Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Så lidt, men en utrolig følelse : )
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 21:02
Hejsa folkens!

I dag har jeg været til rideundervisning ;)

Først lukkede jeg Clair på fold som jeg plejer, og så gik vi lidt rundt samman. Så hoppede jeg op, og sad der og kukkelurede lidt, men Clair spiste lidt :P
Spændende 8-)

Nå, vi sadlede op og red.. Ride, ride, ride. Trav, trav, trav. Galop, galo... Hop, hop.. Det var ikke Clair, men en lille pony, Alexandra, vi kalder hende lige Alex, hoppede med sin rytter. Rytteren faldt af, og Alex var på fri fod.. I Ridehuset 8-)
Donau, en vallak på 4, blev temmelig hys, da den lille pony bare trdnede rundt i huset. De andre 4 heste, ink. mig og Clair, sagde ikke det mindste. :P

Kersti, vores ridelærer, ville prøve at fangeAlex, men det gik ikke så godt, for hver gang hun var gået ned i trav, kom Kersti hen til hende, og så begyndte hun at galopere videre 8-)

Jeg stod af for at hjælpe. Fik én af de andre til at holde Clair. Jeg vari den modsatte ende af hvor Alex var, og Kersti gik ud for at hente noget, som senere skulle vise sig at være en spand havre. jeg var i mellemtiden kommet godt op i den anden ende. lidt over midten. Alex løber i retning af Kersti, som kommer med spanden, så drejer hun lige så pænt af, og går stille og roligt hen mod mig. Helt afslappet!

Det var en fantastisk følelse :D
Nu skal det siges, at ponyen skam er vældig madglad.. Det er ikke det :P ;)

Hun stoppede også helt, og stod helt stille da hun kom hen til mig. Jeg mener ikke engang at have kaldt på hende. Kun snakket til hende. :)

Jeg har altid været flink mod Alex, selvom jeg aldrig rigtig har haft noget med hende at gøre.

Og nej, jeg leger ikke hellig, men måtte bare lige fortælle jer hvor dejligt det er at blive foretrukket frem for en rædselsfuld kvinde, med en spand havre i hånden ;D

Hmm.. Det blev lidt langt, men det var jo også en stooor begivenhed :P
Det var SÅDAN en dejlig følelse. Tror aldrig jeg har oplevet noget lignende. 8-)

Duke
Where there's a will there's Way
Don't delay what you can do today
0
0
Svar på denne tråd

fluer elsker mad
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 21:06
ja det er sådan en lækker fornemmelse når man bliver fotrukket frem for noget andet som hesten pr instinkt elsker mere.
Man bliver så glad og varm inden i og føler virklig man betyder noget :-D

*MeFeNiRo*
~Nu med den lille Lamborghini ponY :-D ~
:-P Elsker bare hviskelege :-P
0
0
Svar på denne tråd

det er en rar følelse..
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 21:08
sikke en oplevelse.. det er virkelig rart at opleve at en hest er glad for en eller bare det at et dyr er glad for en.. og viser det.. dyr er bare så dejlige..
Sheila
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 21:12
Skal lige tilføje, at Alex ALTID er sur på andre, og ikke er opmærksomhedssøgende, plus, hun ofte bukker, hopper, og rejder sig på bagbenene..
Så det giver lige lidt ekstra, når man jo nu aldrig rigtig har arbejdet med hende :)

Duke
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 21:40
Andre der har haft lignende oplevelse?

Eller bare haft en ualmindelig dejlig oplevelse? ;D

Duke
0
0
Svar på denne tråd

Samme..
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 21:45
Dejligt :) Ville godt have set din ridelærers ansigtsudtryk :P

Jeg har ikke oplevet præcis det samme, men med Embla, som aldrig har været tillidsfuld før, hun er begyndt at komme for fulderfart *host* i skridt så hurtigt hun kan*host*, det er altså dejligt :)

Mvh. Anna

I don't need you here, because I'm wasted. I'm wasted
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 21:50
Anna: Ja, jeg ville også godt selv have set det. Det gjorde jeg bare ikke.. Var alt for optaget af at se på den søde lille pony :P
men hørte at hun sagde noget med: "Nå.." 8-) Sådan blandet af skuffelse, snobbethed og overraskelse :P Nok mest snobagtigt :P Lidt svært at forklare :P

Duke
0
0
Svar på denne tråd

Duke..
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 21:56
haha, mindreværdkomplekser! :P

Mvh. Anna

I don't need you here, because I'm wasted. I'm wasted
0
0
Svar på denne tråd

jammen da....
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 14:16
lyder da dejligt... ;-D

så er mad ikke alt i deres liv, har jeg allers altid troet ;-D
MVH. Stine

Denne signatur har ingen mening,
men lidt mening skal den vel have.
Her kommer meningen med det hele,
ELSKER dig Bine<3
0
0
Svar på denne tråd

galagung galagung galagung
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 14:30
lyder godt... ;-D

:-P Kram Sascha :-P

Hest købes! Ska ku gå dressur (mindst LC) og spring (omkring LC). For at vide mere; skriv!!!
0
0
Svar på denne tråd

Uhh....
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 17:02

Kender det :) Det er en dejlig følelse :)

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

ghiyufouip
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 17:09
Fårk hvor er du hellig mand. Som om du er npget særligt. det var da bare et tilfælde!

Snyyydt!

Må have været en fed følelse. Gad osse godt have set din ridelæres ansigtsudtryk da den bare gik lisså fint hen til dig ;-P

8-) Mojn Fra Bøhet! :-P
Hvorfor må smrte ikke være fysisk?
0
0
Svar på denne tråd

hehe....
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 21:03
Jaah det er sådan en dejlig fornemmelse, når en hest er glad for en.. Og bare kommer en nær, har selv prøvet det.. Det er bare skønt ;)..

Som de andre siger, Ville jeg også gerne ha set din ridelæres ansigtsudtryk, da den bare gik lige så pænt hen til dig hehe.. Hun må ha hængt noed m gabet :D
WrinsK Cita
;) Smil det smitter ;)
HUSK: Det er ALDRIG hestens fejl, men rytterens! :)

0
0
Svar på denne tråd

ahgeegeg
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 21:25
Det er bare så fedt såen noget.. ;)

:D Kramser fra Fie :D
{> Charlie {>
0
0
Svar på denne tråd

sifgesoirh
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 21:57
Jeg har oplevet noget lignene.... (føelsen er super dejlig) .... Med den jeg har halpart på..Jeg lukkede den i hald men istæddet for at rulle sig stod den bare og kigede på mig... Jeg gik ind til den for at jage den væk men istæddet for at løbe kom den hen til mig..jeg begynte at gå og den gik mig tæt i hælene jeg begynte at løbe og den gjorde det samme..hehe til sidst løb vi om kap og den vandt sorfølgelig..hehe :-P
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet