Hejsa JH-Ænder..
Så er jeg lige kommet hjem fra Marlene(Marius) - var ved hende fra fredag aften til søndag eftermiddag. Altså vi har jo været sammen nogle gange før og, så vi kender rimelig godt hinanden, og vi havde det bare skide skægt.
Lørdag skulle vi til odense for at shoppe rideudstyr og alm. tøj.. vi står op kl 10, gør os klar for vi skal nemlig med toget kl. kvart i 12. men det når vi selvfølgelig ikke for "kloge" Marlene har selvfølgelig glemt sine gavekort hjemme på bordet, og det skal lige siges at vi allerede er på banegården *g* når Marlene ringer og fedter lidt for sin mor og spørg om hun ikke vil komme med med gavekortene, det gjorde hun så og vi kunne komme til odense.
Vi ville først tage til nørrelund for se på deres tilbud, men vi kunne selvfølgelig ikke huske hvornår de lukkede, men vi tog chancen og tog der hen alligevel, men så "heldige" vi er så er butikken lukket!!! FEDT!!!! når hvad skulle vi så, heldigvis kendte Marlene Jette fra Hoffmanns rideudstyr, så vi ringede lige til hende, og heldigvis ville hun åbne for os 2 englebasser *Gg*.
Så lige lidt historie fra Marlnen også:
Så gik vi tilbage til bussen og videre til Hoffmanns rideudstyr, og der fik vi også shoppet en del, eller det vil sige, Pernille gjorde hehe. Hun fik købt en rigtigt flot hat, rigtigt smuk! og nogle jordpus, Og nogle rigtige lækre ride handsker, hehe jeg fik købt en grime med lammeskind, og den er Marius glad for.
nå vandringen gik videre... Turen gik ind til banegården igen, men vi var for trætte til at tage op i byen, og kl. var også blevet mange, så vi blev hurtigt meget enige om at Mac D kaldte MEGET HØJT på os, og vi ville nødig skuffe Mac D så vi kom flyvende, og mums, så blev vi lige 10 kg tungere haha.
Efter det, gik turen hjem i tog, og puha vi var trætte.... men Marius kaldte så ham måtte vi heller ikke skuffe, og Pernille skulle jo også se ham, og prøve ham.... Marius vidste sig fra den bedste side og tuffede lige så pænt rundt med både Pernille og jeg, hehe og jeg var meget bange for at Pernille kunne sidde på ham, (hehe for det kan jeg bare IKKE) men det kunne hun heldigvis heller ikke så godt, men hun red ham sq godt..... bortset fra han er svær at sidde på.
Om aftenen fik vi købt en masse ulækkert slik *g*, og så gik vi under dynen, og så kom vi til at snakke om noget totalt latterligt, og så fik vi bare det største grineflip, og det var virkelig vildt, og efter det blev vi så trætte så vi faldte i søvn lige efter, (Pernille troede jeg var død *g*).
Om lørdagen viste det sig faktisk at Penille og mig har en indbygget "GPS´ER" - For da vi skulle ud til Hoffmann vidste vi kun hvad bus vi skulle med, og så fik vi af vide hvor vi skulle af, men bussen kørte en helt anden vej og vi vidste ikke hvor vi skulle af henne, men Pernille sagde pludselig at vi skulle af nu, og vi fik trykket på STOP knappen. Og weeee der stod en skilt med den vej vi skulle gå ned af, den fandt jeg, og vi vandrede videre uden overhovedet af vide hvor vi var henne, og pludselig var Hoffmann altså rundt om hjørnet, ret godt klaret af os haha!!!...
Det var alt fra oz, og nu til de skøre billeder.
(Vi ønsker INGEN kritik af billederne, da det var første gang Pernille red hesten, og hesten hellere ikke er så gammel, det er Pernille som har oprettet indlæget, så er ikke sikker på af Marlene ønsker kritik af hendes hest med anden rytter).
Her er billederne:

Pernille & Maruis (Let-ridning)

Pernille & Marius (LET-ridning) og ja den går lidt snæver, men skulle lige finde fidusen hehe)

Pernille og Marius (Let-Ridning)

Pernille og Marius (Galop)

Marlene og Marius (Black Beauty) - Sort Skønhed hehe.

Marlene & Marius)

Marlene og Marius

Marlene

Pernille & Marius (let-ridning) Valgte at ride letridning da jeg ikke havde ridestøvler på, og han var svær at sidde på.

Pernille & Marius.

Marlene Und Marius

Marlene...

Marlene

Pernille & Marlene..