|
|
| Vi det såre jer...??? |
| Forfatter:  |
>***Love-Lady***< |
| Dato:  |
23-02-2005 14:12 |
|
hej...
sidder og er meget skuffet over en som jeg troede var min ven. 
vi sad og snakkede sammen om heste, da hun så begynder at sige sin mening om hovrdan jeg er ond ved min pony og jeg ikke har kontrål over den synes overhovedt ikke jeg er ond ved den i forhold til andre gør faktis rigtig meget for min pony,har en fornemelse på hun gør det med vilge for at gøre mig ked af det og jeg havde ikke spurgt om hendes mening...
Skal hun sige undskyld, eller er det bare mig der er dum i hovdet...?
ville det såre jer...?
Hvis man ville være best må man ikke svigte sin hest  Elsker min dejlige pony Montie
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar..... |
| Tina & Nørreholms Castello | |
23-02-2005 14:19 |
|
Mange vil nok give mig ret i, at "hestepiger" er de værste, der findes.
Vi kan såre andre ved at snakke grimt om såvel hest og rytter.
Jeg sårede engang én ved at sige, at jeg aldrig skulle ha' ladet hende skridte min halvpartshest, når hun nu var så ond mod mig.
En anden sårede mig ved at sige, at jeg ikke burde ha' halvpart på en LA5-hest, når jeg kun kunne ride LC-LB. Yes sir, jeg havde redet 1½ år, hun har redet rigtig mange. Og vi går i samme klasse. Yeeeeeh.
^ Eksempler.
I skal nok blive gode venner igen, men lad være med at snakke for meget med hende om din hest (jeg går ud fra hun også har en eller rider). Du kan jo også spørge hende om, hvordan du kan blive som hun synes du skal være.
Det _kan_ jo også ske, at hun har fat i noget, måske meget lidt. Spørg hende. Og hun sagde jo bare _sin_ mening - det holder selvf. ikke, hvis det var for at blive uvenner med dig - så siger man så meget.
Snak med hende om det, og find ud af hvad du vil. Held og lykke.
Knuss TinaJeg forsøger ikke at få hestene til at lytte til mig. Jeg forsøger at lytte til dem! ♥ Calle ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
Choco |
23-02-2005 14:20 |
|
nogen er misundelige. 
Choco islænder rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Hmm .. |
Mette(Bandit ,, <33) |
23-02-2005 14:50 |
|
Ja, på den ene side burde hun ikke have sagt det på den måde!
Jeg kan sagtens forstå du blev såret og ked af det, men du kan jo vende den om, og bruge hendes ord som noget posetivt. Altså noget du måske kan forbedre. For måske er der lidt om det ? Jeg skal ikke kunne sige det! men - ja - det gør ondt at få "ond" kritik af sin gode veninde!
På den anden side - folk der aldrig har haft med hest at gøre synes ALTID det er synd for hesten lige meget hvad man gør ved den! Så hvis hun er sårn en "bypige" der ikke aner en skid om heste, skal du bare lukke det ind af dt ene øre og ud af det andet!
Så .. endten snak med hende om det, eller glem det - på en eller anden måde skal du ihvertfald videre!
Held og lykke!
Mette
~Mette, HER~ 
Vinder af JHNs STØRSTE konkurrence: Dressur, DSP!
En RIGTIG hest er en bandit!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.... |
Theis |
23-02-2005 15:10 |
|
Spørg hende hvorfor du er ond ved din pony, og om hun måske har en bedre ide? Så kan det være hun bliver stum pludselig
Tja, jeg ville nok ikke finde mig i det, med mindre der vel og mærke var noget om snakken.
Mvh. Theis ~ En rigtig hest har 4 ben...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| The overskrift =} |
~| *Mifisto* |~ |
23-02-2005 17:03 |
|
Jeg ville selv blive meget såret over at høre det  Syntes ABSOLUT ikke at du skal hverken tilgive hende, eller selv tage "ansvaret" for hvad hun sagde til dig.
Ville ikke personligt se hende som en VENINDE mere
| Tina & Nørreholms Castello |: Enig i det første, det med at heste piger er de værste til sådan noget :S
De værste sår er dem der ikke bløder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ville blive |
Jennifer(Zigato) |
23-02-2005 17:08 |
|
Meget ked af at min veninde sagde det til mig,
dog ved jeg at ingen af dem kunne finde på det.
Hvis der ikke er nogen grund til det, så hun da godt
nok lidt underlig , håber du får en undskyldning af hende..
MVH. Jennifer.
("v") Zigato `V´
Words CAN'T bring me down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej hej |
• Linette • |
23-02-2005 19:05 |
|
Tror bar jeg ville ryste på hovedet, og gå min vej.. Det er jo ik dig der har et problem, det er hende !
Linette 
♥ Sascha ♥ ♥ Lady ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes faktisk |
Charm the faithfull |
23-02-2005 19:35 |
|
Hmmm jeg synes faktisk at den er svær. For på den ene side så kan man jo godt være sød og ikke sige hele sandheden. men på den anden side, så bad du jo om hendes mening.
En af mine veninder spurgte X om sin mening om hendes nye pony. Og hun sagde at den var for lille til en pige på hendes størelse. Og så begynder hendes mor at skælde X ud fordi hun sagde sin mening. hmmm Synes det er lidt grimt at skælde nogen ud for at sige sin mening.
Alle bør have sin mening. og vi kan jo ikke rende rundt og lade som om hele tiden. Men du kan jo være glad forat hun er ærlig. og så tænke på at det jo kun er hendes mening. det behøver jo ikke være din.
Altså hvis nogen sagde at jeg var ond ved Charmen. så ville jeg nok tage det lidt. som: jaja... lad dem dog have deres mening hehe. godt jeg har min egen.
Synes du måske skulle snakke med hende om at du blev ked af at hun siger sådan noget. Få snakket det ud i stedet for at gå og være sure på hinanden hehe  bare et råd!
Kram Dippie og Charmur den STORE skørtejæger! (Western 4-ever) Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham, - et stort hestemenneske kan høre hesten hviske, men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae... |
|
|
Det kommer jo så an på hvorfor hun synes du er ond mod din pony? Spørg hende om det... Hvad er det DU gør, som hun synes er ondt???
Men altså, ved unge heste og ponyer skal man jo heller ikke være for hård ved dem! De ved jo ikke hvad der er rigtig og forkert, derfor må man ik straffe dem hårdt...
Men tror nu heller ik lige at du ku finde på at straffe din pony på den måde!  Såen kender jeg dig ik lige...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|