|
|
| Hmm... |
|
|
Når vi nu er i gang med karaktererne
Jeg plejer at få 11-13 i dansk diktat. 9-10 i dansk stil, fik faktisk også engang 11  *solt* 
Engelsk, 10, matematik, 9-10, tysk, 9, fysik, 9..
Det er ca hvad jeg får i karakterer
Sorry.. Skal snart i seng
Glæder mig til at se hvad jeg får i historie. 
Jeg har fået 3 og 5 de to sidste gange. :-/
Er bestemt ikke stolt, men når man ikke kan tage sin historielærer, eller faget fro dens sags skyld, alvorligt, så er det en anelse svært at tage sig sammen.
Men nu har jeg lavet det, og glæder mig bare til at se hvad jeg får 
DukeWhere there's a will there's WayDon't delay what you can do today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Abel spandabel hvad koster din sabel? |
| Forfatter:  |
ThaMus! |
| Dato:  |
01-02-2005 21:46 |
|
Ejj undskyld mig...
@!#$ hvor lyder I nederen... Hele bundet! Man kan da godt have det sjovt uden at drike JA, meen.. For helved, fest... Rød sodavand? Yeeees mann så kører vi?  Det kan godt være at I ikke kan se det fede i det, men det er der ligesom andre der kan...
Haha! Baby var du til fest i Holte i fredags?
Esben og Thomas havde fået farvet lyserødt hår.. Med glimmer i!  Nøøøj det skulle du have set!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Hamlet - *fløjt fløjt* kig ik på mig... :/ jaah, man lærer af sine fejl.
Hilsen Josse og Nislotti <3 Catch me, don't let me drop! Love me, don't ever stop! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå nåå.. |
|
|
Thamus: Nu er vi så kedelige? Som du selv sagde, man kan have det sjovt uden sprut, men jeg siger da heller ikke, at man ikke MÅ drikke
Nu går jeg sjældent til fester, da det ærligt talt ikke er noget jeg bryder mig om
Men kan du ikke fortælle mig, hvad det fede i at drikke sig stangbacardi er, hvis du alligevel ikke kan huske hvad du har lavet, og kun gør skade på dig selv?

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
ja du er sej hva  SERIØZT IK
Duke
hvorfor skal du blære dig med dine karakterer? pænt nederen gjort hvis du spørger mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgsjgkls |
|
|
gud hvor er jeg ening med thamus!
man kan ikke have det pisse hamrene sjovt bare ved at gå ned til stationen, uden at have drukket!!
undskyld, men hvor henne i indlæget har jeg sagt at jeg ikke kunne huske noget?
jo man kan godt drikke sig patte lam uden at få tømermænd.. eller i hvert fald ikke så mange (; og ærligtalt lyder det ik som om i har særlig meget forstand på det.. hehe..
thamus
på la citta? nørj, syns det er for dyrt ;(
Fexi&Damal Vinder af "Bedste par"
"Dem der ikke hopper, de elsker Ulla"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Baby - jeg sys nu jeg har det meget underholdene på stationen uden at have drukket...  Og jo jeg har drukket, jeg har forstand på det, men jeg har det ligeså godt ædru.. Så hvorfor ik være frisk til næste dag så man kan komme ud og ride, evt. til stævne...
Hilsen Josse og Nislotti <3 Catch me, don't let me drop! Love me, don't ever stop! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| josse... |
|
|
fordi man har det 3 gange sjovere når man er fuld (;
det kan godt være du syns det er underholdende at gå ned til en station, men det syns jeg ikke!
og læste du havd jeg skrev? jeg havde IKKe tømermænd, kun en meget lille smule om aften og em sov jeg væk på en time  så jeg var frisk nok... og desuden går jeg også op i andre ting end heste.. fx venner og fester 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
ThaMus! |
01-02-2005 22:06 |
|
Var os på La Sita..
Var rundt omkring
Først mødte vi Esben, Thomas (lockhart) og ... En eller anden..? Mini Sep tror jeg! Ja..  Dem mødte vi oppe på tanken da vi skulle købe sprut, også fulgtes vi med dem hen til Signe,, for hun holdte fest! Men NEJ der måtte vi bestemt ik komme ind!
Så tog vi på club 10... Men øhh... Gjorde mig ret dumt bemærket, så tog videre til La Sita..
Og så var vi der resten af tiden..
DUKE: Har jeg sagt at du har sagt at man ikke må drikke? Hmm. Nej det har jeg ikke 
Men jeg siger at jeg sagtens kan have det sjovt uden at drikke. Men øhh.. Har du nogensinde prøvet at være stiv? Man kan godt huske noget, måske ikke lige detaljer  Men.. Forstå mig ret... Det er sjovt at drikke jaerh, man gør (JEG gør) det ikke for at spille sej, men fordi JEG godt kan se det fede i det.. Det kan du måske ikke, og det har jeg stor repsekt for...
Godt så?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum burm |
|
|
Baby - når man fester plejer man at gå sent i seng ? eller for det meste. Altså så kan man ik være frisk... Måske kan du.. Men jeg prioitere bare heste før alt andet.. Det er nok der nogen har et problem med druk osv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| duke::: |
|
|
man kan godt huske en masse ting og så gør man em masse oinlige ting og ting man normalt ikke ville turde.. og så har man en masse at snakke og grine over næste dag  man er jo sammenmed nogen venner som passer på en, så man kommer ikke så meget til skade.. så må man jo tage det sure med det søde..
karen: undskyld duke blærer sig da ikke... det er mig der starter med at ligge karaktere ind og "lægger" op til at andre skal gøre det... så du mener altså at hvis man har gode karaktere må man ikke ligge dem ind??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| josse.... |
|
|
jeg gik i brædderne kl 1 med lidt tømmermænd og så bågnede jeg en time senere og var frisk igen  så stod jeg op kl 9 næste morgen og kunne sagtens havde været ude og ride, det ´var bare ikke min dag (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
ThaMus! |
01-02-2005 22:15 |
|
Haha! Okay... Hvis man har gode karaktere så må man ikke ligge dem ind fordi så blærer man sig??
hvis man er smuk må man heller ikke ligge et billed ind, for så blærer man sig os eller hva?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| man må godt |
|
|
| man må en hel masse ting - mange af dem er bar nederen at gøre?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
Baby
lol jeg er da hammerligeglad om hun har gode karakterer. det kommer bare på sådan en lidt slimet blæremåde.. altså hun starter med at svine sig til - og så bagefter er hun riiigtig sød og kan fortælle om sine karakterer.. jaja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karen.... |
|
|
hvis du er "hammerligeglad" hvorfor gider du så skrive et indlæg om det? 
hvornår sviner hun sig til?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der er sq intet |
*Gajolen* |
02-02-2005 07:58 |
|
fedt ved at drikke sig såååå fuld at man ikke kan huske noget... så kan man jo ikke huske hvis man havde det sjovt
men ja.... man kan godt drikke sig pisse fuld uden at have tømmermand den næste dag... men for det meste er man ikke sååå heldig!!! hehe
KØS *Gajolen* og Fiona - Man er jo SRINGRYTTER  Det er altid en god idé og tag et smut ind på min præs. og se ALLE mine flotte billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm..... |
kurnikov |
02-02-2005 08:27 |
|
Det ved jeg nu ik... Min veninde kan drikke ekstremt meget, men hun får ALDRIG tømmermænd, såh!
Hilsen Clara, Stendyssens Jappeloup og Stendyssens Sunbeam!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| teekst :S |
Maxxii<3 |
02-02-2005 15:23 |
|
Godt, jeg ikke er den eneste, der ikke kan se det fede ved at drikke ;S - man bliver for det meste åndsvag at høre på, og har det dårlig næste dag :/ -fedt, ikk? - nej! :S
- Tillykke med karakterne..
Kys Camilla.. - Gud bevare Danmark! -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
Baby
>hvis du er "hammerligeglad" hvorfor gider du så skrive et indlæg om det?
tja nu startede jeg jo så egentligt også med at svare på dit indlæg.
>hvornår sviner hun sig til?
ja ok der skulle så dig og ikke sig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Klaamt! Jeg er slimet 
Ville da sige at jeg er temmelig neutral i den måde jeg skrev om mine karakterer om?
Jeg ville nu bare påpege, at når man ikke er fuld, så får man for det meste bedre karakterer
Men GO for dig Baby, at du ikke høvler mig for det, netop fordi jeg kommenterede din drikken 
Respekt til dig
Den med at drikke sig stiv så man ikke kan huske dagen efter, så bed jeg mig lige fast i den med at hoppe ned fra 'et eller andet'
Men nu snakkede jeg i generelitet, da jeg skrev at drikke sig stiv til man ikke husker noget, ikke er det fedeste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aij, undskyld mig! |
Cecilie (Jason) |
02-02-2005 18:20 |
|
Men for fa'en...
Er det sårn en konkurrence om hvem der drikker mest, hver weekend? Når dét så ikke er sjovt mere, konkurrere i om hvem der har bedst karaktere..
Få jer et liv, småbørn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Cecilie(Jason): Konkurrence?  Naah..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
• Linette • |
02-02-2005 18:38 |
|
Ihh, har i fået det forkerte ben ud a' sengen imorges?
"Hak, hak, hak, hak" på hinanden 
Linette 
♥ Sascha ♥ ♥ Lady ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mwahahaaa! |
|
|
Linette: Vi ka' li' det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah .. folk |
|
|
kan jo gøre hvad de vil ikk?  Vi har alle forskellige holdninger og meninger om ting! Og heldigvis for det!
Vil gerne tilføje jeg også mener man godt kan være stangfuld - uden nødvendigvis have tømmermænd dagen efter. Kan komme an på så meget. Bla. om man er ædru ( eller rimelig ædru) igen før man går i seng - om man knækker sig, hvad man har drukket osv. osv. Der er jo flere ting der spiller ind.
Med hensyn til karakter ligger jeg med et gennemsnit på 8.9 hvilket jeg er 100% tilfreds med
-- Cille --
Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slap af @@@@ |
Kristine. ( Paw <3 ) |
02-02-2005 19:12 |
|
Tag det lidt roligt hva' @@@@
Det er sgu' fedt nok at drikke, det er ret så sjovt 
Men ja, du kan jo også sagtens have det sjovt uden at have drukket.
Men lad dog vær' med at fare i hovedet på pigen, bare fordi hun skriver at hun har været stiv? O: Det er sgu' da lidt for groft. Man har liv at skrive det man vil.
Har slev været stiv, og har da selv vågnet UDEN tømmermænd :/ Selv efter at ha' drukket meget :/ ?
Så kan ikke se det rigtige i det? For det li'som forskelligt fra person til person om hvad der sker.
Hyg jer ;P
Paw du er min hest <3 Vil sgu' ALTID elske den ligemeget hvad (: Han er mit et og alt <3
Livet er ikke altid det nemmeste :/ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm!!!!! |
heste-line |
02-02-2005 20:52 |
|
i skal ikk sige det med man ikke kan have tømmermænd... der findes ozz mange måder at have tømmermænd på.. jeg blver sjældent dårlig, men bare træt... hvis jeg bliver dårlig har jeg ozz drukket så meget at jeg knækkede mig den dag jeg drak...
Når man er ung handler det ikke KUN om hygge, men om at prøve at være stiv, og at have det sjovt... derfor drikke så meget...
GOD karakter i mat:D og bio:D
Quincy du er bare såå speciel:D Love ya:-*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KAREN (ISABELLA) |
Bims? |
02-02-2005 20:55 |
|
Karen (Isabella) - Hvorfor skal du altid virke så nedladende?
Det er lidt træls at høre på.. Og det jeg hentyder til er
ja du er sej hva SERIØZT IK
Duke
hvorfor skal du blære dig med dine karakterer? pænt nederen gjort hvis du spørger mig
Det kan godt være du ikke syntes det er fedt at drikke, men andre syntes det.
Og hun er bare stolt over sine karakterer og vil gerne fortælle os andre det.
Jeg syntes det er skide flot af hende at få såen nogle karakterer, gid jeg får såan nogle flotte karakterer, men tror dog ikke jeg får.
Tulle Skønhed skaber opmærksomhed. Kærlighed skaber venner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
Bims?
måske lyder jeg nedladende. men du kan ikke høre mit tonefald eller ansigtsudtryk, så du ved det rent faktisk ikke. du tror at det skal forstås på een måde - men måske skal det forstås på en anden. -og nu var der sådan set '  'smileyen så hvis du opfatter sætningen på den måde, - ja så er det dit problem.
tja det er et spørgsmål. -og heldigvis er Duke skabt med lidt humor, så hun flegner ikke.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HMMM hehe eller noget. |
REENBERG |
03-02-2005 17:41 |
|
1) for det første har baby jo ikke sagt at hun ikke kan huske noget som helst.
for det andet så jo man har det bare sjovere når man er fuld om det er fornuftigt er så en anden diskussion og..
for det tredje er der nogen der bare ikke får tømmermænd f.eks. mig... jeg har det a @!#$ til om natten og tidligt morgen men kl.11 om formiddagen er jeg på toppen så det kan man godt..
og duke.. vi andre er pænt ligeglade med dine karakterer og hvis du så gerne vil vise dem frem, så lav dog en tråd om dig og dine karakterer og forresten hvordan kan du kommenterer på dette indlæg hvis du alligevel aldrig går til fest??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine karakterer.. |
Nasrahn |
03-02-2005 17:51 |
|
Diktat 11-13
Dansk stil 10-11
Matematik 8
Engelsk 9
Tysk 9
Fysik 6
Har jeg glemt noget?
Jeg elsker pintoer - det er derfor jeg har købt en skimmel med pletter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Må indrømme.... |
Cecilie (Jason) |
03-02-2005 18:22 |
|
...At jeg ikke giver noget, for folk som ikke kan have det sjovt, uden at drikke.
Ikke fordi jeg ikke selv drikker, men bare ikke i så enormt omfang, som andre, men kan sagtens have det sjovt uden
Men lige pt. har jeg så meget om ørerne, og min hverdag er ca.: Æde, I skole, Ride, Æde & Sove. Og deri er fester, alkohol oa. ikke inkluderet.
Men fred være med, hvordan I vælger, vi kan jo ikke alle være ens.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgfgasdgfadf |
Ann 27 |
03-02-2005 19:47 |
|
Uh.. hvor er det sejt at skrive sine karakterer. Må da indrømme at jeg får højere end dig, men derfor SKRIGER jeg det jo ikke ud over det hele..
Baby: Glæd dig til du bliver ældre og kan styre dig.. Og ikke behøver at lyve om at man har været på discotek eller en bar,,..
♥♥Jeg elsker dig så meget skat, vil aldrig miste dig♥♥ Dynamo er halt, skal til Thermografi om 3 uger 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdasdasdasdasdasd |
Ann 27 |
03-02-2005 19:58 |
|
Og der er jo også forskel på at gå 7-8 klasse, for der kaster de om sig med 11-13 taller. Også i 9-10. hvor man virkelig skal gøre noget for det...
♥♥Jeg elsker dig så meget skat, vil aldrig miste dig♥♥ Dynamo er halt, skal til Thermografi om 3 uger 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man kan nemt, |
|
|
være meget stiv uden tømmermænd, *HOST TanZen *HOST*
Mindes en meget stiv Tanja herindefra, til fest med mig, lagde og brækkede sig ud over alt
Og keine tømmermænd næste dag
#racc00ns.VixeN - |Chester| <3 Musse <3 msn; Chester89_14@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ann katrine |
|
|
hva er det så du gør nu? hmm.. nu "SKRIGER" du da ud over det hele at du for højere karaktere end mig
hvornår er det jeg har sagt at jeg har været på diskotek og bar? og hvis jeg havde sagt det, kunne du jo ik vide om jeg havde løjet..
og hvor gammel er det li du er? du lyder i hvertfald ik særlig moden og ser heller ik særlig moden ud.. glæd dig selv til at vokse op fra kaninhopningen! helt ærlig "lad vær' med at kaste med sten, når du selv bor i et glashus"..
det kan godt være de gjorde det på din skole, men det gør de ik på min!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfgdfgadh |
Ann 27 |
03-02-2005 21:03 |
|
Jo, hvor mange dørmænd lukker 12-13 årige piger ind nogle steder? Hmm.. ikke særlig mange vel..? Nej!
Jeg er skam vokset op, men hvorfor skal det nu blandes ind i det her at jeg går til kaninhop? Det er da godt nok barnligt/mærkeligt
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ann katrine |
|
|
HA ha hvor er du sjov  men hvornår har jeg sagt at jeg har været på diskotek eller bar?? og så er jeg "faktisk" 14.. og du vil ikke engang si hvor gammel du er??
det er nemlig li det, det er!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ujlfkgfghfhjfg |
Ann 27 |
03-02-2005 21:29 |
|
hmm.. 16.. men stadig.. 14 år nej.. ikke på discoteker.
Kan ikke se det sjove at du har skabt dig ekstremt barnligt, og mærkeligt.. "se hvor meget jeg kan drikke, hvor er jeg STOOOR" NoT..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ann Katrine |
ThaMus! |
03-02-2005 21:51 |
|
Er det mig du tror der har løjet??
Du kender åbenbart ik diskuteker og barer her..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsdfsdfasdf |
Ann 27 |
04-02-2005 08:11 |
|
Tha MUS: Ha ha.. jamen god *host* tur i weeken så 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @!#$ hvor er du latterlig!!! |
ThaMus! |
04-02-2005 13:34 |
|
Ann Katrine...
Vil du med måske??
Prøv at tjek club 10 eller La Sita??
Evt..? Du aner jo ik hvem de lukker ind og hvem de ik lukker ind før du selv har været der...?
Sååå...? Luk røven?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfhdhsdgj |
Ann 27 |
04-02-2005 13:38 |
|
ja ja. men så er det jo også et skod sted.. De steder hvor de lukker små børn ind gider andre jo ikke komme.. Og i bliver jo smidt ud ligeså snart i kigger på en øl.. Fed bytur..
Eller... Grow Up---
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhh nej...!! |
ThaMus! |
04-02-2005 14:07 |
|
På La Stia sælger de spiritus til mindre årige eller hvad det hedder... Man skal være 15 for at komme ind, eller os skal man have billetter.. Og jeg havde billetter... Og er over 15.. OG jeg kunne købe alt det sprut jeg ville.. Og det kunne mine veninder os. Nogle af dem er 14.. Sååååå NEJ vi bliver ik smidt ud...
Og på 10'eren bliver man heller ik smidt ud af at "kigge på en øl" ... NEJ! 
Tag dog der over og tjek det med dine egne øjne inden du begynder på det @!#$
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfasfsdfasdfdsdf |
Ann 27 |
04-02-2005 14:15 |
|
God historie...
♥♥Jeg elsker dig så meget skat, vil aldrig miste dig♥♥ Dynamo er halt, skal til Termografi på onsdag d. 9/2 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NU LUKKER DU!!! |
ThaMus! |
04-02-2005 14:35 |
|
!!!
Du har kraftederme ALDRIG været der, så du ved jo for helved IKKE hvad de gør og hvad de ikke gør!!!
FAT DET!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| What you wear, changes how you feel.. |
~ - LovePhoebe - ~ |
04-02-2005 14:44 |
|
Thamus: Overeagerer du ikke lidt? Ikke fordi jeg vil blande mig i diskutionen, men... 
~ - LovePhoebe - ~ What you wear, changes how you feel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan godt se hvad du mener... |
ThaMus! |
04-02-2005 14:45 |
|
Men for helved hvor jeg hader flabede mennesker...
(ja jeg hentyder til dig Ann Katrine)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfggsdfgdfggf |
Ann 27 |
04-02-2005 14:46 |
|
Små hidsige piger skulle hellere blive hjemme.. Og vente på at de blev gamle nok til at gå ordenligt i byen og lade være med at ødelægge gaderne med deres "uh, hvor er jeg stiv, jeg har drukket 3 øl!! eller 5.. wow.. tihi se jeg vælter, men jeg skal hjem nu, kl er 1 hej hej." Det er jo til at brække sig over.. Men det med brækken klarer de jo selv..
♥♥Jeg elsker dig så meget skat, vil aldrig miste dig♥♥ Dynamo er halt, skal til Termografi på onsdag d. 9/2 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karaktere.. |
Matilde(Lyfting&Funi) |
04-02-2005 14:50 |
|
Nu gider jeg ikke komme ind på jeres drukture.. Synes de lyder pænt kedelige
Anyway, synes karakterniveauet er meget jævnt i 8-9-10- klasse, jeg oplevede i hvert fald aldrig de store udsving, tilgengæld er mit snit faldet RET drastisk det sidste 1½ år på gymnasiet.. kedeligt.
Mvh. Matilde(Lyfting, Funi og Lipurtá)
Medlem af Skeifa og DI
MSN: Matilde_klarskov@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karaktere.. |
Matilde(Lyfting&Funi) |
04-02-2005 14:51 |
|
Nu gider jeg ikke komme ind på jeres drukture..
Anyway, synes karakterniveauet er meget jævnt i 8-9-10- klasse, jeg oplevede i hvert fald aldrig de store udsving, tilgengæld er mit snit faldet RET drastisk det sidste 1½ år på gymnasiet.. kedeligt.
Medlem af Skeifa og DI
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ann Katrine .... Lille ven... Nu stopper du |
ThaMus! |
04-02-2005 14:56 |
|
Hvornår har du set mig rende rundt på gaden og sige Årh hvad jeg er stiv??
ALDRIG tror jeg... Og har jeg sagt det her? .. Nej... Heller ikke... Hvorfor fanden bliver du ved?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bsdgbdfbadfbgdaghsfhj |
Ann 27 |
04-02-2005 14:58 |
|
Mathilde: Ikke at de ikke ligger jævnt. Der skal bare mere arbejde til et 11 tal i 10 klasse, end i 8. klasse. Og sådan er det. Og det er jo også meget forståeligt..
Sad for nogle uger siden og læste nogle stile jeg havde fået 10 for i 7.-8. klasse, og de var.. hehe.. det var nok mest for at give eleverne mere selvtillid.. Men nogle får jo for meget..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Diskotek som 14 årig ? |
Cecilie (Jason) |
04-02-2005 16:19 |
|
Du kan jo ikke komme ind på diskotekerne før du er 16. De fleste steder kræver de at se sygesikring, eller andet før du kommer ind  Sådan er det ihvertfald her i byen
Det er jo diskotekernes ansvar, hvis de lukker småbørn ind, så det tror jeg næppe de gør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til baby |
|
|
Hey har du gået til limenas?
bare et helt andet spørgsmål..hehe
knus Nanna - som har gået til limenas
"Med Kærlighed og kundskab bygges livet op"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ann katrine |
|
|
hmm.. hvor er du sjov at høre på! man kan bar tydeligt mærke at du er sådan en der ingen venner har og er rimelig upopulær og først startede med at drikke da du var 16.. og nu er du så kommet en på hestenettet, hvor du rigtig kan nedgøre os andre, og føle dig stor  .. jaja.. sådan nogen skal der vel også være plads til.
thamus: lad dog være med at spilde krudt på hende, hun er ik det vær!!
hun har nok haft det svært og er ik helt så moden som hun kunne ønske at være.
du kan bare være ligeglad med om ann katrine ik tror på dig! Du er meget mere vær end hende, skal du bare vide 
Fexi&Damal Vinder af "Bedste par" SÅ LÆNGE VI ER STIVE, ER VI I LIVE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fixen.... |
|
|
narj.. men min veninde malle har (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak skat.... |
ThaMus! |
04-02-2005 17:10 |
|
Jeg kan tage det. Finder mig bare IKKE i at blive nedgjort...
OG! Hvis I ikke tror på mig så tag selv på Club 10 eller La Sita i stedenfor at spille kloge???
Bare en idé????????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsdfasdfsadfsd |
Ann 27 |
04-02-2005 18:30 |
|
Baby: Ha ha.. Nedgøre andre? Hvad er det lige selv du gør nu? Men okay, hvis en 13 årig siger noget til mig går jeg helt ned.. Nej, ingen venner, okay.. Hestenettet? Hvor er det lige selv du befinder dig?
Ok jeg er en upopulær pige, der bor helt alene (sammen med min kæreste) og med min veninde og hendes kærester næsten som naboer. Har ingen venner, men går besynderligt nok sammen med nogle, tja de må vel være bekendte ? hehe..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
|
|
lol jeg er hammerligeglad med diskoteksnakken.
Baby
og nu er du så kommet en på hestenettet, hvor du rigtig kan nedgøre os andre, og føle dig stor
hun har nok liiige været her meget længere tid end dig, skal du se
ThaMus!
Jeg kan tage det
nej det er jo faktisk det du ikke kan  du går fuldstændig makron over at Ann Katrine kører lidt på dig - så du kan ikke tage det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdgdfgdfgdg |
Ann 27 |
04-02-2005 18:53 |
|
Baby: Jeg har altså været på HN i 4 år..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ann katrine |
|
|
narj hvor er det flot! 4 år simpelt hen, total sejt var..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dfsdfsdfdsdf |
Ann 27 |
04-02-2005 19:46 |
|
Baby: Ja, det er din alder, og???
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karaktere.. |
Matilde(Lyfting&Funi) |
05-02-2005 09:40 |
|
Ann Katrine: Ja, det er rigtig at der kræves mere, men det er også logisk eftersom nivauet stiger.. Men man bliver jo også automatisk selv bedre til at skrive,regne m.m så jeg synes det følges ad  - Men kan ikke udtale mig heeelt om det, da jeg i 10 kl. gik på en efterskole, hvor vi ikke fik løbende karaktere, såå  Men jo, det bliver da sværere og sværere at få de helt høje tal  - Desværre hehe..
Medlem af Skeifa og DI
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ann katrine |
|
|
HAHA hvor er du sjov var
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ann Katrine |
Mini (musen) |
05-02-2005 21:48 |
|
Jah, nu det jo ikke for at komme imellem din og Thamus'es fine debat, men! har du ikke selv været de 14 år? jeg kan ihvertfald godt huske da du fortalte om dine ture engang imellem herinde. og nej! der var jeg ikke gammel, da jeg stadig ikke er det i følge dig.  . men du fortalte ihvertfald en del herinde. 8D. folk nedgjorde dig, du flippede også fulstendig ud! Nu du måske vokset? Ja! blevet mere moden? Måske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hrm jah. |
Mini (musen) |
05-02-2005 21:49 |
|
måske fik jeg ikke formuleret mig så godt? men Håber i forstår pointen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfdfsdfdf |
Ann 27 |
05-02-2005 22:07 |
|
Æhe.. hvornår?
Link tak..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalalalala?? |
Rikke(Kasse og Bertil) |
05-02-2005 22:23 |
|
Er det kun mig der synes det er lidt tidligt at drikke sig "herre lam" som 13-14 årig 
Jeg er ca. på alder med dig (blev 14 for 2 måneder siden) Og det eneste jeg har drukket var en bailey i ny og næ sammen med voksne....Er det mig der er bagud, eller jer der er lidt tidligt på den ?? 
Og i øvrigt kan man sagtens have det sjovt uden at være fuld
Knus Rikke
Kassandra og Bertha = Elsker de heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Att. Rikke |
Matilde(Lyfting&Funi) |
06-02-2005 14:42 |
|
Nææ.. Du er sgu ikke "bagud", nogle drikker bare tidligere andre, såen tror jeg det er alle steder.. Begyndte da også først at drikke mig såen fuld som 15 årig.. såå..
- Der er bare mange, som synes, det er meget spændende, og synes jeg, haster/-og kaster sig ud i det! - Det er ikke altid et kønt syn!
Medlem af Skeifa og DI
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdejwhjwehjw |
... |
06-02-2005 15:14 |
|
man kan sagtens have det sjovt uden at være fuld, selvfølgelig har man det kanonsjovt når man er fuld, men det er nok også noget med at man syhnes det hører med til at være ung, ikke nødvendigvis bare for at være sej, men det er bare en ting der skal prøves. og det er måske ikke fornuftigt eller sejt, men meget menneskeligt 
og det med ikke at få tømmermænd, det kommer jo også an på hvilken tid på dagen man drak, om man var vildt fuld da man gik i seng eller om man havde været oppe et stykke tid efter uden at drikke og det måske var gået lidt væk, om man havde knækket sig osv.
men jeg forstår ikke hvorfor vi skal have detaljerne om hvor stiv du var, uden at det har en skid med noget at gøre.. heh XD men @!#$ det.
karaktere får jeg ikke endnu, ahahahaha. går nemlig kun i 7. høhø. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfasdfsdfsdfsdf |
Ann 27 |
06-02-2005 19:00 |
|
Mini: Hmm jeg mangler stadig et link, hovsa, det kunne du ikke finde hva? Hvorfor mon? Hmm..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ann Katrine |
Mini (musen) |
06-02-2005 19:27 |
|
Næ, gider ikke gå så langt tilbage "i arkiverne ;P" Det er trodsalt mindst et år siden, måske to o:..
kan høre du ikke rigtig tror på det jeg siger! men gider heller ikke skændes med dig, syntes bare du skal lade være at "råbe" selvom du er ældre. Du har jo trods alt selv været 14år og kan bare huske nogle af dine indlæg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|