Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

udlån???
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 14:13
hej..
jeg vil gerne hva at der er noget her inde som lige fortæller mig hvad det betyder at låne sin hest ud..altså..
hvordan gåt det til og er det ikke det samme som hvis man køber en hest...
man skal jo betale noget..og hvor meget koster det nomalt??
håber der er noget som vil hjælpe..Hilsen..pigen der ikke ved havd det betyder..
0
0
Svar på denne tråd

Det er....
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 14:19
Jeg har lånt min hest ud... Man har hesten som min ejen på kontrakt i en periode og du betaler smed og dyrlæge m.m... men du har ikke betalt en pris for hesten som hvis du køber en og den er dermed heller ikke din du har den bare som din ejen!
Hvis f.eks ejern er ked af at skulle sælge (Som jeg var) så lejer man ud for så er man sikker på at man får hesten tilbage når leje perioden er udløbet... det er ikke altid man betaler noget for hesten... kun de ting man skal bruge til dem...
center>
:-D Knuz Monarch :-D

>o< Intet er umugligt for den der har viljen i hjertet >o<

Man siger hvis hesten sparker så spark igen!
Men hvad nu hvis det er dig der sparker,
må hesten så sparke igen? Tænk over det
0
0
Svar på denne tråd

kulden kommer
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 14:21
jo ser du.. man "låner sin hest ud i et vis antal år. Det vil sige at du faktisk giver din hest til en anden uden at de betaler for det. Du slipper for at betale for foder og opstaldning, i stedet for gør låneren det. Det kan ske at låneren også skal betale forsikring, og så er det næsten som at have sin egen hest. Men selvom du ikke betaler for noget omkring din hest, og det kun er låneren der gør, så er det stadig din hest.

Meget smart og effektivt, men man skal dog som låner passe på, og tænke på om du får ansvaret hvis hesten feks. kommer til skade på fold eller andet.
~~~~
new-horse
Soon getting own horse
~~~~
0
0
Svar på denne tråd

dxvdfhgfkvh
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 14:35
Jeg har lånt min springpony ud. Og jeg ejer den, men de betaler ALLE udgifter. Undtagen hvis der sker noget MEGET alvorligt og den skal på ansager!

Og jeg har Lånt en springhest af dem. Og det er så samme måde.

Det kan være lidt forskelliget men for mit vedkommene har de ponyen som deres, jeg ejer den bare. Og omvendt!

8-) Mojn Fra Bøhet! :-P
Hvorfor må smrte ikke være fysisk?
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 14:37

En låner din hest. Dvs. får den hjem til sig og står og har den som sin egen i udlånsperioden. Og afholder alle udgifter på hesten selvfølgelig :)

Helt fint hvis man skal på efterskole et år eller lignende, så kan man få en til at låne den i den periode :) Men ville nu aldrig låne min ud. Man hører for mange historier om hvor hesten er kommet hjem med et halt ben, udsultet, hovedsky osv. :(

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

tak.....
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 16:16
ta for svarene..jeg fik meget ud at dem..
Hilsen natasha
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider