Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

? Syede rosenknopper :)
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 20:59
Hej alle i kloge mennesker! :D :P

Skal til stævne i weekenden, og ville gerne sy min hyp op. ;) men men men - hvordan gør man ?? ?:-) :) altså, nu er det sårn at hun ikke har særlig meget man, og den er meget tynd. Det er selvf. rart så man ikke behøver at tynde den, men hvad så hvis jeg ville eksperimentere lidt med syede rosenknopper ?? ;) :D hehe!

Håber du kan hjælpe eller bare give en god ide ? ;) :P

Kirstine med super dyrene! ? :D

0
0
Svar på denne tråd

henry har en fantastisk vejledning ;)
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 21:12
jeg har fået en fantastisk vejledning fra min veninde Henriette ;) herinde hedder hun henry med dressurponyerne

her er den:

Henry\'s flette guide:

-Du skal bruge en saks, sy tråd, en nål (helst en stoppenål), og nogle man lastikker.

-Så deler du hesten man op i totter ca. på tykkelse med en tommelfinger. (billede 1)

-Så fletter du alle totterne i fletninger som er løse i starten og 3 cm. Nede stramme. (billede 2)

-Så tråder du en nål, og ruller fletningen op som vist på billeder (man ruller selvfølgelig fletningen ind mod hesten). (billede 3)

-Sår syr du ind og ud igennem fletningen nederst (der hvor den røde streg ca. er) indtil at den ikke folder sig selv ud (sy stramt). Så klipper du snoren over nederst, man behøver ikke sætte en knude på. (billede 4)

-Så er fletningen færdig, og sådan fortsætter man hele manen igennem…. Hæhæ… (billede 5)

¤¤¤
¤¤¤ ;-D Julie & Fumze ;-D ¤¤¤
¤¤¤

* The dreamteame *
- eller tæt på !

Først var min humor sort, så blev den gennemsigtig, men nu er den blevet helt farveløs ;-D

MSN: Juliemanden@ofir.dk... Bare tilføj moi :-D
0
0
Svar på denne tråd

taak :D
Forfatter: 
Dato:  03-02-2005 07:09
tak. ;)

Kirstine med super dyrene! ? :D

0
0
Svar på denne tråd

du kan se billeder
Forfatter: 
Dato:  03-02-2005 12:16
af nogle rigtig flotte rodenknopper på min præs.. Under "mine heste"

Det er meget hurtigere og meget mere holdbart end at flette op - og så er det pænere, man lægger nemloig ikk mærke til hvis en er skæv...

TEAM PIP
- Teamet for ryttere med forelskede heste!

~Medlem af klubben for mennesker med tossede
RØDE
knaldperler~
0
0
Svar på denne tråd

hæhæ......
Forfatter: 
Dato:  03-02-2005 13:56
Lige et lille tip til min guide med syede, du kan prøve at gøre dens man lidt fugtig før du fletter den det gør den mere medgørlig, det gør jeg os selv, det gør det meget nemmere, og så sys jeg os at den holder bedre....

forresten selvom at de ser lidt mislykkedes ud de første par gange er de stadig flotte på afstand, tro mig I know! Håber at det lykkedes hvis du laver dem!

Qnus Henry og dressurponyerne

-Man har ikke vundet sølv, man har tabt guld :-)

0
0
Svar på denne tråd

What you wear, changes how you feel..
Forfatter: 
Dato:  03-02-2005 15:30
Hvor sjovt... Sidste gang jeg flettede, flettede jeg efter din guide Henry, og der blev jeg nummer 2.. Hæhæ..
~ - LovePhoebe - ~
What you wear, changes how you feel
0
0
Svar på denne tråd

KUN FOR SJOV!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  03-02-2005 16:22
Der kan i se allesamme:

Flet som Henry
Vind som Henry
;-D

Ej.. hæhæ.. sys bare at den var lidt god! hæhæ...

Qnus Henry og dressurponyerne

-Man har ikke vundet sølv, man har tabt guld :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider