|
|
| Vil lige spøge jer om noget.. |
| Forfatter:  |
Sofia med Miss Freja |
| Dato:  |
10-02-2005 13:54 |
|
Hvad er jeres Livs største chok?
Har nok fået en af mine lige nu.
Fordi jeg sad ligså stille og spillede puter.
Lige pludslig lyder det som om nogle brækker døren op eller sårn noget men så var det bare nogle drenge der stod på skateboard
Knuzzer ---(Sofia)--- ---(Og Miss Freja som er verdens bedste pony for mig)---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit livs chok |
|
|
puha, de kan ikke tælles på en hånd, da jeg nærmest talt er et omvandrende nervevrag. Jeg bliver forskrækket over det mindste... så du kan nok forestille dig jeg har haft en del chok!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
jeg er også een af dem der, man bare skal prikke på skulderen og så står jeg og skriger.. ej, heh måske ikke lige, men jeg kan ikke klare at nogen står bag mig og alle dem der går bagom mig, holder jeg øje med at de 'kommer ud' på den anden side ellr hvad man siger.
men mit livs værste chok, det ved jeg godt nok ikke. jeg var ret meget bange da fyrværkerifabrikken røg i luften (bor ca 10 km fra), og jah.. der er så meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfvbdzkjbf dsz |
|
|
jeg blev en dag uvenner med en...og lige pludselig bragede det påå døren og jeg trode at per. var her for a tæske mig så jo der blev jeg forskrækket!!!!!
Hilsen Mette Love Orla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmh... |
Christina Holst Pedersen |
10-02-2005 15:16 |
|
Mmh.. Er faktisk ikke en der er så let at skræmme.. Men engang hvor jeg var alene hjemme, og jeg var lige ved at falde i søvn, hørte jeg nogen der gik neden under! Gud hvor blev jeg bange! Jeg fandt en hammer min far havde glemt på mit værelse, en dag han var igang med at lave noget på mit skab, og gik neden under.. Så var det bare mine forældre der kom hjem! Der var mit hjerte næsten hoppet ud af munden på mig!! Phew..
*Chris den modige* <3 Elsker vilde heste <3 <33 Wenn du denkst du denkst - dann denkst du nurst du denkst <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| største chok :S |
Choco. |
10-02-2005 15:20 |
|
min vendinde fyld med blod i et biluheld (vi var der begge to.) :|
.. Choco .. Med super ponyen Jackson 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa..... |
Erika |
10-02-2005 15:36 |
|
Yes yes jeg er skam også let at gøre bange
Havde en dag sendt en sms til en og havde lagt min mobil ved siden af mig...havde glemt at jeg havde vibrator på så da jeg fik en sms larmede det jo godt når den lå på bordet... og jeg var seriøst ved at falde ned af stolen... fåårk jeg fik et chok...
Men jeg bliver nu MEGET tit MEGET forskrækket  Faktisk MEGET træls... heh
Qnuz ~*MiG*~Livet er farligt - Man dør af det. Giv ikke op på dine drømme, for så kommer du ingen vejne!Msn: erika_sabine@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| uuuhh... |
Krause |
10-02-2005 22:20 |
|
hmm... har sgu fået mange chok det værste var nok der da jeg skulle til stævne med bailey.... http://www.hestenettet.dk/forum/18/309032/309032/
og et andet stort chok var da jeg slog en dreng fra 9. klasse ned.... sådan noget plejer jeg ikke at gøre! men da jeg kom ud fra toilettet nede på skolen sagde han bøh lige ind i hovedet på mig.... jeg blev så forskrækket at jeg var gav ham en knytnæve lige i hovedet så han faldt ned på gulvet og fik en kæmpe blodtud.....  ups!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kulden kommer |
Camilla Mia |
10-02-2005 22:38 |
|
jeg er mørkerad og kan ikke lide at være alene hjemme, så jeg om natten kan jeg blive meget forskrækket over alle mulige ting, og når jeg er alene er jeg et nervevrag og tjekke mist om dørene er låst 10 gange!
Men mit største chok var da en killig fra min kats første og sidste kul blev dræbt af min egen lillesøster som kom til at sætte sit knæ på killingen(hun er altså ike ret gammel).. jeg er stadig ikke kommet over det, og har tit billedet at hans døde krop i mine hænder i mit hoved... elskede den killing mere en noget andet.... jeg havde også kaldt den Amor.....  (græder)
~~~~new-horse Soon getting own horse~~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kulden kommer |
Camilla Mia |
10-02-2005 22:39 |
|
det skal lige siges det er over 3år siden Amor døde- græder stadig tit over ham
~~~~new-horse Soon getting own horse~~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja....... |
Elisa |
11-02-2005 10:01 |
|
det var nok da jeg blev sparket i maven af en hest og de ikke kunne finde ud af hva der var i vejen med mig.....
Knus elisa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| uha... |
<3Logi Look<3 |
11-02-2005 15:15 |
|
der har været mange gange..
Men det var nok da vores hus skulle bygges om, og vi skulle bo i campingvogn ude i laden ved siden af stalden. Lige pludseligt siger min 6-sans (er total Wendy-agtigt  ), er der er et eller anden galt ude i stalden. Jeg går ud i stalden og derude ligger min, nu døde, kat. 2 pony Puk og kan ikke komme op. Hun har lagt sig sådan helt ad væggen. Vækkede mine forældre og min far fik hende op og stå igen og der var ikke noget. Mange nætter, når der bare lød den mindste brag, var jeg ude og se om hun nu var kommet i knipe igen.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit største chock |
~ - LovePhoebe - ~ |
11-02-2005 15:26 |
|
Var da jeg en dag stod nede i kælderen, for at tage mine støvler af... Lige pludselig kunne jeg mærke et sus bagfra (Stod lige foran døren) og kunne mærke, at der stod nogen bag ved mig.. Da jeg vente mig om, var jeg ved at falde af skræk, fordi min lillesøster stod der med en eller anden DUM maske på  Hold kæft jeg fik et chock.. Råbte så meget af hende, at hun blev helt bange og begynde at løbe ovenpå  Heh..
~ - LovePhoebe - ~ What you wear, changes how you feel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var dengang |
Heidi og fjordhestene! |
11-02-2005 16:18 |
|
Det var nok dengang jeg fik at vide Henrik var blevet ramt af et tog, som dræbte ham på stedet.
- Heidi (før med Chili) Savner jer, Lena og Margit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe..UPS |
|
|
jeg HADER den grusvej hen til min veninde!!
der er kun 2 huse (der altid er mørkelagt)
og dem er jeg ski bange for, har sådan på fornemmeren at der en eller anden aften, kommer et eller andet
spooky ud fra dem! så jeg løber med 60km/t
forbi dem hver gang jeg skal op til hende når det er mørkt...
og det andet var en aften hvor jeg var alene i stalden og skulle give hestene hø..og så kom vores nabo, (sygt tidspunkt)
og sagde "hallo" bag mig...og jeg stod med greben i hånden, og vender mig så hurtigt at jeg er ved at stikke ham ned!!
Ditte&Atlantik team Tinggården!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|