Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

OSO opgave. Hjemmesider!
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 19:14
Hej.

Har lidt af et problem. JEg skal lave OSO opgave om Berider uddanelsen, og det at være prof. spring rytter! Skal self. også ind på dressuren.

Kan bare ikke fiden andre bøger en lademnads ridelesikon, og så nogen der hedder: '' min rideskole '' ''Ida lære at ride '' ''min første pony '' osv. ogd em regner jeg ikke som brugbare :-P 8-)

Ville bare spørge om der er nogen der kender nogen gode hjemmesider jeg evt. kan bruge?
8-) Mojn Fra Bøhet! :-P
Hvorfor må smrte ikke være fysisk?
0
0
Svar på denne tråd

? tegn
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 19:30
Nej.. Som folk sagde til mig da jeg spurgte om noget ang. lektier, det sagde de fleste "Lav dine lektier selv".. :S
Tulle
Skønhed skaber opmærksomhed. Kærlighed skaber venner
0
0
Svar på denne tråd

gfhgkjp
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 20:04
Det her er sku da heller ikke lektier det her! Det er en opgave som vi har ½ år til at lave. Jeg ved ikke om du kan se opgaven, men det kan jeg. Og spørger ikke feter hjælp som sådan. Men det kunne være der var nogen der kændte nogen gode hjemmeseider!
8-) Mojn Fra Bøhet! :-P
Hvorfor må smrte ikke være fysisk?
0
0
Svar på denne tråd

? tegn!
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 17:15
Bøhet! - Nånå! Slap da lige af! Du behøver ikke at blive så mobset! Tag lige en slapper! Jeg sagde det sgu da bare !
Tulle
0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 18:46

Bims
lol det er da dig der er mobset? :S Thea spørger om hjælp, og du svarer sådan her, Nej.. Som folk sagde til mig da jeg spurgte om noget ang. lektier, det sagde de fleste "Lav dine lektier selv".. :S
hmm kan du se min pointe?

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

Karen (Isabella)
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 19:27
Karen (Isabella) - Nææh... Det kan jeg ærlig talt ikke..
Tulle
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider