Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min aften igår..
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 08:52
Hej venner:P

vil da osse gerne høre jeres aften igår.. her kommer min aften..

sidder hos sabii og ser film sammen med hende og astrid.. vi ventede på Stefan, Kevin og Daniel.. Vi fandt dem, og vi tog over til sabii.. vi sad ude på bænken og jeg drak over en halv Vodka og noget bayley.. Når.. men så gik jeg en tur over til en lampe sammen med Kevin.. så drak han resten a min Vodka..:s

Så skulle de hjem.(troede de) vi gik LANGE omveje.. og daniel fandt en lille cykelden cyklede han på. så gik vi et sykke tid.. så gad jeg ikke støtte kevin mer, og så fik Astrid ansvaret.. hehe.. så gik jeg over til Daniel på den der cykel.. han gik a den og mig og Daniel gik sammen og støttede os til hinanden.. når men lidt efter sagde en eller anden hvorn hans cykel var, og så LØB han rigitg rigtig hurtigt og han faldt flere gange.. og så faldt jeg sammen med astrid jeg slog mit hoved ret hård. når og astrid fik en flænge i hånden..

når men vi kom op, og Daniel havde smidt cyklen igen.. så gik jeg over til Daniel og vi gik sammen resten a tiden den nat.. når men så gik Kevin sin vej.. uden nogle grund.. hehe.. Stefan løb efter ham og mig og Daniel gik efter.. så fandt han ham og så gik mig og Daniel hjem til sabii.. derlå sabii og grad.. fordi hun ikke vidste hvor jeg var. så spurtge hun mig om jeg elskede hende.. jeg svarede nej, og sagde jeg elskede Daniel.. heh.. når men så gik de hjem ad.. der var kl tre.. kl fire ringede jeg til Stefan og fik at vide at der ikke gik nogle natbusser eller toge.. så de blev nød til at gå hjem.. ca 7 km tror jeg.. og derefter sov vi.. hehe.. og nu er jeg lige vågnet og jeg sidder her og skriver dette..

hvorn var jeres aften igår??

farvel

Amandus
Ballerup ridecenter<3
Miko Gangster<33

0
0
Svar på denne tråd

brum brum brum
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 09:37
oka :)

I går, var jeg bare oppe ved hesten og hygge lidt.. Elsker at være i stalden når der ikke er andre :-P Men så sad jeg ellers og hyggede mig her ved commen og i stuen med mine forældre. Dejlig aften ;)

Din aften lyder... æhm... ved sku ik. Den har vel været sjov nok, bare ik sårn noget jeg gider... :)

Forsat go weekend :-D

Hilsen Josse og Nislotti

<3 Catch me, don't let me drop!
Love me, don't ever stop! <3
0
0
Svar på denne tråd

hahahahahah
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 09:45
@!#$ hvor r i sjove..!!! hahahah....var det grimme stefan??? heh..!?

Orla Frøsnapper ..
smukke beauty ..
hr. stædig hai-mey ..
Bla bla bla bla bla ..
hr. stædig hai-mey ..
smukke beauty ..
Orla frøsnapper ..

tjek tjek
0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 09:57
Din aften lyder da.. spændende ? :P eller..?

Jeg startede bare med at være oppe i byen med nogen andre, så gik vi ned i et fælleshus og sad og snakkede (7 prs.) Viildt kedeligt :O alle sad og røg og prikkede med noget jeg ikke ved hvad er i huden. De sætter den på fingeren og trykker en knap med så en nål kommer ud, det begynder at bløde og så sidder de og presser på den, så der kommer endnu mere blod ud 8-) En sad og legede med en kniv og ridsede den på huden, mens en anden lå og så halv død ud. Right.. feed aften hva 8-) En ven havde det af lårt fordi hendes bedste ven lige er blevet smidt ud af den efterskole hun går på.. såå.. det endte med at hende og jeg skred hjem 8-)

Yes yes.. :)

Smuk og omgængelig oldenborg hoppe sælges!!! klik her for at se annoncen!
0
0
Svar på denne tråd

æhm ???
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 10:48
Nice aften ellers ! HeHe !

Hmm ? jeg startede med at køre ud til vores nye hus sammen med min mor og papfar.. Jeg blev ret hurtigt træt af at tuller rundt i huset og kede mig, så jeg gik ned til min veninde.. Der sad vi og så Disney Sjov og drak Ice Tea sammen med hendes lillesøster ! Total hygge ! hmm ? da jeg så gik hjem igen stod alle de "seje" med deres Schott-jakker på, og deri bland min eks.. Jeg har været MEGET uvenner med ham fordi han har kørt dobbelløb.. Men nå jeg gik bar forbi og han hilste på mig, og jeg hilste igen.. Men jeg gik jo, og så lige pkudselig kunne jeg hører en der kom løbende efter mig.. Så var det sgu ham der kom.. Æhm.. Så stod vi bar og snakkede, og så begyndte vi sgu at mutte ! Uuuups.. Det var sgu ikk lii meningen.. Men det var sgu meget hygsomt.. ALLE hans venner stod bar og gloede dumt på oss ! Tralalala !

Men det var så min aften.. Ret nice må jeg sii ! HeHe !

Cille&Selina

0
0
Svar på denne tråd

truuut #
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 11:48
såååk !
jeg havde bare verdens røvsygeste aften :s
bah. Jeg var simpelthen sammen med min mor og far og mine brødre :S kedeligt :o

Anne med Anoeska
♡ ååeh den kærlighed ♡
0
0
Svar på denne tråd

METTE.. hold nu kæft..
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 12:07
mette.. vi var alle sammen meget glade for at du ikke var der.. Stefan er ikke en skid grim.. har du prøvet at kigge dig i et spejl?? nej vel.. du tør jo ikke..

Har syg meget respekt over for ham.. os for Kevin..(luffe) og Clemme er bare for dejlig:D

hah..''

Amandus
Ballerup ridecenter<3
Miko Gangster<33

0
0
Svar på denne tråd

hahahahah
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 12:10
du er underlig!!!!

Orla Frøsnapper ..
smukke beauty ..
hr. stædig hai-mey ..
Bla bla bla bla bla ..
hr. stædig hai-mey ..
smukke beauty ..
Orla frøsnapper ..

tjek tjek
0
0
Svar på denne tråd

Tjah!!!
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 12:52
fattede ikk en bjælle.. Noget med i gik en tur, og en der græd. Jææs Jææs.

Jam' jeg slappede af, sku meget meget tidlig til stævne i dag. såårh!!
Og så sumulede jeg fordi min mor nægtede
mig at komme t fest.. hmmm 8-)
. Zazs .
Penge er ikke alt og du bliver ikke lykkelig af dem, - men det hjælper fandmé på det
0
0
Svar på denne tråd

sjovt..!!!
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 13:40
du har drukket en halv flaske vodka...og mere til...men kan stadig huske hvad der skete hele aftenen..!!!????

er det bare mig eller .. man plejer da a glemme hvad der er sket hvis man har drukket så meget..!!!???

Orla Frøsnapper ..
smukke beauty ..
hr. stædig hai-mey ..
Bla bla bla bla bla ..
hr. stædig hai-mey ..
smukke beauty ..
Orla frøsnapper ..

tjek tjek
0
0
Svar på denne tråd

Orla...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 17:04
Nej, man glemmer ikke alt. Hvis man får blackout, så glemmer man det.

Jeg kan altid huske hvad jeg har lavet dagen efter, bare ikke ligeså klart som hvis jeg ikke havde drukket.

Mvh. Anna

I simply just love people too much

Heartlandbøger sælges
0
0
Svar på denne tråd

Udover det.
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 17:05
Udover det jeg skrev til "Orla", lyder din aften pænt steneren.

Mvh. Anna

I simply just love people too much

Heartlandbøger sælges
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider