Hej..
Så er der lidt nyt fra mig af
Jeg har skiftet navn fra Frede(F&D&A&C&S) til ¤Frederikke¤ hvis nogle skulle være i tvivl??
Her er lidt nyt om hver hest

:
Aladin: Det er begyndt at gå rigtig godt igen efter en dårlig periode

Vi har startet at par LAér som jo var vores mål så det er meget fint. sidste stævne fik vi 61,19% i LA4 til et klubstævne
Jeg har sat et nyt mål, Vi skal starte KUN starte LAérne til sommer slut med LB

Sidste LB er d. 26/2

Og så denne gang også et "springmål"

Vi skal prøve at starte et springstævne til sommmer

Det kommer nok til at se kønt ud

Og jeg ligger nok på jorden inden vi er færdige med banen

Men han elsker jo at springe så det kunne være sjovt! Vi skal forresten starte vores første distriktsstævne på søndag på SIV - 1.runde af KBH-mesterskabet i LA1
Diva: Vi har jo startet et par stævner(eller 10-15

) her i sommers.. Det har gået rigtig godt! 12 fejl på et helt år er jo meget godt, synes jeg

desuden er vi blevet disket to gange!

den ene gang på grund af hun havdet skøret sig i øjet og ikke kunne se, den anden gang jeg glemte banen !

Vi har sat så det målt at komme tiil sjællands mesterskaberne 2005 og at starte MB!
Spirit: Jeg købte ham jo i sommers på et hestemarked. han var syg og 3 år. han var blevet solgt igen og igen

så han var godt forvirret .. Han er begyndt at stole på mennesker, men hvis han bliver nervøs eller bange stejler han stadig efter os (mennesker)

Dog er det meget bedre end i sommers hvor han lossede ud efter ALT og ALLE som han kom i nærheden af.. jeg har vist været heldig, for han har talent for dressuren og springningen! Og det går bare fremad i lynene fart! Vi må jo starte stævner her fra maj af.. Så regner med at skulle ud og starte lidt på naboklubberne - måde dressur og spring
Forresten kommer der snart nogle billeder af ham, Når jeg altså finder mit digikammera!

han minder meget om Zarz´s Micha!! han ligner på INGEN måde en nordbakke i bygningen kun på farven!
Med alle sammen går det bare fremad for tiden - Dejligt!
Hvordan går det med jeres heste??
Tak fordi i gad læse min "bog"