlig og jeg elsker ham overalt på jorden!!!<<
OG, ILona, *Joze*s pony kan også en masse.
Han går MB spring og LA dressur! NÅ! Hvad siger du så??? Man KAN altså godt få en god hest, der kan en masse, for under 50.000!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile*- Som er trist... |
23-03-2002 16:08 |
|
Matilde: Har jeg sagt at penge betyder alt for mig?
Det jeg mener er at jeg ville være meget glad for pengene, og samtidig kan man sagtens sørge over oldeforældrene :-/ Ik' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Nancie |
23-03-2002 17:15 |
|
Skal jeg blande mig.............?
Nah......synes ikke jeg kan tage det seriøst......
-Nancie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Matilde |
23-03-2002 17:36 |
|
Smile: Nop! Kom jeg til at formulerer det sådan??
Ups! ja, der skulle have stået DET i stedet for DU...1000-gange undskyld!!!Nej selvfølgelig tror jeg ikke det om dig!!!!!endnu en gang SORRY!!
KNUS Matilde:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Joze* c", ) |
23-03-2002 17:53 |
|
Marie: Han kan nemlig en masse, selvom han er 16 år, og jeg ville da o'så give ham væk for at få mine olde/bedstse forældre t'ba'e c'l'om jeg elsker ham majet!!
Og til Ilona: Jeg sys bare du er rige lorte mød unge der kun tænker ´på penge og "uha se min smukke dressur krikke den går bare blah blah på blah blah plan, blhær blhær!" Så hvad med at tænke på andre?? Var det ikke en idé? Rige snot hvalp....
Vi andre vi kan sagtens leve uden en hest til 50.000,- og vi har det da fint? *Joze håber på at få lidt opbakning fra sine venner i kulissen!!*
*Joze* Der sagtens kunne overleve med en pjusket lille pony eller slet ikke nogen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Dixie* den Ulykkelige |
23-03-2002 18:19 |
|
Enig med *Joze*!!
Go *Joze*, go *Joze*, go, go, go *Joze*! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Anna*(Maggie) |
23-03-2002 18:45 |
|
Ja godt *Joze* Som *Dixie* go joz go joze go go *JOZE* !!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Joze* c", ) |
24-03-2002 13:35 |
|
*Dixie* & *Anna* : Det er godt::: Som Ilona ville sige :::"Ti stille jeg ved godt at jeg er sej!" *LOL*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Heste- Ida* |
24-03-2002 22:47 |
|
He-he!!
Stemme i med koret:
"go *Joze*, go *Joze*, go *Joze*, go *Joze*!!!!"
Vrinsk--->*Heste-Ida*
PS: Ilona, syZ sQ du en værre snob!! Ja, undskyld mig....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|