Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

At være for stor til sin pony
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 15:03
Jeg rider en lille pony vallak som er 129stg og jeg er selv 168cm. Jeg har utrolige lange ben og kan faktisk passe en hest på 172stg, for så sider mine ben perfekt.

Jeg elsker den lille pony, men jeg ved godt jeg er for stor til ham. Det er begyndt at blive svært for mig at ride og komme videre til næste niveau, og jeg kan ikke rigtig side som jeg skal. Det er også meget svært for mig at ramme de rigtige steder på ham nu, for mine ben kan faktisk nå hinanden under hans mave...

Han har en balance som ligger LANGT over middel! og er umulig at vælte, jeg er bare begyndt at hænge med hovedet fordi jeg ikke ved hvor længe jeg kan blive ved at ride ham. Det er ikke sundt for min ryg, for jeg kan jo ikke lige side rigtigt(prøver self. og kan godt hvis jeg virkelig prøver at finde hans punkt).

Nogen forslag eller har i samme problem? så skriv endelig...
~~~~
new-horse
Soon getting own horse
~~~~
0
0
Svar på denne tråd

jwtfgvbrfgb
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 15:40
jeg sys du skulle finde en ny part...eller hvad det er..!! selv om det godt kan være svrt hvis du er glad for den jeg er 171 og rider en pony på 145 burde ride på en stor hest men vi passer fint sammen da han er bred...heh...men sys du skulle finde en stor pony eller en hest...det ville nok være det bedste...!!! :-)
Love Orla
0
0
Svar på denne tråd

jdfæerjhyråi
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 16:10
jeg var for stor. Så se selv ;-D

8-) Mojn Fra Bøhet! :-P
Hvorfor må smrte ikke være fysisk?
0
0
Svar på denne tråd

For stor?
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 16:14
Jeg bliver nok også snart for stor til min pony, og er nød til at sælge hende :-( Er ikke meget for det, men det er synd for både hest og rytter.. Jeg er 172 cm..
~ - LovePhoebe - ~
What you wear, changes how you feel
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 17:29
Hva med at få en part på den?
Så kan du jo stadig beholde den og ride den en gang imellem...
Du kunne også låne den ud og lave en aftale med låneren om at du må komme og besøge den så tit du vil...

*-:-Nanina&Malou-:-*
**Et Nyt Team På Vej Mod Nye Mål**
***Msn: nanina2@hotmail.com, bare tilføj mig***

*Pas på Velin, for nu kommer verdensmesterteamet:
Nanina&Malou & Selma&Agnes på banen!*

0
0
Svar på denne tråd

kender det...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 17:47
Er osse for stor til min pony... mega træls, da jeg er meget glad for hende :{-(
Freja og Rikke styrer

Lær det.. Vi er det bedste team!

Hilsen Rikke og SKØNNE Freja!

0
0
Svar på denne tråd

hej camillaskat
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 19:24
hej min overdejlige vidunderlige super lækre skattenussepussesuperdejligedonnakaren med smukt hår og øjne osse camillapus:):):)

ved det' svært men du klarer den søde:) knusser idapigen:)
0
0
Svar på denne tråd

Hmhm...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 20:31

Stop med at ride den og tilkør den i stedet :)

Ej, ved godt det er træls... Men bliver heldigvis ikke for stor til nogen af mine.

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

hmm!! højde
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 21:07
Jeg er 175 høj og har ret lange ben 8-)
Min pony er 138 ..
Og der er mange der siger jeg er stort til hende, og ja det er jeg. Men jeg sælger da ik mit lille pu bar fordi jeg har lange ben, no way. Hun lider sq ingen overlast. Så ser ikk rigtig nogen grund til det!? 8-)
. Zazs .
Penge er ikke alt og du bliver ikke lykkelig af dem, - men det hjælper fandmé på det
0
0
Svar på denne tråd

ytrutjyfkye
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 21:10
uha ja det kender jeg godt er også mega træt af det...:( men det går nok der er jo ikke en der har sagt ti lmig at jeg ser alt for stor ud...men har jo også tre år tilbage så mon ikke den er i live til den tid...hehe

;-D Hvis man ville være best må man ikke svigte sin hest ;-D
{> Elsker min dejlige pony Montie {>

0
0
Svar på denne tråd

jgffurithki
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 21:18
uha ja det kender jeg godt er også mega træt af det...:( men det går nok der er jo ikke en der har sagt ti lmig at jeg ser alt for stor ud...men har jo også tre år tilbage så mon ikke den er i live til den tid...hehe

;-D Hvis man ville være best må man ikke svigte sin hest ;-D
{> Elsker min dejlige pony Montie {>

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  08-02-2005 10:04
Kender det også ALT for godt! Er 1,76 og har MEGET lange ben og min pony er 1,45. Kan også godt mærke at det er svært at ride hende fordi jeg er for stor.

Men når man som mig kun har en part så vil jeg ikke stoppe med at ride den, for det er næsten ikke til at få part på store heste. :-(

.:Rikke&Spot:.

TEAM SMS :-P
0
0
Svar på denne tråd

låne den ud
Forfatter: 
Dato:  08-02-2005 11:53
hejza
jeg sys d ska låne den ud.. :-)
knuz mia
0
0
Svar på denne tråd

me2......
Forfatter: 
Dato:  08-02-2005 17:36
mega surt... Jeg har det samme problem, jeg er 165 (ca.) og min pony er 135,5, såå er desværre ved at være for stor til hende :{-( snøft snøft.. Alle siger til mig: " du skal ha en hest, og ikke en 1 pony, den blir du alt for hurtigt for stor til!"

men jeg vil sQ ha en 1 pony!!! heste er alt for store, føler mig bare tryggere ved ponyer, i ved.. Hehe..
Fjordheste-power
:-D
0
0
Svar på denne tråd

hep hey derude bag skærmen!!
Forfatter: 
Dato:  08-02-2005 17:55
kan ikk se noget problem i det hvis ponyen ikk lider under det..
altså hvis den kan bære dig og du gerne stadig vil ride den, så synes jeg da bare at du skal blive ved..
jeg ville sys det var noget andet hvis den f.eks fik ondt i ryggen af at du er for stor, men det gør den jo ikk???!

εïз Vrinsk Fra Helle εïз
:{-( ♥Marco aflivet d. 23-04-04, 10.30 pga. sene-skede-betændelse♥ :{-(
:) *Veronica Helfin* :)
Min pruh er syg, kværke...PivV PiVv* :-(

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider