Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Er det bare mig eller?
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 18:39
Hej hej alle søde JHN'ænder :-).

Til dansk timen i dag skulle jeg læse, annalysere og tolke en tekst. Jeg skulle så gå sammen med nogle andre der havde læst den hvor vi efterfølgende skulle tolke teksten sammen.

Vi fik det tolket sådan at det var et bøsse par. Jeg sagde at jeg sys det var klamt med bøsser. Jeg har en ven der er bøsse og accepterer det fuldt ud og det er skam helt fint med mig at han er det osv., bare dte ikk skal blive min hovedpine.
Dertil svarede de to piger at det kunne jeg ikk sige - de mente derfor at jeg var snæver synet. Hmm det kan jeg virkelig ikk se at jeg er - accepterer jo dem der vælger at blive bøsser, i så fald også lesbiske, men at jeg personligt sys det er klamt.

Jeg mener da at det er dem der snæver synet fordi de ikk kan accepterer en anden holdning omkring bøsser og lesbiske. De accepterer kun dem der sys det er helt okay - for mig at se er det at være snævre synet. Bare mig eller er der nogle der kan følge mig?

Kom gerne selv med holdninger osv. til emnet.

Schakie&Camilla

| All those moments will be lost in times - just like tears in rain |

Hjertet binder Jer sammen
0
0
Svar på denne tråd

Alsååå....
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 18:42
Jeg syntes ikke det er klamt eller noget... min moster er lesbisk...

Jeg syntes det er helt fint.... de vælger de selv... og helt ærlig sådan et bøsse par er bare så søde at snakke med... den ene er altid så piget... jeg syntes de er søde... Det vælger de selv... og selv om alle nok nu siger "Det bliver jeg ikke" så ved man ikke... min moster sagde også sådan dengang...

Så jeg venter og ser tiden an... men lige nu er det helt klart dreng jeg kan lide
center>
:-D Knuz Monarch :-D

>o< Intet er umugligt for den der har viljen i hjertet >o<

Man siger hvis hesten sparker så spark igen!
Men hvad nu hvis det er dig der sparker,
må hesten så sparke igen? Tænk over det
0
0
Svar på denne tråd

? tegn
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 18:45
Min mening, er at jeg syntes det er fint, at nogen vælger at de skal bare bøsser og lesbiske, det er bare ikke lige min "kop te :P "
Syntes selv personligt, at det er klamt! Men der er nogle som vælger, at deres liv skal være sådan.
Add.. Kunne aldrig forstille mig, at stå og snave med en pige.. AD!! :S Føj for den.

:P

:D Kram fra Tulle! :D
{> <3 Sasha, Charlie og Chiquita <3 {>
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 19:03
Det er deres seksualitet og det må man acceptere ;)

Det gør jeg skam også. Dog har jeg aldrig snakke med en homo,- biseksuel, men jeg tror da jeg ville være ligeglad :)

Så sent som i dag, blev jeg spurgt hvad jeg syntes om homoseksualitet. Jeg svarede at jeg ikke kunne se noget problem i det, så længe det ikke var for at genere mig :P (måske ikke ordret, men noget i den stil :P)

Ser intet problem i det :D

Duke
Where there's a will there's Way
0
0
Svar på denne tråd

brum brum brum
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 19:37
må folk selv om.

sys det er skræmmende at se to drenge stå og kysse nede i byen :/

Hilsen Josse og Nislotti

<3 Catch me, don't let me drop!
Love me, don't ever stop! <3
0
0
Svar på denne tråd

tjahh..
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 20:55
Ser det som helt almindelige mennesker (som de egentlig er) som bar har nogle lidt anderledes hormoner :-P Eller ja.

Men accepterer det fuld ud!

KnuZzer Moi

{>
Elsker min COMPLETE pony Complet
Pintoer styrer
{>

:-DVinder af JHN´s sødeste par :-D
0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 21:26
Først vil jeg lige sige at jeg synes det ville se virkelig underligt ud hvis man så to drenge stå og snave ! Men respektere det fuldt ud. Man har jo alle forskellige meninger.. Jeg synes bare det er helt okay, og det er fedt, at de tør være sig selv .

Smuk og omgængelig oldenborg hoppe sælges!!! klik her for at se annoncen!
0
0
Svar på denne tråd

Snæversynet...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2005 00:30
Jeg synes ikke, du er er snæversynet.

Kommentaren var nok unødvendig - og lidt ufølsom, hvis du overvejer, at der kunne sidde folk i din klasse med den slags konflikter, uden at du vidste det. :)

Men det er ret naturligt for dig at se sådan på det. Og så længe du selv er bevidst om, at de skal have lov til at være her, så er du nået længere end mange voksne. :(

Du må tænke, hvad du vil om andre; men på nogle punkter, er det ikke sikkert, de har brug for din mening. ;)

Jeg er selv mere til piger end til drenge, så det er klart, jeg har mit synspunkt. :P

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Bøsser?? (Camilla&Schakie)
Forfatter: 
Dato:  23-01-2005 19:33
Jeg syntes det er helt fint!

Det er jo ikke DIT, men det er DERES liv.
Altså, det er jo det sammen som når kvinder og mænd er sammen!

Det syntes du jo ikke er klamt, men det er fordi du har set det så mange gange, og man ser jo ikke så tit mænd og mænd sammen eller kvinder og kvinder sammen..

Altså hvis Du nu gik og så på at mænd og mænd eller kvinder og kvinder gik sammen til hver dag, og du så en mand og en kvinde sammen, så ville du jo os sige at det var klamt!

Kan du ikke se det? ;)

:D Kramser fra Fie :D
{> Charlie {>
0
0
Svar på denne tråd

det er oki med miig.. de er mega søøde:-P
Forfatter: 
Dato:  23-01-2005 19:43
^^
Elsker Mango
0
0
Svar på denne tråd

dasdsdfsegDu synes de er klamme
Forfatter: 
Dato:  24-01-2005 17:03
Du synes de er klamme, men du accepterer dem?

Kan ikke se sammenhængen.

Der går en homo i min klasse. Han er sprunget ud, og det hele. Det er ham jeg snakker mest med.. Det er underligt, for det er en pigeven, uden pigefnidder, og uden drenge vold.. Ganske godt.

-Fri til at elske hvem hun vil, men bundet til at elske den umulige-
0
0
Svar på denne tråd

Ann 27
Forfatter: 
Dato:  24-01-2005 17:08
Ann Katrine Abildgaard: Du synes de er klamme, men du accepterer dem?
Sådan kan du slet ikk sidde op imod hinanden. Jeg sys det er klamt og ville aldrig på nogen måde selv spring ud som lebbe.
Det er deres helt egen hovedpine at de er bøsser, so what ever.
Ser jeg nogen på gaden vender jeg mig ikk om og sådanne ting - man kan sagtens synes at det er klamt uden at være imod dem.
Jeg sys bare det er klamt, men accepterer da folk og deres valg, derfor kan du ikk sidde det op sådan.

Schakie&Camilla

| All those moments will be lost in times - just like tears in rain |

Hjertet binder Jer sammen
0
0
Svar på denne tråd

csdfdgghjfhj
Forfatter: 
Dato:  24-01-2005 17:11
Men du synes jo at de er klamme ikk? Og det er da ikke deres hovedpine.. De kan da elske ligeså normalt som hetroseksuelle.

I det du siger ligger der BJÆLLE respekt for dem..

-Fri til at elske hvem hun vil, men bundet til at elske den umulige-
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet