Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

hvor er jeg dog træt af den SNE!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  15-02-2005 09:36
ja overskriften siger jo det hele jeg er møg træt af det snevejr for det betyder jeg ikke kan ride min dejlige bingsebasse hverken på ridebanen eller i skoven fordi han har sko på:(

ret trælst fordi vi skal til stævne om 14 dage! og endda mit allerførste stævne på bingobasse!

vi var i ridehuset igår og det gør jeg aldrig mere når det er snevejr

selve ridningen gik super duper. men øhh
vi sad altså fast fordi min mutti ikke kunne få traileren op af bakken og så skred hestetraileren med bingobasse i heldigvis kom der en flagstang i vejen ellers ved jeg da ikke hvor'n det havde gået men vi kunne ikke komme nogle vejne så ud med hesten og ringe til forskellige mennesker der kunne hjælpe os med at trækker traileren fri fra sneen heldigvis havde vi mobil med ellers skulle vi nok ha' overnattet dernede. men fik da redet programmerne igennem så jeg lige havde prøvet det. og har aflyst dressurundervisningen idag på grund af det igår men glæder mig til på torsdag der skulle alt sneen være væk:) nå men forsat go' dag:)

knus ida
0
0
Svar på denne tråd

Åårh .
Forfatter: 
Dato:  15-02-2005 09:38
Heej.

Jaeh, sneen er sgu ikke lige det vi havde mest brug for lige nu, halvdelen af min efterskole kunne ikke komme tilbage, fordi de sad fast i sneen.

Det var da en chokerende oplevelse med hestetraileren, heldigt at der ikke skete noget.

Og held og lykke med stævnet :)

VH
Christina med Major & Rocky

Rollo, Ida(Halifax) og Stina M&R =
- De tre tosser på en tømmerflåde;b*Stolt*

Min hest er ægte militær? ;b

MSN:
Marock_dyret@yahoo.com
0
0
Svar på denne tråd

Møg snevejr
Forfatter: 
Dato:  15-02-2005 09:44
Sne er noget møg.. Skal til stævne på lørdag og søndag.. Og har overhovedt ikke trænet siden fredag.. Møg.. Glæder mig til vi selv for ridehal..

:-P Knus MM-POWER :-P
>o< Mads and Magic 4 ever >o<
(y) Den som aldrig (y)
:-o lever nu, :-o
;-) lever aldrig, ;-)
:-P Hvad gør du? :-P
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet