Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

@!#$ hvor TYPISK!!! :( *Læs*
Forfatter: 
Dato:  14-02-2005 21:32
Hejsa Alle!

Ja, den længe ventede vinter ferie med masser af tid til hesten er kommet MEN!! Katastrofe ferie! :-( Havde jo regnet med at jeg kunne ride i ferien men li nu ser det ikk ud til jeg kommer til det med mindre det lorte vejr blir bedre! :-( i får li historien:
I lørdags begyndte de at lave bariere (<--- Staves?) i ridehallen... Fint nok... Søndag var jeg ikke oppe ved hesten fordi jeg er mega syg! :-( *F-U-C-K* Nå men kom så op til hesten idag for at ride og muge... Fandeme så om ikk vi ikk må bruge ridehallen fordi de er ved at lave den dumme bariere?! Og tingene ligger i hele ridehuset?! :-( *SNØFT* Så vi må ikke bruge ridehuset i hele denne her uge, og banen er 2tal sneet til og er ubrugelig! Og vejret har ikke tilladt at jeg ku ride tur (plus at det er så glat/hårdt at jeg kun kan skridte! Måske trave lidt hvis jeg er heldig, han har ik sko på...) Sååå Får måske ikk redet hele den her uge :-( Det er bare så TYPISK! Havde regnet med at jeg skulle ud og ride hver dag for at få en go kondi... Men tja... Åbenbart ikk!

Andre der har haft en ferie nedtur?! ?:-)
0
0
Svar på denne tråd

NOPE...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2005 21:54
jeg kan ride hele ferien. for står på rideskole, og der er 3 haller. så det er jo fino.. må jeg ik få din msn?

:-D Kismir, Fly Surprise, Lykkelige og Cornett :-D
{> Dejligere heste/ponyer får man ikk´ {>

0
0
Svar på denne tråd

Ja, desværre.
Forfatter: 
Dato:  15-02-2005 10:26
Det startede for 4 uger siden, der tabte Embla sin ene forsko, og vi havde ikke råd til at få en ny på lige på det tidspunkt, og ventede så to uger, hvor de andre heste på gården også skal have beskåret hove. Og nu kan smeden bare ikke finde tid til at komme 8-)

Mvh. Anna
Embla - den lille røde
Keep it natural
0
0
Svar på denne tråd

vgjvjgjgjo
Forfatter: 
Dato:  15-02-2005 10:28
ja min er blevet halyt i fredag`s så kan heller ikke ride...

;-D Hvis man ville være best må man ikke svigte sin hest ;-D
{> Elsker min dejlige pony Montie {>

0
0
Svar på denne tråd

kender det.... lidt....
Forfatter: 
Dato:  15-02-2005 11:05
Ronja er ikke blevet redet siden torsdag, og kalle siden fredag, skulle faktisk have været nede på klubben igår men deres vej var ikke rydet så kunne ikke det er bare noget @!#$.. hæhæ...

Qnus Henry og dressurponyerne

-Man har ikke vundet sølv, man har tabt guld :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider