Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nu så jeg lige det der i tvet
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 21:30
Hej alle JHN :-)

Nu så jeg jo lige det tv program med Kamp hunde,
jeg tænker bare "HVOR SYND" for de hunde der bliver behandlet på den måde? alså de folk hvordan kan de gøre sådan noget? den ene ejer eller kamphundens mand havde ladet sin kamphund slå en anden hund / kaniner ihjel? hvad sys i om det? & så i det?

Hilsen /Agata..
Vrinsk Valdimir♥& Tido ♥

0
0
Svar på denne tråd

slet ingen?
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 21:45
er der slet ingen der så det?

Hilsen /Agata..
Vrinsk Valdimir♥& Tido ♥

0
0
Svar på denne tråd

Jeg turde...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 22:28
.. ikke se det. Sys også det er monster synd for de kære kræ - sikke syge lyster folk har.

Små hjerner små fornøjelser.

Schakie&Camilla

| All those moments will be lost in times - just like tears in rain |

Hjertet binder Jer sammen
0
0
Svar på denne tråd

Så det ikke....
Forfatter: 
Dato:  17-02-2005 12:32

Jeg så det heldigvis ikke. Ville bare havde stortudet over det :{-(

Stakkels hunde :(

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

øv øv..
Forfatter: 
Dato:  17-02-2005 12:36
Jeg ville godt have set det, men glemte det.. Kender selv en hund der blev kamphund, men den var for arrig for dem, så den blev sendt tilbage .. Nu er den så blevet aflivet da den blev ved med at angribe mennesker..

† Don't Take Care Of My Life.. †
0
0
Svar på denne tråd

jhjgdgkgkgkc
Forfatter: 
Dato:  17-02-2005 13:35
Jeg så det også! :-@

Hørste også at hvis man havde en hund som hørte under "kamphunde" kunne man resikere at der var nogle der stjal dem og brugte dem til at flænse andre med!!!!!!!! TOTAL SYGE I HOVEDET!!!!!!!

Min hund er en Amerikansk bulldog, han høre under kamphunde, men han er IKKE en kamp hund, forstå mig ret!! Han skal alrig udsettes for det!! Never ever!!

~♥ Tine & Benn ♥ ~
For Altid!
0
0
Svar på denne tråd

jammen da....
Forfatter: 
Dato:  17-02-2005 14:49
så lige det sidste, og var lige ved at tude :{-(
det var skide syndt for dem, og hvad tænker man da lige på når man lader sin hund kæmpe og slå andre dyr ihjæl!

og tænkte også på at det var helt vildt at de bare stjal en hund fra en nabo eller genbo, og lod deres hund lege med dem, og slå dem ihjæl!!
hvad tænker man da så på!! og at de tog kaniner fra en børnehave som de så kunne spise... og lege lidt med!

og det mest underlige er altid at de benægter selv om det hele er på bånd, og folk har optaget det hele..
så er man da dum når man benægter og siger at man aldrig har gjort det. SPADER!!!!
MVH. Stine

Denne signatur har ingen mening,
men lidt mening skal den vel have.
Her kommer meningen så,
ELSKER dig Bine<3
0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2005 15:57
Jeg så det også. F-u-c-k hvor blev jeg p i s s e sur af at se det. Hvad fanden er det for noget svineri ? Uhh, jeg frydede mig da værten sagde; 'Jamen ved du hvad? Der bliver slet ingen kamp, for vi kommer fra TV2..' og så sprang kamera manden ud af bilen. Det var edermandme grin. Så kan han fandme lærer det. Og synes de skulle have fængselsstraf for livstid, hvis alt det han fortalte var sandt.. men det kan man jo ikke vide, for han nægtede jo bagefter 8-)
Men hvad fanden er det for noget at prale med? ' Min hund har dræbt en masse hunde. Både shæfer, labrador og en masse andre, og vi stjæler kaniner til den, fra små børn så den får smag for blod, den bliver nødt til at slås mod to, ellers dræber den, dem bare..' Argh, right! Ta dig sammen knægt...

~Nanna & Fairy Tale~

Man skal ikke gøre en myg til en
elefant ?

0
0
Svar på denne tråd

jeg så det
Forfatter: 
Dato:  17-02-2005 16:02
det er da godt nok vildt og har samme mening som alle jer andre....

-Tulle, Sera Elsker jer- kys kys til jer..
Uhh vil ikk af med dig min Tulle pih. Islænder nordbagger styrer

Tjek min HP www.krissi.dk'

Nordbagge-shetlænder hoppe til salg kig på Tulle på min hjemmeside(HP) skriv hvis i vil vide mer
0
0
Svar på denne tråd

Jeg så
Forfatter: 
Dato:  17-02-2005 16:50
Jeg så det :(
Fik helt ondt i maven. Det er så sygt at nogle folk er sådan nogle svin :s
Men jeg har tænkt mig at lave en hjælpe oganisation (Saves) så jeg kan redde alle de hunde det nu går ud over også sætte menneskerne i spjældet.

;-D | - Team Hvidkjær - | ;-D 

0
0
Svar på denne tråd

joo.....
Forfatter: 
Dato:  17-02-2005 20:16
jo jeg så det...og jeg tænkte også bare; " hvordan kan man være så syg i hoved?"

det var så sund!
Bella og Yankee
- Vi er et team -
0
0
Svar på denne tråd

ja....
Forfatter: 
Dato:  18-02-2005 12:40
Jeg så det også, nøj hvor var det synd for de hunde, og for dem der var blevet dræbt, forstår slet ikke at nogle mennesker kan få sig selv til at gøre sådan noget..

Mig og min hest er ikke mærkelige - vi er bare os!
(tjoo, og dog, måske lidt alligevel :-P )
troen kan flytte bjerge og almindelig sund fornuft kan få folk til at gå udenom!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet