Hej .
Tjaa, som overskriften sir ;s
Jeg sidder herhjemme og er vildt forvirret . Har lige haft besøg a en veninde . Hun fortæller så om en fest -
som jeg er gået glip a. Hun fortæller at min kæreste har været sammen med en anden, til den fest. Jeg ku næsten ik forstille mig at han ku finde på det. Vi har nu kommet sammen i 7 måneder , og i den tid har der aldrig været noed. Han har altid været perfekt <3´Så perfekt som man nu ka være

Jeg ka virkelig ik forstå hvis han sku gøre det. Jeg begynder så at tude vildt . Hun trøster mig så og fortæller alt. Så tar hun hjem. Jeg ringer så til ham mens jeg tuder. Ku virkelig ik holde tårene inde :'( Han nægter at have gjordt det, og fortæller hvor meget han elsker mig osv. og at han aldrig ville gøre det mod mig. Til sidst sir han at han har travlt og at jeg ka ringe senere . Nå okaay, vil jeg så gøre. Nu sidder jeg her mega fortvivlet og aner ik hvem der taler sandt. ;s Jeg vil selvfølgelig ringe senere, men hvis en ik taler sandt ka jeg jo ik tro på nogen. Vil jo hverken sige til min bedste veninde jeg ik tror hende, men vil jo heller ik sige det til ham , for jeg holder virkelig a ham . Aner bar ik hva jeg ska
Har i prøvet noget lignene?
Tror jeg vil gå ud til ponyerne, og se om de ka gøre mig glad ;s